Tipaton tammikuu ohi!

Anonyymi-ap

Tänään vedetään oikeen huolella ja pitkän kaavan kautta. Pääsinpähän näyttämään taas sukulaisille ja kavereille, että minä olen se parempi ihminen. Nyt alkaa housuun packominen myös minulla, ja pääsen muistuttamaan kaikkia seuraavat 11kk siitä kuinka he eivät pystyneet olemaan juomatta.

- Sodomiittiseppo

13

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itseään tuolla tipattomalla vain huijaa.
      Kun tammikuu loppuu, niin sitten sitä juodaan kaksin käsin koko kuukauden edestä.
      Onko siinä järkeä ?
      Toisaalta, hyväähän se tauko aina tekee.

• Anonyymi

Pitääkö kylmis ikinä tipatonta, vai onko joka päivä kännissä?

• Anonyymi

Kylmis ei voi enää juoda koska maksa poks, haima poks, sydän poks ja aivot poks. Käy nykyään haistelemassa AA kerhoissa perceelle haisevia tuoleja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylmis ei voi enää juoda koska maksa poks, haima poks, sydän poks ja aivot poks. Käy nykyään haistelemassa AA kerhoissa perceelle haisevia tuoleja.

This.

• Olen viimeksi juonut alkoholia yli vuosi sitten, mikä on kyllä vain ihmisen keksimä käsite yhdelle kierrokselle auringon ympäri. Eräs toinen puohitieläinen oli puoli kierrosta raittiina, antoi sen jälkeen pikkusormen viinapirulle "ihan pikkuisen vain" ja taas mennään entiseen malliin. Tulin vain ilmoittamaan tänne että olen nyt ns parempaa väkeä kun en käytä alkoholia laisinkaan

• Anonyymi

Hienoa, ettet enää käytä.
        Mutta älä kuitenkaan ala " keulimaan " asialla, eli liian ylpeäksi ei kannata alkaa, se on aika tuhoisaa ihmissuhteille.
        Jos alkaa pitämään itseään muita parempana, niin voi vain miettiä, mitä muut mahtavat olla mieltä, ja lopulta jää ihan yksin paremmuutensa kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Hienoa, ettet enää käytä.
        Mutta älä kuitenkaan ala " keulimaan " asialla, eli liian ylpeäksi ei kannata alkaa, se on aika tuhoisaa ihmissuhteille.
        Jos alkaa pitämään itseään muita parempana, niin voi vain miettiä, mitä muut mahtavat olla mieltä, ja lopulta jää ihan yksin paremmuutensa kanssa.

Se onkin vain hyvä pistää alkoholia käyttäviin henkisesti huonoihin ihmisiin välit poikki ja olla vain paremman väen kanssa tekemisissä

• Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

Se onkin vain hyvä pistää alkoholia käyttäviin henkisesti huonoihin ihmisiin välit poikki ja olla vain paremman väen kanssa tekemisissä

Eli oliko Kylmis sittenkin oikeassa?

https://youtu.be/HSTbEzZBiMQ?t=273

• Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

Mutta kyllä kai te kuitenkin Kylmiksen kanssa saunassa silti voitte yhdessä käydä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kyllä kai te kuitenkin Kylmiksen kanssa saunassa silti voitte yhdessä käydä?

This.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli oliko Kylmis sittenkin oikeassa?

https://youtu.be/HSTbEzZBiMQ?t=273

Tuohan olikin viimeinen kerta kun join alkoholia. Turvotus laski noin 15kg. Suosittelen lämpimästi myös muille

• Anonyymi

Oot teheny miehen työn. Housut kosteana ei haittaa, yksin kämpässä, mitä laulan nyt?

• Anonyymi

Minusta olisi oikeus ja kohtuus että Saunis kulkisi Kylmiksen rinnalla Kylmiksen packaiseen loppuun asti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      210
      5275
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      43
      4620
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      17
      3227
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      275
      3196
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      168
      3109
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      60
      2668
    7. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      63