Etkö halua enää yrittääkään?
Onko sulla mua enää yhtään ikävä
46
735
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on ikävä.
Kyllä haluan yrittää.
Tietäisi vain, kenelle suuntaat viestisi ja mikä saa sinut epäilemään.- AnonyymiUUSI
Mielenterveystyyppi täällä on näitä kirjoitellut ja tehty ilmoitus
- AnonyymiUUSI
Sivusta, ikävöin ja toivon, mut uskallanko muuta? Pelot, epävarmuus ja uskon puute hyvään omalla kohdallani vesittää näitä tuntemuksiani? Hän, jos tuntisi edes vähän näistä minun tuntemuksistani häntä kohtaan 》-minua kohtaan, voisi olla minulle se hyvän mielen tuoja 🤗
- Anonyymi
On ikävä mutta en tiedä mitä tekisin. Pelkään että hermostut niin en haluaisi vaivata sinua.
- Anonyymi
Hermostun mistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hermostun mistä?
No yhteydenotostani. Et varmaankaan ole hän koska kerran minulle niin kävi hän ei pitänyt siitä kun kysyin pitääkö hän minusta.
- Anonyymi
On ikävä. Miksi aina epäilet sitä?
- Anonyymi
Älä epäile turhaan. Usko huomiseen.
- Anonyymi
Suksi sinne,minne aurinko ei paista! Jätä toi paskanjauhaminen ja toisten kiusaaminen ja katso ittees joskus peilistä ja arvioi tilanne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suksi sinne,minne aurinko ei paista! Jätä toi paskanjauhaminen ja toisten kiusaaminen ja katso ittees joskus peilistä ja arvioi tilanne!
Otappa sinä pilleri höpönassu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo kovinkaan fiksua käytöstä? Taitaa olla viisainta olla yrittämättä mitään kun olet taas känkkäränkkä tuulella. Ujo olen ollut mutta en tiedä kyllä että olisin mitään niin kauheaa tehnyt etta kannattaa tavattomasti kiehahtaa. Jos olen mielestäsi niin vastenmielinen ja tunnet että viestini olisi piikikkäitä että ne voisi tulkita kiusaamisena niin ei minuakaan ole pakko huomioida tai minusta kirjoittaa. Olen mikä olen ja olen aina ollut eikait tässä itseään erikoisemmaksi voi muuttua anteeksi voin pyytää jos jotain tyhmää olen sitten tehnyt. Kivaa lauantaita taidan itse poistua vaikka sitten nurkkaan häpeämään huonoa itseäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo kovinkaan fiksua käytöstä? Taitaa olla viisainta olla yrittämättä mitään kun olet taas känkkäränkkä tuulella. Ujo olen ollut mutta en tiedä kyllä että olisin mitään niin kauheaa tehnyt etta kannattaa tavattomasti kiehahtaa. Jos olen mielestäsi niin vastenmielinen ja tunnet että viestini olisi piikikkäitä että ne voisi tulkita kiusaamisena niin ei minuakaan ole pakko huomioida tai minusta kirjoittaa. Olen mikä olen ja olen aina ollut eikait tässä itseään erikoisemmaksi voi muuttua anteeksi voin pyytää jos jotain tyhmää olen sitten tehnyt. Kivaa lauantaita taidan itse poistua vaikka sitten nurkkaan häpeämään huonoa itseäni.
Kenelle luulit kirjoittavasi? Säälittävä sepostus.
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle luulit kirjoittavasi? Säälittävä sepostus.
Menkää pois täältä mun ketjusta, kun ei näytä olevan mulle mitään asiaa.
mustasusi kirjoitti:
Menkää pois täältä mun ketjusta, kun ei näytä olevan mulle mitään asiaa.
Tuli väärään ketjuun tämä, sori...
- Anonyymi
On ikävä. Kaunis on luoksesi kaipuu.
