Tipaton tammikuu ohi!

Anonyymi-ap

Tänään vedetään oikeen huolella ja pitkän kaavan kautta. Pääsinpähän näyttämään taas sukulaisille ja kavereille, että minä olen se parempi ihminen. Nyt alkaa housuun packominen myös minulla, ja pääsen muistuttamaan kaikkia seuraavat 11kk siitä kuinka he eivät pystyneet olemaan juomatta.

- Sodomiittiseppo

13

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itseään tuolla tipattomalla vain huijaa.
      Kun tammikuu loppuu, niin sitten sitä juodaan kaksin käsin koko kuukauden edestä.
      Onko siinä järkeä ?
      Toisaalta, hyväähän se tauko aina tekee.

• Anonyymi

Pitääkö kylmis ikinä tipatonta, vai onko joka päivä kännissä?

• Anonyymi

Kylmis ei voi enää juoda koska maksa poks, haima poks, sydän poks ja aivot poks. Käy nykyään haistelemassa AA kerhoissa perceelle haisevia tuoleja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylmis ei voi enää juoda koska maksa poks, haima poks, sydän poks ja aivot poks. Käy nykyään haistelemassa AA kerhoissa perceelle haisevia tuoleja.

This.

• Olen viimeksi juonut alkoholia yli vuosi sitten, mikä on kyllä vain ihmisen keksimä käsite yhdelle kierrokselle auringon ympäri. Eräs toinen puohitieläinen oli puoli kierrosta raittiina, antoi sen jälkeen pikkusormen viinapirulle "ihan pikkuisen vain" ja taas mennään entiseen malliin. Tulin vain ilmoittamaan tänne että olen nyt ns parempaa väkeä kun en käytä alkoholia laisinkaan

• Anonyymi

Hienoa, ettet enää käytä.
        Mutta älä kuitenkaan ala " keulimaan " asialla, eli liian ylpeäksi ei kannata alkaa, se on aika tuhoisaa ihmissuhteille.
        Jos alkaa pitämään itseään muita parempana, niin voi vain miettiä, mitä muut mahtavat olla mieltä, ja lopulta jää ihan yksin paremmuutensa kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Hienoa, ettet enää käytä.
        Mutta älä kuitenkaan ala " keulimaan " asialla, eli liian ylpeäksi ei kannata alkaa, se on aika tuhoisaa ihmissuhteille.
        Jos alkaa pitämään itseään muita parempana, niin voi vain miettiä, mitä muut mahtavat olla mieltä, ja lopulta jää ihan yksin paremmuutensa kanssa.

Se onkin vain hyvä pistää alkoholia käyttäviin henkisesti huonoihin ihmisiin välit poikki ja olla vain paremman väen kanssa tekemisissä

• Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

Se onkin vain hyvä pistää alkoholia käyttäviin henkisesti huonoihin ihmisiin välit poikki ja olla vain paremman väen kanssa tekemisissä

Eli oliko Kylmis sittenkin oikeassa?

https://youtu.be/HSTbEzZBiMQ?t=273

• Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

Mutta kyllä kai te kuitenkin Kylmiksen kanssa saunassa silti voitte yhdessä käydä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kyllä kai te kuitenkin Kylmiksen kanssa saunassa silti voitte yhdessä käydä?

This.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli oliko Kylmis sittenkin oikeassa?

https://youtu.be/HSTbEzZBiMQ?t=273

Tuohan olikin viimeinen kerta kun join alkoholia. Turvotus laski noin 15kg. Suosittelen lämpimästi myös muille

• Anonyymi

Oot teheny miehen työn. Housut kosteana ei haittaa, yksin kämpässä, mitä laulan nyt?

• Anonyymi

Minusta olisi oikeus ja kohtuus että Saunis kulkisi Kylmiksen rinnalla Kylmiksen packaiseen loppuun asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2774
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2027
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1756
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      49
      1643
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1481
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1174
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      194
      987
    Aihe