Haluaisin kuulla teidän kummitus tarinoita Kokkolasta, mahdollista kirjaa varten.
Kertokaas kummitus tarinoita Kokkolasta!
11
239
Vastaukset
- Anonyymi
Tosirealisti kummittelee ilkeästi tällä palstalla, pelottavaa
- Anonyymi
Ennemminkin kiusallista, noloa ja häiritsevää se käytöksensä.
Anonyymi kirjoitti:
Ennemminkin kiusallista, noloa ja häiritsevää se käytöksensä.
Unohtakaa se!
- Anonyymi
Googleta "kokkola kummitustarinat". Löytyy myös jo ennestäänkin tällä palstalla puhkikalutut jutut.
- Anonyymi
Onko Aavedata käynyt kokkolassa?
- Anonyymi
ChihuahuaMama1981 kirjoitti:
Minulla olisi mielikuva että ovat olleet..?
Olihan ne joo seurahuoneella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan ne joo seurahuoneella.
Ei ole aavedata ollut vaan aavejahti YouTubesta ja hänen tutkimus oli aika suppea sama kaveri kävi myös majakalla.
Kokkolan elban vanhoja ja nykyisiä työntekijöiden kannattaa haastatella olen kuullut, että siellä myös kummittelee.
Kokkolan teatterissa kummittelee myös.
Aavedata ei koskaan ole ollut Kokkolassa vaan muistaakseni Pietarsaaressa . Olisi kiva saada aavedata Kokkolan Seurahuoneella tutkimaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole aavedata ollut vaan aavejahti YouTubesta ja hänen tutkimus oli aika suppea sama kaveri kävi myös majakalla.
Kokkolan elban vanhoja ja nykyisiä työntekijöiden kannattaa haastatella olen kuullut, että siellä myös kummittelee.
Kokkolan teatterissa kummittelee myös.
Aavedata ei koskaan ole ollut Kokkolassa vaan muistaakseni Pietarsaaressa . Olisi kiva saada aavedata Kokkolan Seurahuoneella tutkimaan.Aaveita hah! Ei ollut Kokkonevalla aaveita kun olin kuuden vuoden iässä risusavotassa neljänkymmenen pakkasessa ja pohjoistuuli puski naamaan pakkaslunta ja nyt ei naureta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824727- 1842043
- 1321742
- 1741363
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161231- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16937Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78912