Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
Vain 30-40v mies on kuuma
100
567
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Täällä puuma. Saan aina nuorempaa miestä lun haluan
- AnonyymiUUSI
Oot maalittaja. Taidat olla kiusaajakerhosta.
- AnonyymiUUSI
Kiusaajaa harmittaa kun puuma ei lämmennyt
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oot maalittaja. Taidat olla kiusaajakerhosta.
Tässä toinen Puuma👅💦
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä toinen Puuma👅💦
Haiskahdat piskiltä
- AnonyymiUUSI
Mäki oon puuma. Tykkään uhdestä 10 vuotta nuoremmasta ja muita en kaipaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haiskahdat piskiltä
No niin säkin.mä oon sentään käyny suihkus.mee suihkuun siitä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No niin säkin.mä oon sentään käyny suihkus.mee suihkuun siitä
Käyn suihkussa joka päivä ja tuoksun kukkasille ja kissalle…korjaan villikissalle 😘
- AnonyymiUUSI
Eli 20-vuotias on mielestäsi papparainen? Pöljä.
- AnonyymiUUSI
Lyötkö vetoa, kuinka monta 20v käy useinkin täällä? Vedän vedon, että noin nolla. Että se siitä - enkä siltä pohjalta nimittelisi...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lyötkö vetoa, kuinka monta 20v käy useinkin täällä? Vedän vedon, että noin nolla. Että se siitä - enkä siltä pohjalta nimittelisi...
Minä olen 21
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen 21
Täällä 50-vuotiaat siiderivalaat kerjäävät huomiota.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika monikin 20-vuotias käy. Kirjoitustapa on monella todella lapsellinen.
- AnonyymiUUSI
Ainakin 39 - 48 on.👍Heti rupesi tekee mieli.
- AnonyymiUUSI
KelpaiSokos 49v?
- AnonyymiUUSI
Kuuma papparainen on mies parhaassa iässä. 🖤🤎
Joo, kyllä se on huomattu ja havaittu. Viiskymppisenä voi jo kuolla pois. Ei ketään enää kiinnosta.
- AnonyymiUUSI
jooo
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ymmärrän sen hyvin, koska en minäkään näe viiskymppisissä mitään kiinnostavaa.
Joo ei joku suomalainen tylsä viiskybänen nihkeä plösö kiinnosta ketään sit taas yli 50v Brad Pitt on kiinnostava vaikka ns. jokapoika, vanha mutta yhä sopusuhtainen kroppa, katse, karisma - esimerkki miehestä joka on aina ollut hyvännäköinen ja vieläpä vanhentunut herkusti ja herkästi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei joku suomalainen tylsä viiskybänen nihkeä plösö kiinnosta ketään sit taas yli 50v Brad Pitt on kiinnostava vaikka ns. jokapoika, vanha mutta yhä sopusuhtainen kroppa, katse, karisma - esimerkki miehestä joka on aina ollut hyvännäköinen ja vieläpä vanhentunut herkusti ja herkästi
Taikasanat: on kunnossa, eikä ylipainoinen.
- AnonyymiUUSI
Parempi olla vanha ja mieleltään terve kuin nuori ja mielisairas
- AnonyymiUUSI
50v ei ole papparainen mutta montakin tiedän sitäkin kuumempaa. T 30v
- AnonyymiUUSI
Tuollainen lortto horo saa jäädä ilman.
- AnonyymiUUSI
Ei jää koska on hyväperseinen blondi kaunotar.
- AnonyymiUUSI
Jee ehe ehe, mahtaa masentaa olla noin vanha ja kaikki ohi.
- AnonyymiUUSI
Ei hän tänne tälläisiä aloituksia tekisi. Taisi torjua sut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😛 blondit on ollut aina kiinnostavampia. Tulen huomatuksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tod näk jäänyt jo ilman kun tullut tänne kitisemään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tod näk jäänyt jo ilman kun tullut tänne kitisemään.
En ole jäänyt ilman. Palstailusta on jäänyt vain tapa. Olet itse tainnut jäädä ilman kun tulet tänne haukkumaan muita vai olenko juurikin se kaivattusi salarakas? Voit miettiä käytöstäsi niin ymmärrät miksi hän tulee minun luokseni. Itselläni ei tulisi mieleenkään nimitellä ja solvata ihmisiä joista en pidä. En alennu noin lapselliseen käytökseen. Tilanteet voi hoitaa muullakin tavalla.
- AnonyymiUUSI
30v ovat usein vasta ihan poikasia. Kalatermein viskottava takaisin järveen alamittaisina.
- AnonyymiUUSI
Hmm no eipä niinkään. Nuori mies mutta kuitenkin jo mies eikä poika, kykyä ja toimintaa
- AnonyymiUUSI
Niillä seisoo kyrpä ja näkyy vatsalihakset. Osaavat myös panna hyvin.
