Presidenttimme Donald Trump on ilmoittanut, että sukupuolia on ainoastaan kaksi, nainen ja mies. Tämä on oleva Naton kanta ja siihen on suhtauduttava vakavuudella, jotta mahdollinen tuleva yhteistyö ei vaatantuisi.
Asia on tiedossa apulaispresidentti, Korpraali Stubbilla.
Määräys ylhäältä
12
117
Vastaukset
- Anonyymi
Sössön sössön.
- Anonyymi
Todennäköisesti Trump karkoittaa sen suomalaisen naistoimittajan, joka sai naissuhteessa jo toisen kersan. Sehän on mahdotonta.
- Anonyymi
Siinä äkkiä menee jäänmurtajatilaukset huti, jollei setaa saada lakkautettua lailla.
- Anonyymi
Pysy siellä kaapissa jatkossakin piilopuppeli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysy siellä kaapissa jatkossakin piilopuppeli
Kylläpä olet kateellinen minulle, hehe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä olet kateellinen minulle, hehe.
Ketä kiinnostaa höhöhöö
- Anonyymi
Oletko varma tulliko määeäysa ylhäältä vai alhaalta?
Alkaa hyvät ulkoilujutut kun kevätaurinkokin alkaa paistamaan kananmuniakin ja pkiakin kivillä lämmöllä...
Kipittelijöillä eli hakjubeukka akjaa ikenaab gaysjaa,,, ebsunnöuset sjiirurjub ib hi iretty kyneb akra jötrrllb - Anonyymi
Olet vain kateellinen kaikille, hihi.
- Anonyymi
Suomessa on ehdottomasti lopetettavaa setat ja kirjavien lippujen marssit, muuten ei kauppa käy uuden isännän kanssa ja tullit nousee.
- Anonyymi
Trullit nousee luudille lentelemään, pommit selässä, ei meille muita drooneja kaivata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trullit nousee luudille lentelemään, pommit selässä, ei meille muita drooneja kaivata
Olet vain kateellinen muille, hihi.
- Anonyymi
Rotujakin tulee olla vain kaksi, valkoinen ja oranssi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6378488Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513244Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4282284- 1281367
- 331348
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151285Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091221- 931123
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943