Ovatko horoskoopit sittenkään totta? Mun hyvä ystävä on horoskoopiltaan Oinas eli on syntynyt aikavälillä 21.3-20.4. Mutta käytökseltään hän ei ole kuin Oinas ja enemmän kuin Neitsyt. On pikkutarkka, kriittinen ja itsekriittinen, käsistään kätevä remonttimies, murehtija ja muista välittävä jopa niin, että laittaa toiset itsensä edelle. Eikä ole erityisen rohkea, aggressiivinen tai äkkipikainen kuten Oinasta kuvataan.
Sitten toinen hyvä ystäväni on horoskoopiltaan Neitsyt eli on syntynyt aikavälillä 24.8-23.9. eikä hänen luonnekuvauksensa vastaa mitenkään Neitsyeen kuvausta. Hän ei ole pikkutarkka, kriittinen tai itsekriittinen, eikä millään muotoa käsistään kätevä saatikka sitten murehtija ja muista piittaava. On huomionkipeä ja puhelias, kertoo vitsejä ja hauskuuttaa ihmisiä, unohtelee asioita, on välillä hyvin rohkea ja joskus hyvin itsekäs tapaus. Huonoina päivinä räjähtelee ja raivoaa, mikä ei ole Neitsyelle tyypillistä käytöstä. Häneen sopii Leijonan luonteenpiirteet täysin.
silmiin osunutta
Anonyymi-ap
1
157
Vastaukset
- Anonyymi
jaa, kenen silmiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997843- 1075607
- 2754871
- 494833
- 753604
- 512849
- 632595
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284