Haluaisin kuulla teidän kummitus tarinoita Kokkolasta, mahdollista kirjaa varten.
Kertokaas kummitus tarinoita Kokkolasta!
11
280
Vastaukset
- Anonyymi
Tosirealisti kummittelee ilkeästi tällä palstalla, pelottavaa
- Anonyymi
Ennemminkin kiusallista, noloa ja häiritsevää se käytöksensä.
Anonyymi kirjoitti:
Ennemminkin kiusallista, noloa ja häiritsevää se käytöksensä.
Unohtakaa se!
- Anonyymi
Googleta "kokkola kummitustarinat". Löytyy myös jo ennestäänkin tällä palstalla puhkikalutut jutut.
- Anonyymi
Onko Aavedata käynyt kokkolassa?
- Anonyymi
ChihuahuaMama1981 kirjoitti:
Minulla olisi mielikuva että ovat olleet..?
Olihan ne joo seurahuoneella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan ne joo seurahuoneella.
Ei ole aavedata ollut vaan aavejahti YouTubesta ja hänen tutkimus oli aika suppea sama kaveri kävi myös majakalla.
Kokkolan elban vanhoja ja nykyisiä työntekijöiden kannattaa haastatella olen kuullut, että siellä myös kummittelee.
Kokkolan teatterissa kummittelee myös.
Aavedata ei koskaan ole ollut Kokkolassa vaan muistaakseni Pietarsaaressa . Olisi kiva saada aavedata Kokkolan Seurahuoneella tutkimaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole aavedata ollut vaan aavejahti YouTubesta ja hänen tutkimus oli aika suppea sama kaveri kävi myös majakalla.
Kokkolan elban vanhoja ja nykyisiä työntekijöiden kannattaa haastatella olen kuullut, että siellä myös kummittelee.
Kokkolan teatterissa kummittelee myös.
Aavedata ei koskaan ole ollut Kokkolassa vaan muistaakseni Pietarsaaressa . Olisi kiva saada aavedata Kokkolan Seurahuoneella tutkimaan.Aaveita hah! Ei ollut Kokkonevalla aaveita kun olin kuuden vuoden iässä risusavotassa neljänkymmenen pakkasessa ja pohjoistuuli puski naamaan pakkaslunta ja nyt ei naureta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663432Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463262Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423137- 522688
- 311993
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271890- 481656
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä881559Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401515- 391360