Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Anonyymi-ap

Etkö halua enää yrittääkään?

46

735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä on ikävä.
      Kyllä haluan yrittää.
      Tietäisi vain, kenelle suuntaat viestisi ja mikä saa sinut epäilemään.

• Anonyymi
        UUSI

Mielenterveystyyppi täällä on näitä kirjoitellut ja tehty ilmoitus

• Anonyymi
        UUSI

Sivusta, ikävöin ja toivon, mut uskallanko muuta? Pelot, epävarmuus ja uskon puute hyvään omalla kohdallani vesittää näitä tuntemuksiani? Hän, jos tuntisi edes vähän näistä minun tuntemuksistani häntä kohtaan 》-minua kohtaan, voisi olla minulle se hyvän mielen tuoja 🤗

• Anonyymi

On ikävä mutta en tiedä mitä tekisin. Pelkään että hermostut niin en haluaisi vaivata sinua.

• Anonyymi

Hermostun mistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hermostun mistä?

No yhteydenotostani. Et varmaankaan ole hän koska kerran minulle niin kävi hän ei pitänyt siitä kun kysyin pitääkö hän minusta.

• Anonyymi

On ikävä. Miksi aina epäilet sitä?

• Anonyymi

Älä epäile turhaan. Usko huomiseen.

• Anonyymi

Suksi sinne,minne aurinko ei paista! Jätä toi paskanjauhaminen ja toisten kiusaaminen ja katso ittees joskus peilistä ja arvioi tilanne!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suksi sinne,minne aurinko ei paista! Jätä toi paskanjauhaminen ja toisten kiusaaminen ja katso ittees joskus peilistä ja arvioi tilanne!

Otappa sinä pilleri höpönassu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo kovinkaan fiksua käytöstä? Taitaa olla viisainta olla yrittämättä mitään kun olet taas känkkäränkkä tuulella. Ujo olen ollut mutta en tiedä kyllä että olisin mitään niin kauheaa tehnyt etta kannattaa tavattomasti kiehahtaa. Jos olen mielestäsi niin vastenmielinen ja tunnet että viestini olisi piikikkäitä että ne voisi tulkita kiusaamisena niin ei minuakaan ole pakko huomioida tai minusta kirjoittaa. Olen mikä olen ja olen aina ollut eikait tässä itseään erikoisemmaksi voi muuttua anteeksi voin pyytää jos jotain tyhmää olen sitten tehnyt. Kivaa lauantaita taidan itse poistua vaikka sitten nurkkaan häpeämään huonoa itseäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo kovinkaan fiksua käytöstä? Taitaa olla viisainta olla yrittämättä mitään kun olet taas känkkäränkkä tuulella. Ujo olen ollut mutta en tiedä kyllä että olisin mitään niin kauheaa tehnyt etta kannattaa tavattomasti kiehahtaa. Jos olen mielestäsi niin vastenmielinen ja tunnet että viestini olisi piikikkäitä että ne voisi tulkita kiusaamisena niin ei minuakaan ole pakko huomioida tai minusta kirjoittaa. Olen mikä olen ja olen aina ollut eikait tässä itseään erikoisemmaksi voi muuttua anteeksi voin pyytää jos jotain tyhmää olen sitten tehnyt. Kivaa lauantaita taidan itse poistua vaikka sitten nurkkaan häpeämään huonoa itseäni.

Kenelle luulit kirjoittavasi? Säälittävä sepostus.

• Anonyymi kirjoitti:

Kenelle luulit kirjoittavasi? Säälittävä sepostus.

Menkää pois täältä mun ketjusta, kun ei näytä olevan mulle mitään asiaa.

• mustasusi kirjoitti:

Menkää pois täältä mun ketjusta, kun ei näytä olevan mulle mitään asiaa.

Tuli väärään ketjuun tämä, sori...

• Anonyymi

On ikävä. Kaunis on luoksesi kaipuu.

• Anonyymi

Kuin myös rakas ♥️

• Anonyymi

Tässä musaa jos paremmin sopuun pääsee😂

https://m.youtube.com/watch?
      v=2DCYeoOtmcA&list=RDh8Vsof905BA&index=4

Hold you down-Averagekidluke ❤️

👩🏻‍🦳

• Anonyymi

Juuh rakas,kesti vähän aikaa hokata.🙃

• Anonyymi

Ihanat sanat rakkaani,ihan itkettää.mul on niin kova ikävä sua🥲🥹

• Anonyymi

Kyllä on❤️

• Anonyymi

Tuossa oikea linkki

• Anonyymi

No olipas osuvat sanat rakkaani!!!!!!!