- AnonyymiUUSI
50v paskamahoja. Kaksoisleukaa ja harvat hiukset.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hmm no eipä niinkään. Nuori mies mutta kuitenkin jo mies eikä poika, kykyä ja toimintaa
Sanoisin yhä useampi nuorikin mies on nykyään todennäköisesti aika lösö ja lihavakin. Itse asiassa hyvävartaloiset miehet ovat kaikissa ikäluokissa harvinaisia nykyään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niillä seisoo kyrpä ja näkyy vatsalihakset. Osaavat myös panna hyvin.
Turhan paljon on kolmekymppisissä läskejä.
- AnonyymiUUSI
Papparaiset on söpöjä, hot 😀
- AnonyymiUUSI
Perversioita on monenlaisia, nekrofilia, pappafilia...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Perversioita on monenlaisia, nekrofilia, pappafilia...
No no, älä itke jos et ole pappa, vielä joskus sinäkin olet hot❤️🔥
Taidan tosiaan tappaa itseni.
- AnonyymiUUSI
Melkoisen melodramaattista. Mitä on sattunut?
Anonyymi kirjoitti:
Melkoisen melodramaattista. Mitä on sattunut?
Koska olen jo viismmppinen turhake. Verkon painoksi vaan tällainen yli-ikäinen kurppa äijä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Koska olen jo viismmppinen turhake. Verkon painoksi vaan tällainen yli-ikäinen kurppa äijä.
Hyvä ikähän sulla on, nyt puhut höpöjä!
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mun samaniköiset tutut kuin mä jotkut tykkää sun ikäisistä. Mut ne onkin vähän lievästi ylipainoisia ja tavallisen näköisiä
Anonyymi kirjoitti:
Mun samaniköiset tutut kuin mä jotkut tykkää sun ikäisistä. Mut ne onkin vähän lievästi ylipainoisia ja tavallisen näköisiä
Niin ei mitkään laatu perseet ole kiinnostuneet. Ei ole oikeastaan koskaan ollut, kun olen ollut aina vitun ruma. Parempi lakata miettimästä koko asiaa. Antaa sitten olla.
mustasusi kirjoitti:
Niin ei mitkään laatu perseet ole kiinnostuneet. Ei ole oikeastaan koskaan ollut, kun olen ollut aina vitun ruma. Parempi lakata miettimästä koko asiaa. Antaa sitten olla.
Ei kai nyt verkonpainoksi sentään. Kerroin just tossa alempana siitä soutaja papparaisesta, kuule kun sillä vene kulki. No olihan se älväs N**zi joukkue. ihan hulluna otti kaikki tehtävät. mutta silti kova suoritus. Siis suuresta seikkailusta puhun, kartoikko vuosi tais olla 2001.
JeroP kirjoitti:
Ei kai nyt verkonpainoksi sentään. Kerroin just tossa alempana siitä soutaja papparaisesta, kuule kun sillä vene kulki. No olihan se älväs N**zi joukkue. ihan hulluna otti kaikki tehtävät. mutta silti kova suoritus. Siis suuresta seikkailusta puhun, kartoikko vuosi tais olla 2001.
Joo, silloin vielä katsoin telkkua. Tuo oli yks suosikki ohjelma silloin. Mulla oli siihen aikaan vaimo ja perhettä. Ero tuli 2010. Sen jälkeen ei ole ollut mitään parisuhdetta.
mustasusi kirjoitti:
Joo, silloin vielä katsoin telkkua. Tuo oli yks suosikki ohjelma silloin. Mulla oli siihen aikaan vaimo ja perhettä. Ero tuli 2010. Sen jälkeen ei ole ollut mitään parisuhdetta.
Joo, mä katoin ton ja kaks seuraavaakin. sitten kun tuli se meri henkinen, niin se ei enää sytyttäny. en sitten enää seurannu. Se viides kausi ja viimenen, olikin loppukilpailu Hämeenlinnassa, sitä en tiennytkään, enkä siis seurannu. Just sinä vuonna 2005 jätin Hämeenlinnan pölyt taakseni, että ei senkään puolesta kiinnostanu.
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
45v kaikki seksi ja romanttinen on ohi elämässä. Muistakaa nuoret se.
- AnonyymiUUSI
Suom.huom. ehkä ukoilla, naisilla taas ei todellakaan mene noin
- AnonyymiUUSI
Voi voi sua pikku apina, et näköjään tiedä yhtään mitään naisen seksuaalisuudesta. Panemiset on noin vähiten kiinnostavinta.
