Asuminen Suonenjoki

Anonyymi-ap

Sanokaapa mistä kautta löytää vuokralaisen asuntoon joka on Suonenjoella. Mistä kautta pitäisi vuokralaista hakea? Paikallislehti, tai joku muu? Mikä olisi paras, joka tavoittaa asunnosta kiinnostuneet?

14

1313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikotiessä näkyy olevan suuri osa Suonenjoen vuokra asunnoista.

    • Anonyymi

      Kannattaa sitten olla tarkkana, ettet vuokraa sekopäille. Osaavat esittää tervejärkistä, kannattaa somesta katsoa vuokralaista niin tietää onko järjen ihminen kyseessä

      • Totta se on, näitä patologisia valehtelijoita on. Kaikista kurjinta, että saattaa joillakin olla lapsiakin "oppia" ottamassa. Sinänsä lennokkaita ajatuksia/kommentteja omasta luotettavuudesta. Tällaisia kannattaa varoa. On niitä rehtejäkin ihmisiä olemassa kuitenkin.


      • Anonyymi
        5469J kirjoitti:

        Totta se on, näitä patologisia valehtelijoita on. Kaikista kurjinta, että saattaa joillakin olla lapsiakin "oppia" ottamassa. Sinänsä lennokkaita ajatuksia/kommentteja omasta luotettavuudesta. Tällaisia kannattaa varoa. On niitä rehtejäkin ihmisiä olemassa kuitenkin.

        On se noinkin. Monesti myös elämäntilanne muuttuu yhtäkkiä ja ihminen lamantuu ja lakkaa välittämästä mistään maallisesta omaisuudesta tai toisen omaisuudessa. Monesti ei tarvita kuin sairastuminen, irtisanominen tai jopa ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se noinkin. Monesti myös elämäntilanne muuttuu yhtäkkiä ja ihminen lamantuu ja lakkaa välittämästä mistään maallisesta omaisuudesta tai toisen omaisuudessa. Monesti ei tarvita kuin sairastuminen, irtisanominen tai jopa ero.

        Mitä ihmettä? Löytyy inhimillistäkin suhtautumista👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se noinkin. Monesti myös elämäntilanne muuttuu yhtäkkiä ja ihminen lamantuu ja lakkaa välittämästä mistään maallisesta omaisuudesta tai toisen omaisuudessa. Monesti ei tarvita kuin sairastuminen, irtisanominen tai jopa ero.

        Se ei vaan hirveästi lohduta vuokra-asunnon omistajaa että mistä syystä hänen omaisuutensa on tuhottu tai vuokrat jääneet saamatta. Ei sillä ole lopulta juurikaan väliä että onko kyseessä roskaväki vai joku dramaattinen elämänhallinnan menetys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei vaan hirveästi lohduta vuokra-asunnon omistajaa että mistä syystä hänen omaisuutensa on tuhottu tai vuokrat jääneet saamatta. Ei sillä ole lopulta juurikaan väliä että onko kyseessä roskaväki vai joku dramaattinen elämänhallinnan menetys.

        Roskaväki? Voivat olla esim jonkun lapsia, jotka ovat jääneet kasvattamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roskaväki? Voivat olla esim jonkun lapsia, jotka ovat jääneet kasvattamatta.

        Aika usein ihmiset ovat jonkun lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roskaväki? Voivat olla esim jonkun lapsia, jotka ovat jääneet kasvattamatta.

        Tai sitten "elämänkoulu" Ovat juurikin jääneet kasvattamatta tai heidän vanhemmillaan ei ole itselläkään ollut mitään hajua miten kasvatetaan yhteiskuntakelpoinen ihminen. Monesti sellaiset lapset on sitten pilalla ja siitä on vaikea enää ponnistaa tolkun ihmiseksi, etenkään jos vanhemmat ei tee mitään ryhtiliikettä vaan ovat huonona esikuvana. Aikuisena jatkavat samalla edesvatuuttomalla ja vähät välittävällä linjalla tuottaen harmia asunnon vuokraajille, naapureille ja oikeastaan kaikille joiden kanssa ovat tekemisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten "elämänkoulu" Ovat juurikin jääneet kasvattamatta tai heidän vanhemmillaan ei ole itselläkään ollut mitään hajua miten kasvatetaan yhteiskuntakelpoinen ihminen. Monesti sellaiset lapset on sitten pilalla ja siitä on vaikea enää ponnistaa tolkun ihmiseksi, etenkään jos vanhemmat ei tee mitään ryhtiliikettä vaan ovat huonona esikuvana. Aikuisena jatkavat samalla edesvatuuttomalla ja vähät välittävällä linjalla tuottaen harmia asunnon vuokraajille, naapureille ja oikeastaan kaikille joiden kanssa ovat tekemisissä.

        Voi kumpa kaikki päihdeongelaiset häipyisi vaikka Kuopioon ja ihan minne vaan muualle täältä. Muuten ihan rauhallinen paikka asua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kumpa kaikki päihdeongelaiset häipyisi vaikka Kuopioon ja ihan minne vaan muualle täältä. Muuten ihan rauhallinen paikka asua.

        Eikö noita päihdeongelmaisia ole Suomi pullollaan? Pitäisikö heidät sulloa yhteen paikkaan?

        Pahoinvointi, välinpitämättömyys lisääntyy. Ahneus ja itsekkyys samoin. Kohta ihmiset ovat heitteillä, asuvat taivasalla. Seköhän lienee Suomenkin tulevaisuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten "elämänkoulu" Ovat juurikin jääneet kasvattamatta tai heidän vanhemmillaan ei ole itselläkään ollut mitään hajua miten kasvatetaan yhteiskuntakelpoinen ihminen. Monesti sellaiset lapset on sitten pilalla ja siitä on vaikea enää ponnistaa tolkun ihmiseksi, etenkään jos vanhemmat ei tee mitään ryhtiliikettä vaan ovat huonona esikuvana. Aikuisena jatkavat samalla edesvatuuttomalla ja vähät välittävällä linjalla tuottaen harmia asunnon vuokraajille, naapureille ja oikeastaan kaikille joiden kanssa ovat tekemisissä.

        Erittäin hyvin sanottu siellä!


    • Anonyymi

      Suonenjoella sijaitsevaan asuntoon on mahdollista saada sellaisia ihmisiä, jotka ovat jo heittäneet kaiken toivon elämän suhteen. Jos onnistut saamaan siihen asukkaan joka ei paskanna lattialle, olet jo onnekas.

    • Anonyymi

      Vuokraovi.com on hyvä. Voi ilmoittaa yksityisenä vuokranantajana nimellään ja se näkyy niille, jotka Suonenjoelta tai lähiseudulta vuokra-asuntoa hakevat. Sinuna miettisin asuntorumban ulkoistamista kokeneemmalle välittäjälle, jos vaikka Kuopion seudulta joku löytyisi, jonka ammattitaito seuloo paremmin ongelmavuokralaiset.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      995
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      96
      774
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      222
      610
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe