Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäkin saat olla ihan rauhassa. Saamme molemmat rauhoittua. Olen nyt itkuni itkenyt ja niistänyt nenäni, on aika mennä kohti valoa ja auvoa. Kyllä tämä tästä, lupaan sen.
Mitä olet mieltä? Haluatko olla minun kaveri? Meillä olisi varmasti kivaa ja kepeää, onhan meillä nytkin joka päivä hauskat jutut. Sinä voit aina kertoa minulle ihan mitä vain, välitän sinusta ja haluan auttaa sinua. Tahdon olla tukenasi, jos sitä tarvitset. Olet minulle tärkeä ihminen.
N🫱M
Voitaisko olla kavereita?
31
9310
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kavereiden kanssa voi hommailla. Tiiiäkkö silleen kavereita mutta etuuksilla. Eli fwb.
- Anonyymi
Mutta ei tietenkään kaikkien kavereiden Kaa vaan semmoisen Kaa jota haluttaa ja joka on hyvännäköinen. Kokeiltu on.
- Anonyymi
Ei kiitos sen luontoiselle etuohjelmalle.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei tietenkään kaikkien kavereiden Kaa vaan semmoisen Kaa jota haluttaa ja joka on hyvännäköinen. Kokeiltu on.
Hyvä, jos on ollut sinulle toimiva ratkaisu.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet rotanraato
- Anonyymi
En ymmärrä mitä tarjottavaa on kaveruudella joka pitää pakottaa. En usko, että mitään.
- Anonyymi
Niin. Ehkä minun täytyy ottaa ensin etäisyyttä, käsitellä nämä tunteet, että voin aidosti suhtautua häneen pelkkänä kaverina. Helppoa ei ole pitää välimatkaa, koska näemme päivittäin. Ja aina kun hengailemme, niin meillä on hyvä ja hilpeä meininki.
Mutta ehkä hän ei kaipaa enempää kavereita vapaa-aikaansa. Pakko hyväksyä tosiasiat, miten ne sitten ovatkaan. Emme ole jutelleet näistä jutuista irl. Ainakaan vielä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Ehkä minun täytyy ottaa ensin etäisyyttä, käsitellä nämä tunteet, että voin aidosti suhtautua häneen pelkkänä kaverina. Helppoa ei ole pitää välimatkaa, koska näemme päivittäin. Ja aina kun hengailemme, niin meillä on hyvä ja hilpeä meininki.
Mutta ehkä hän ei kaipaa enempää kavereita vapaa-aikaansa. Pakko hyväksyä tosiasiat, miten ne sitten ovatkaan. Emme ole jutelleet näistä jutuista irl. Ainakaan vielä.Ap
- Anonyymi
Just friend's
- Anonyymi
Just friends.
Ap
- Anonyymi
Kaunis viesti. Voisitte varmaan olla ja enemmänkin jos olisit vain puhunut saman hänelle. Voimia.
- Anonyymi
Kiitos. Pitäisi yrittää puhua hänen kanssaan tästä irl, kun vain uskaltaisin. En halua tehdä hänen oloansa kiusalliseksi, en halua pilata meidän välejä.
- Anonyymi
mist päi ja ikä?
- Anonyymi
onks sul pillu vai penis
- Anonyymi
Oletko naurettava kakara vai pentu?
- Anonyymi
Sen verran pitäisi itseään arvostaa ettei edes sylkäise ex:sän suuntaan?
- Anonyymi
Juu pistä koodia.
- Anonyymi
Tää ei ole minulta. Kyllä me sen miehen kanssa voidaan jatkaa, kuten aiemmin, mutta ei me kavereita voida olla. Ei se onnistuisi, koska tää vetovoima on liian vahva.
- Anonyymi
Mä haluan puhua kaveruudesta vain silloin, kun ihmissuhde tuntuu kaveruudelta.
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
ehkä se on mahdoton ajatus
https://www.youtube.com/watch?v=v4pi1LxuDHc
ajatuksiaan on vaikea ohjata - AnonyymiUUSI
Läskejä Kim Nilssoneita Suomessa on ihan liikaa ymmärrän jos on läskejä Peter Groucheja tai läskejä Shaqqeja mutta noita Nilssoneita 🤮🤮🤮🤢🤢
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k436720Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,482919Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.2462241Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi341758Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1641699Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1451640- 1921374
Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h2941243Kemettikö lommauttaa
Kemettikö lommauttaa, kuulinpahan vain. Toivottavasti nyt kuitenkin murheenryynit ,tupakoivat laiskimukset poistetaan.271159Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️250960