• Anonyymi

Eiköhän ihmiset ole täällä syystä ja sitä ettei ole pahemmin mahdollisuuksia mitään tullakaan tai ole ollut koskaan mahdollista. Vai tietääkö joku jonkun jonka ikävöinti on päättynyt saaden kaivattunsa?
      Tämä on kaiken loppu ja päätepysäkki, ainakin omalla kohdallani.

• Anonyymi

👋👋 Minä näen tulevaisuuteen ja hänet minun kanssani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👋👋 Minä näen tulevaisuuteen ja hänet minun kanssani.

Tarkoitin ihan konkreettista tässä hetkessä enkä mitään etukäteisnäkötietoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin ihan konkreettista tässä hetkessä enkä mitään etukäteisnäkötietoa.

Ei se voi olla konkreettista ja tässä hetkessä jos se on jo tapahtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se voi olla konkreettista ja tässä hetkessä jos se on jo tapahtunut.

Niin siis suomeksi siis tiedät että noin oikeasti tapahtuu ja olet siis keskustellut siitä kaivattusi kanssa ja olette sopineet yhteiselostanne vai? Eikä ole siis vain sinun pää pilvissä haaveiluasi että noin tapahtuu? Siis tässä hetkessä eikä jossain unelmissa ja haaveissa.

• Anonyymi

Mun kaivattu palasi elämääni. Tosin muuttuneena ja kykenemättömänä seurustelemaan. On hän silti kuin perheenjäsen ja olen kiitollinen että saan taas olla hänen sylissään.

• Anonyymi

Elämäänsä tyytyväinen ei ikävöi ketään.

• Anonyymi

Totta

• Anonyymi

Ihan varmasti voi ikävöidä vaikka olisikin elämäänsä tyytyväinen. Voi kaivata ja ikävöidä esim. ystävää ja edesmenneitä rakkaita. Toisen ajatusten ja sydämen ikävöintiä ei voi nähdä päälle päin kukaan.

• Anonyymi

Mut kyllä palstalla voi silti olla kuumia tunteit ja rakastua päättömästi❤️
      Sille ei vaan voi mitää. Rakkaus ei katso aikaa eikä paikkaa kun on tunteita. Sitä ei voi tietää ennenkuin omalle kohdalle sattuu.
      Mutta palstalta liveen on pitkä matka joten ehkä syytä tutustua ensin että tietää edes etunimen 😂

🤓🥸

• Anonyymi

Ehkä en.

• Anonyymi

On tietysti ikävä jos hän oot

• Anonyymi

On ikävä häntä, joka uskottelit olevasi kun tapasimme.
      Ei ole ikävä häntä, joka todellisuudessa olit.

• Anonyymi

Ei tästä ikävästä enää eroon pääse enkä haluakaan. Elämäni nainen.

• Anonyymi

Sä oot mun elämäni mies❣️

• Anonyymi
        UUSI

Mahtavaa. Tuolta minustakin tuntuu. Se on hän tai ei kukaan.

• Anonyymi

En minä ikävöi ketään. Kaveri voisin olla hänelle jonka nimen tiedän. Jos hän ei enää etsi kaveria elämäänsä, niin sitten kaveri jollekin muulle ihmiselle!

• Anonyymi

Käyttäytyy inhottavasti ja vihaa naisia. En ja syystäkin.

• Anonyymi

Minä yritän jatkossa enemmän kasvokkain kun nähdään. Se on ainut keino varmistaa, mitä meidän välillä on. Täällä menee vain pää pahemmin sekaisin.

• Anonyymi

Lähinnä inhottaa ettei pistänyt peliä poikki jo kesällä.

• Anonyymi

On ikävä, joka päivä.

• Anonyymi
        UUSI

Niin on ja joka hetki. Oliko se unta, että vähän lähennyttiin.

sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on ja joka hetki. Oliko se unta, että vähän lähennyttiin.

sivusta

Jos luulet niin kaikki mitä tänne on kirjoitettu on sun oman mielikuvituksen tuotetta.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      23
      2463
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      53
      1743
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1024
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      295
      1012
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      972
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      893
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      844
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      749
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      735
    10. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      8
      718
    Aihe