- AnonyymiUUSI
Kyllä, jos olet sohvaperuna, itsesäälissä rypevä, mitään aikaansaamaton vätys.
- AnonyymiUUSI
Siis miten niin 45v jälkeen? Taidat olla todella nuori. 40v-50v naiset ovat hyvin seksuaalisia ja aktiivisia. Sen vuoksi niin moni nuorempi mies heistä syttyy.
Mutta muistatteko siinä Suuri seikkailu Posiolla. ne kaks joukkuetta, niin siinä toisessa Älväksessä oli se papparainen. Niin eikö soutanu lujaa, mä en oo kenkään nähny soutavan niin lujaa. Mä otin siitä sananlaskunkin: Soutaa kuin papparainen.
- AnonyymiUUSI
Mutta ei se silti enää ole hot nuorten naisten silmissä. Ei saa hyvää persettä sellainen papparainen. Se on game over.
- AnonyymiUUSI
Joo monesti ne on hyväkuntoisia. Voi sä söpö taas ilmestyit❤️
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei se silti enää ole hot nuorten naisten silmissä. Ei saa hyvää persettä sellainen papparainen. Se on game over.
Sen takiako se ei sitten voittanu sitä. Se älväs oli sellanen tosikko joukkue. Siinä oli se kaljupäinen 18 v ja tää pappa ne pää n**zit. Voitti kaikki kilpailut ja siinä oli sellanen välipäivän kävely, niin ne veti senkin kuin se olisi joku kilpailu. Mutta hävis sen viimesen ratkaisevan kilpailun eli kitka voitti ja heillähän oli parempi henki siinä joukkueessa. Loppuottelussa ne olikin yksilöinä toisiaan vastaan ja tää Mare voitti ne suoraan. Nää kaks muuta ei selvinny siitä puukiipeilyjutussa eli meni niin sanotusti puihin. Niin olihan se mare varmasti naisten mieleen, ettei siitä mihinkään pääse.
- AnonyymiUUSI
Mä oon ikäisekseni hyvin säilynyt. Nuoret miehet kuolaa mun perään ja tykkään kiusata niitä kun ne ei tiedä mun ikää. Oon pitäny vartalosta huolta tanssimalla ja liikkumalla. Tehny hirveesti töitä sen eteen. Notkeus ja hoikkuus on ollut valttia miesmarkkinoillakin. Toiset on ostunu netissä ja kasvattanu mahaa ja per-settä
- AnonyymiUUSI
Istunu siis*
- AnonyymiUUSI
Mun mies sammui tohon viereen 😂
- AnonyymiUUSI
Mun ei ku se ei edes juo alkoholia...ei oo koskaan juonukaa
- AnonyymiUUSI
Oltiin bilettämässä ja se joi liikaa😂join mäkin mut sillai sopivasti et vielä on järki tallella. Se kosi mua mut odotan kun se selviää et oliko tosissaan
- AnonyymiUUSI
Ihan samalla tavalla molemmissa sukupuolissa, vanhuus tulee ja seksikkyys menee. Se on jokaisella edessä jos ei kuole pois nuorena.
- AnonyymiUUSI
Naapurihuoneessa na’daan nyt. Me naitiin ennenku mies sammui😉
mustasusi kirjoitti:
Ei kiinnosta tietää. Minä en saa enää ikinä naida kun oon vanha paska.
No, älä välitä täällä päin ei naida, eikä taideta naida koko kaupungissa. Tää on väsyneiden ihmisten kaupunki.
- AnonyymiUUSI
Jero ja Jani on hottiksia ❤️
t. yx blondi vaan t- AnonyymiUUSI
Järkeviä ja söpöjä kuten mun mies. Oon maistissa nyt mut en mä teitä oo unohtanu❤️
- AnonyymiUUSI
Juha on tosi hottis!on 39v.miesparhaassa iässsä.😜💋🍆🗯️
- AnonyymiUUSI
Todellakin on. Komppaan 🥰
T. Yx toinen blondi 😊 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin on. Komppaan 🥰
T. Yx toinen blondi 😊Tää siis Jerolle ja Janille ❤️
- AnonyymiUUSI
Sori, huomenna en varmaan muista mitä oon laittanu tänne
- AnonyymiUUSI
En mäkään muista.
- AnonyymiUUSI
Riippuu miehen kunnosta.
Jos on läski, eikä ikinä liikkunut (niinkuin moni nainenkin), on huonommassa kunnossa kuin 65 vuotias, joka on urheillut koko ikänsä. Tai jos on muusikko ja rämpyttänyt jotain soitinta tai laulanut. Kunto on pyöreät nolla. Kun sitten saavuttavat (jos saavuttavat) 50-vuoden iän, ovat jo monisairaita. Sydän- ja verisuonitauteja, rasvamaksa ym mukavaa.
