Tipaton tammikuu ohi!

Anonyymi-ap

Tänään vedetään oikeen huolella ja pitkän kaavan kautta. Pääsinpähän näyttämään taas sukulaisille ja kavereille, että minä olen se parempi ihminen. Nyt alkaa housuun packominen myös minulla, ja pääsen muistuttamaan kaikkia seuraavat 11kk siitä kuinka he eivät pystyneet olemaan juomatta.

- Sodomiittiseppo

13

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itseään tuolla tipattomalla vain huijaa.
      Kun tammikuu loppuu, niin sitten sitä juodaan kaksin käsin koko kuukauden edestä.
      Onko siinä järkeä ?
      Toisaalta, hyväähän se tauko aina tekee.

• Anonyymi

Pitääkö kylmis ikinä tipatonta, vai onko joka päivä kännissä?

• Anonyymi

Kylmis ei voi enää juoda koska maksa poks, haima poks, sydän poks ja aivot poks. Käy nykyään haistelemassa AA kerhoissa perceelle haisevia tuoleja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylmis ei voi enää juoda koska maksa poks, haima poks, sydän poks ja aivot poks. Käy nykyään haistelemassa AA kerhoissa perceelle haisevia tuoleja.

This.

• Olen viimeksi juonut alkoholia yli vuosi sitten, mikä on kyllä vain ihmisen keksimä käsite yhdelle kierrokselle auringon ympäri. Eräs toinen puohitieläinen oli puoli kierrosta raittiina, antoi sen jälkeen pikkusormen viinapirulle "ihan pikkuisen vain" ja taas mennään entiseen malliin. Tulin vain ilmoittamaan tänne että olen nyt ns parempaa väkeä kun en käytä alkoholia laisinkaan

• Anonyymi

Hienoa, ettet enää käytä.
        Mutta älä kuitenkaan ala " keulimaan " asialla, eli liian ylpeäksi ei kannata alkaa, se on aika tuhoisaa ihmissuhteille.
        Jos alkaa pitämään itseään muita parempana, niin voi vain miettiä, mitä muut mahtavat olla mieltä, ja lopulta jää ihan yksin paremmuutensa kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Hienoa, ettet enää käytä.
        Mutta älä kuitenkaan ala " keulimaan " asialla, eli liian ylpeäksi ei kannata alkaa, se on aika tuhoisaa ihmissuhteille.
        Jos alkaa pitämään itseään muita parempana, niin voi vain miettiä, mitä muut mahtavat olla mieltä, ja lopulta jää ihan yksin paremmuutensa kanssa.

Se onkin vain hyvä pistää alkoholia käyttäviin henkisesti huonoihin ihmisiin välit poikki ja olla vain paremman väen kanssa tekemisissä

• Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

Se onkin vain hyvä pistää alkoholia käyttäviin henkisesti huonoihin ihmisiin välit poikki ja olla vain paremman väen kanssa tekemisissä

Eli oliko Kylmis sittenkin oikeassa?

https://youtu.be/HSTbEzZBiMQ?t=273

• Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

Mutta kyllä kai te kuitenkin Kylmiksen kanssa saunassa silti voitte yhdessä käydä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kyllä kai te kuitenkin Kylmiksen kanssa saunassa silti voitte yhdessä käydä?

This.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli oliko Kylmis sittenkin oikeassa?

https://youtu.be/HSTbEzZBiMQ?t=273

Tuohan olikin viimeinen kerta kun join alkoholia. Turvotus laski noin 15kg. Suosittelen lämpimästi myös muille

• Anonyymi

Oot teheny miehen työn. Housut kosteana ei haittaa, yksin kämpässä, mitä laulan nyt?

• Anonyymi

Minusta olisi oikeus ja kohtuus että Saunis kulkisi Kylmiksen rinnalla Kylmiksen packaiseen loppuun asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4428
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3291
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      55
      2560
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2554
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      110
      2285
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1681
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1626
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1540
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1275
    Aihe