Voitaisko olla kavereita?

Anonyymi-ap

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäkin saat olla ihan rauhassa. Saamme molemmat rauhoittua. Olen nyt itkuni itkenyt ja niistänyt nenäni, on aika mennä kohti valoa ja auvoa. Kyllä tämä tästä, lupaan sen.

Mitä olet mieltä? Haluatko olla minun kaveri? Meillä olisi varmasti kivaa ja kepeää, onhan meillä nytkin joka päivä hauskat jutut. Sinä voit aina kertoa minulle ihan mitä vain, välitän sinusta ja haluan auttaa sinua. Tahdon olla tukenasi, jos sitä tarvitset. Olet minulle tärkeä ihminen.

N🫱M

31

9538

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä kavereiden kanssa voi hommailla. Tiiiäkkö silleen kavereita mutta etuuksilla. Eli fwb.

• Anonyymi

Mutta ei tietenkään kaikkien kavereiden Kaa vaan semmoisen Kaa jota haluttaa ja joka on hyvännäköinen. Kokeiltu on.

• Anonyymi

Ei kiitos sen luontoiselle etuohjelmalle.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei tietenkään kaikkien kavereiden Kaa vaan semmoisen Kaa jota haluttaa ja joka on hyvännäköinen. Kokeiltu on.

Hyvä, jos on ollut sinulle toimiva ratkaisu.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet rotanraato

• Anonyymi

En ymmärrä mitä tarjottavaa on kaveruudella joka pitää pakottaa. En usko, että mitään.

• Anonyymi

Niin. Ehkä minun täytyy ottaa ensin etäisyyttä, käsitellä nämä tunteet, että voin aidosti suhtautua häneen pelkkänä kaverina. Helppoa ei ole pitää välimatkaa, koska näemme päivittäin. Ja aina kun hengailemme, niin meillä on hyvä ja hilpeä meininki.

Mutta ehkä hän ei kaipaa enempää kavereita vapaa-aikaansa. Pakko hyväksyä tosiasiat, miten ne sitten ovatkaan. Emme ole jutelleet näistä jutuista irl. Ainakaan vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Ehkä minun täytyy ottaa ensin etäisyyttä, käsitellä nämä tunteet, että voin aidosti suhtautua häneen pelkkänä kaverina. Helppoa ei ole pitää välimatkaa, koska näemme päivittäin. Ja aina kun hengailemme, niin meillä on hyvä ja hilpeä meininki.

Mutta ehkä hän ei kaipaa enempää kavereita vapaa-aikaansa. Pakko hyväksyä tosiasiat, miten ne sitten ovatkaan. Emme ole jutelleet näistä jutuista irl. Ainakaan vielä.

Ap

• Anonyymi

Just friend's

• Anonyymi

Just friends.
        Ap

• Anonyymi

Kaunis viesti. Voisitte varmaan olla ja enemmänkin jos olisit vain puhunut saman hänelle. Voimia.

• Anonyymi

Kiitos. Pitäisi yrittää puhua hänen kanssaan tästä irl, kun vain uskaltaisin. En halua tehdä hänen oloansa kiusalliseksi, en halua pilata meidän välejä.

• Anonyymi

mist päi ja ikä?

• Anonyymi

onks sul pillu vai penis

• Anonyymi

Oletko naurettava kakara vai pentu?

• Anonyymi

Sen verran pitäisi itseään arvostaa ettei edes sylkäise ex:sän suuntaan?

• Anonyymi

Juu pistä koodia.

• Anonyymi

Tää ei ole minulta. Kyllä me sen miehen kanssa voidaan jatkaa, kuten aiemmin, mutta ei me kavereita voida olla. Ei se onnistuisi, koska tää vetovoima on liian vahva.

• Anonyymi

Mä haluan puhua kaveruudesta vain silloin, kun ihmissuhde tuntuu kaveruudelta.

• Anonyymi

Ei.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Läskejä Kim Nilssoneita Suomessa on ihan liikaa ymmärrän jos on läskejä Peter Groucheja tai läskejä Shaqqeja mutta noita Nilssoneita 🤮🤮🤮🤢🤢

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe