Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
Minkä vuoksi
36
697
Vastaukset
- Anonyymi
Varmasti siksi että hän rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen vikoineen päivineen ja vain tapahtui mitä vain niin aina tuntuu rakastavan. Se on aika ihmeellistä.
- Anonyymi
Se on semmonen ❤️❤️🔥
- Anonyymi
Koska elin helvetissä lapsuuteni. Sama "tuttu ja turvallinen" helvetti jatkui hänen kanssaan. En minä sitä tajunnut, luulin rakkaudeksi. Mulle ei ikinä enää olla ilkeitä, eikä tehdä pahaa. Jos siis vielä nousen tästä. Kyllä maailma on lyönyt alas. Vähän liikaa ollut näitä vastoinkäymisiä. Kyllä tarvitsisin jonkun, joka tsemppaisi tästä. En tiedä mitä tekisin, kun olen niin pskana.
- Anonyymi
Sieluni ja mieleni on kaivannut tiettyjä piirteitä jotka on hänessä.
- Anonyymi
Mitä ne piirteet ovat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne piirteet ovat
Ovat keskenään erilaisia asioita, niitä on monta. Jos hän ajattelee itseään ja ominaispiirteitään, niin ne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat keskenään erilaisia asioita, niitä on monta. Jos hän ajattelee itseään ja ominaispiirteitään, niin ne.
En tiedä mitä tarkoitat ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mitä tarkoitat ☺️
En kai itsekään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne piirteet ovat
Ollaan mollemmat jotenkin vahvoja js vapaamielisiä ja melko optimistia ihmisi luontteelta joilla on jotain yhteistä muutakin kun monet yhteiset intohimot
Se mies on osa sieluani ja sydöntäni nyt ja aina oltiin sitte yhdessä tai erikseen ..
Kohtaamme kuitenkin taas jossain ❤️
Naselta Sivusta.
- Anonyymi
Se on se tunne, jonka hän saa aikaan minussa. Hän antaa mulle voimia tietämättään.
- Anonyymi
Tarvitsen jonkin henkilön, johon voin asettaa läheisyyden tarpeita ja tunteita. Hän valikoitui sellaiseksi. En ole mitään häneltä vailla, enkä myöskään todellisuudessa halua hänen kanssaan mitään. En usko hänen muistavan minua. En kuulu mitenkään hänen elämäänsä. Hän on vain tuttu vuosien takaa.
Eli hän ei periaatteessa liity todellisuuteen mitenkään enää. Hän on jonkinlainen voimahahmo, jonka kautta käyn läpi tunteita, jotka eivät olleet turvallisia lapsena.
Kirjoitan eräällä tapaa mielikuvitukseen täällä. Tiedän, ettei hän ole täällä, eikä asialla siten ole mitään väliä hänelle, tämä on omaa prosessointia. - Anonyymi
Tunsin taas tuolla liikenteessä🤭
- Anonyymi
Sano se. Ennekokematon tunne jotain ihmistä kohtaan.
- Anonyymi
Sama!
- Anonyymi
Oltiin alusta lähtien kuin kaksi puuta.🌴🌴
Ensimmäiset hetket hississä ja ensi kohtaaminen Kolmannen naisen keikalla kun tulit mun luo mutta käännyit pois kun mulla oli toinen mies seurassa. Hississä vaihdetut silmäykset oli niin hempeitä. Katsoit mua niinkuin olisin maailman ainoa ❤️
Jouduttiin odottaa toisiamme monta kuukautta kunnes yhteinen onni löytyi.
Juha Tapio-Kaksi puuta ❤️
https://m.youtube.com/watch?v=Y6nypZLLqz4&pp=ygUWSnVoYSB0YXBpbyBrYWtzaSBwdXV0YQ== - Anonyymi
Rauhallinen luonnonläheinen maanläheinen aura.
- Anonyymi
Koska hän on suloinen ja mukava
- Anonyymi
naisen eka kirjain?♥️♥️🔥
- Anonyymi
Säkin oot, muun muassa.
- Anonyymi
Hän ei antanut periksi 🥹
- Anonyymi
Kinusi ja kinusi kunnes kyllästyit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kinusi ja kinusi kunnes kyllästyit?
Ei. Hän tuli takaisin ja sydämeni ❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Hän tuli takaisin ja sydämeni ❤️🔥
Käskit hänen lähteä, mutta silti tuli takaisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käskit hänen lähteä, mutta silti tuli takaisin?
En ikinä. Hän näyttäytyi ja siitä tiesin, että meillä on vielä aikamme😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ikinä. Hän näyttäytyi ja siitä tiesin, että meillä on vielä aikamme😍
Mitä sitten tapahtui kun hän näyttäytyi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten tapahtui kun hän näyttäytyi?
Kaikki muuttui.
- Anonyymi
En anna vieläkään 😉periksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En anna vieläkään 😉periksi.
Luotan 🥰❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki muuttui.
Kuulostaa upealta ja onnekkaalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa upealta ja onnekkaalta.
Kumpi on kampi?☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi on kampi?☺️
Outo vastaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo vastaus.
No joo. Leikit sikseen. Onnellinen ja upea toivottavasti hän on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo. Leikit sikseen. Onnellinen ja upea toivottavasti hän on.
Toivottavasti upea hän on? Oletteko edes jutelleet?
- Anonyymi
Tarpeeksi ruma nainen minulle.
- Anonyymi
Hän on mun kaksoisliekkini.♥️🔥
- Anonyymi
Tuntuu vain siltä, että hän olisi minua kohtaan hyvä ja huolehtiva.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244042Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122921Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22890Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39876PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht114734Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37705- 35688
- 104647
- 134635