ihminen universumin pahin peto joka aiheuttaa tarpeetonta henkistä kärsimystä toisille

Anonyymi-ap

Olen tullut tähän johtopäätökseen. Pidän esim paljonhaukuttua apinaa viisaampana olentona kuin ihmistä.

7

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aikojen alusssa ihminenkin käytti eturaajojaan,käsiään kävelemiseen. Sitten eräät huimat yksilöt pitivät näytöksiään jopa sadan askeleen pystykäynnistä.

- On se hurja, kehuttiin voittajaa kuorossa. Ihmisapinan keski-ikä oli siihen aikaan n. 25v.

• Anonyymi

Ihan niin ihmisiä on niin monenlaisia ja tosi on että ihminen on peto toista ihmistä kohtaan . Kaikki sodat ja terrorismi sen todistaa .eläimet taas ovat uskollisia kavereita eivät petä koskaan

• Anonyymi

Joo onhan ne ihmiset vaikeita, mutta jos keskittyy oman henkisyytensä edistämiseen niin toisten viat ei häiritse itseä niin paljoa ja sitä keskittyy maailman muutamiseen paremmaksi. Eli kannattaa tehdä jotain itsensä ja ihmisten muuttamiseksi paremmaksi. Meditaation tekee ihmisestä auttamishaluisen lopulta, ja jos kun muut huomaavat sinun muuttuneen ystävällisemmäksi, niin hekin haluavat oppia meditoimaan, jolloin jokainen luo lisää meditoijia ja näin maailma muuttuu paremmaksi.

• Anonyymi

paitsi jos ei ole kykeneväinen kun on sairas niin pahasti.

• Anonyymi

oon siis sama henkilö joka teki aloituspostauksen. Oon niin vaikeasti sairas että en ole uskaltautunut mennä ihmisten ilmoille. Enkä paljoa mitään työtäkään tee. Luovuttanutkin , himmeä liekki jos ei sitäkään, palanut liekkini loppuun jo ihan lapsuudesta asti ja ei mitään motivaatiota , ei mitään. Sama vaikka kuolisi pois että ei haittaisi vaikka kuolisin.

• Anonyymi

että ahkeroikoon ne jotka siihen pystyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oon siis sama henkilö joka teki aloituspostauksen. Oon niin vaikeasti sairas että en ole uskaltautunut mennä ihmisten ilmoille. Enkä paljoa mitään työtäkään tee. Luovuttanutkin , himmeä liekki jos ei sitäkään, palanut liekkini loppuun jo ihan lapsuudesta asti ja ei mitään motivaatiota , ei mitään. Sama vaikka kuolisi pois että ei haittaisi vaikka kuolisin.

Älä rakas ihminen ajattele itsestäsi noin. Et ehkä näe itse ja elämä voi tuntua toivottomalta jos se on jo pitkään ollut sitä, mutta kyllä sinulla on väliä.
        Ihmiset unohtavat arjessa tukea toisiaan kiireen ja stressin vuoksi. Ja tiedän kyllä, että osa on unohdettuna koteihinsa. Teitä ei voi kukaan löytää, jos ette uskalla astua muiden pariin. Se on haastavaa, mutta myös opettavaista.
        En tiedä sairauttasi, mutta haluaisin lähettää toivoa. ❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2500
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      55
      1816
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1254
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      299
      1087
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      992
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      903
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      884
    8. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      12
      828
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      49
      805
    10. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      111
      785
    Aihe