Aloituksesi on surkea provo. Veikkaan, että itse olet yli 50-vuotias nainen, kuten minäkin, mutta tykkäät katsella nuorempia, vaikka päiväsi alkavat heidän kanssaan olla ohi, koska olet liian rupsahtanut.- AnonyymiUUSI
Oon samaa mieltä. On makeeta olla reilu neljäkymppisenä miehenä paremmassa kunnossa kuin moni 20-30-kymppinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oon samaa mieltä. On makeeta olla reilu neljäkymppisenä miehenä paremmassa kunnossa kuin moni 20-30-kymppinen.
No siihenhän vaikuttaa täysin ne elintavat. Sohvalla löhöily on yhtä haitallista on minkä ikänen vaan. Ja se ruokavalio pitsat ja cocikset ym. Sit vielä ne makeiset sekä tietty alkoholi ja tupakka tohon samaan niin kyllä se vaikuttaa kehoon ja siten ulkonäköön.
Että ei se ikäkään välttämättä suoraan korreloi siihen miltä näyttää.
- AnonyymiUUSI
Nainen on nuori alle kaksikymppisenä, keski-ikäinen 20-40-vuotiaana ja vanha yli nelikymppisenä.
- AnonyymiUUSI
Niin on myös mies. Luulevat vaan itsestään liikoja. Ei parikymppisiä naisia kiinnosta yli 30 vuotiaat äijät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin on myös mies. Luulevat vaan itsestään liikoja. Ei parikymppisiä naisia kiinnosta yli 30 vuotiaat äijät.
Kolmekymppinen ei ole äijä. Monella vielä tissi suussa ja henkisesti ollaan yläasteella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
aikas monia kiinnostaa kun ympärille katselee, eri se varmaan on jossain perähikiällä 🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Parikymppinen muija on vielä ihan kersa. Aivot ja järki päässä vasta 25v. Miehillä vielä myöhemmin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos matkustaisit maailmalla, huomaisit elämässä olevan mielenkiintoisia seikkoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos matkustaisit maailmalla, huomaisit elämässä olevan mielenkiintoisia seikkoja.
Osuvasti kirjoitettu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Me eletäänki Suomessa. Täällä vain nuorilla on oikeus pariutua keskenään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No pidätkö sitä hyvänä asiana ettei nainen tai pahimmassa tapauksessa vielä pieni tyttö saa itse päättää asioistaan. Oletko niitä miehiä aika karmeaa.😧
Eihän siinä naiselta edes kysytä haluaako hänelle valmiiksi päätetyn miehen. Tilanne toinen kun nainen saa itse päättää ei varmasti halua vanhaa ukkoa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa kiinnostaa. Oon ite kohta 25 v nainen ja mua kiinnostaa vain vanhemmat ihmiset. Omanikäiset ja nuoremmat ei voisi vähempää kiinnostaa. Ja sanoisin et mua kiinnostaa 30-40 v ihmiset. Mut jos menee yli 40 niin ei kiitos. Toki ei ikä sinänsä kerro mitään, luonne kertoo kaiken ja on tärkein asia.
- AnonyymiUUSI
Samaa ikää pitää olla. Ei siitä tuu muuten mitää. Maks 5 v suuntaan tai toiseen
- AnonyymiUUSI
Nuoremmalla iällä vähempi
- AnonyymiUUSI
Ihminen on juuri sen ikäinen kuin sen pääkoppa on. Ikä ei tee ihmisestä kiinnostavaa, vaan se millainen hän on. Siihen itse rakastuin, en ikään. /sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nuoremmalla iällä vähempi
Nuoremmilla joo paras on samanikäinen.
- AnonyymiUUSI
Ikä ei tietenkään ratkaise kenenkään parisuhdetta ja se toimivuutta. Hölmöä edes tuollaisia kirjoitella. Parittelukeskeiset ihmiset näin toteavat, kun eivät näe suhteessa mittään muuta.
- AnonyymiUUSI
Vanhassa vara parempi.
- AnonyymiUUSI
50v on kurppa vanhus. Toinen jalka haudassa.
- AnonyymiUUSI
Onko jollakin ikäkriisi?
- AnonyymiUUSI
50 ikäkriisi
- AnonyymiUUSI
Kolmekymppinen mies on kaikista kuumin. Tiedän yhden.🔥
- AnonyymiUUSI
Joo niin minäkin tiedän ja myös varustuksensa puolesta jumalan lahja kaikenikäisille naisille 🔥♥️
Taidan lähteä käymään Thaikuissa. Siellä saa nuorta.
- AnonyymiUUSI
Mennen tullen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134555Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3423702Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363416Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk182880Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112539- 2732273
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3071733- 961692
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi461439Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81163