- Anonyymi
Kuin myös rakas ♥️
- Anonyymi
Tässä musaa jos paremmin sopuun pääsee😂
https://m.youtube.com/watch?
v=2DCYeoOtmcA&list=RDh8Vsof905BA&index=4
Hold you down-Averagekidluke ❤️
👩🏻🦳- Anonyymi
Juuh rakas,kesti vähän aikaa hokata.🙃
- Anonyymi
Ihanat sanat rakkaani,ihan itkettää.mul on niin kova ikävä sua🥲🥹
- Anonyymi
Kyllä on❤️
- Anonyymi
Tuossa oikea linkki
- Anonyymi
No olipas osuvat sanat rakkaani!!!!!!!
- Anonyymi
Eiköhän ihmiset ole täällä syystä ja sitä ettei ole pahemmin mahdollisuuksia mitään tullakaan tai ole ollut koskaan mahdollista. Vai tietääkö joku jonkun jonka ikävöinti on päättynyt saaden kaivattunsa?
Tämä on kaiken loppu ja päätepysäkki, ainakin omalla kohdallani.- Anonyymi
👋👋 Minä näen tulevaisuuteen ja hänet minun kanssani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👋👋 Minä näen tulevaisuuteen ja hänet minun kanssani.
Tarkoitin ihan konkreettista tässä hetkessä enkä mitään etukäteisnäkötietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin ihan konkreettista tässä hetkessä enkä mitään etukäteisnäkötietoa.
Ei se voi olla konkreettista ja tässä hetkessä jos se on jo tapahtunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se voi olla konkreettista ja tässä hetkessä jos se on jo tapahtunut.
Niin siis suomeksi siis tiedät että noin oikeasti tapahtuu ja olet siis keskustellut siitä kaivattusi kanssa ja olette sopineet yhteiselostanne vai? Eikä ole siis vain sinun pää pilvissä haaveiluasi että noin tapahtuu? Siis tässä hetkessä eikä jossain unelmissa ja haaveissa.
- Anonyymi
Mun kaivattu palasi elämääni. Tosin muuttuneena ja kykenemättömänä seurustelemaan. On hän silti kuin perheenjäsen ja olen kiitollinen että saan taas olla hänen sylissään.
- Anonyymi
Elämäänsä tyytyväinen ei ikävöi ketään.
- Anonyymi
Totta
- Anonyymi
Ihan varmasti voi ikävöidä vaikka olisikin elämäänsä tyytyväinen. Voi kaivata ja ikävöidä esim. ystävää ja edesmenneitä rakkaita. Toisen ajatusten ja sydämen ikävöintiä ei voi nähdä päälle päin kukaan.
- Anonyymi
Mut kyllä palstalla voi silti olla kuumia tunteit ja rakastua päättömästi❤️
Sille ei vaan voi mitää. Rakkaus ei katso aikaa eikä paikkaa kun on tunteita. Sitä ei voi tietää ennenkuin omalle kohdalle sattuu.
Mutta palstalta liveen on pitkä matka joten ehkä syytä tutustua ensin että tietää edes etunimen 😂
🤓🥸 - Anonyymi
Ehkä en.
- Anonyymi
On tietysti ikävä jos hän oot
- Anonyymi
On ikävä häntä, joka uskottelit olevasi kun tapasimme.
Ei ole ikävä häntä, joka todellisuudessa olit. - Anonyymi
Ei tästä ikävästä enää eroon pääse enkä haluakaan. Elämäni nainen.
- Anonyymi
Sä oot mun elämäni mies❣️
- AnonyymiUUSI
Mahtavaa. Tuolta minustakin tuntuu. Se on hän tai ei kukaan.
- Anonyymi
En minä ikävöi ketään. Kaveri voisin olla hänelle jonka nimen tiedän. Jos hän ei enää etsi kaveria elämäänsä, niin sitten kaveri jollekin muulle ihmiselle!
- Anonyymi
Käyttäytyy inhottavasti ja vihaa naisia. En ja syystäkin.
- Anonyymi
Minä yritän jatkossa enemmän kasvokkain kun nähdään. Se on ainut keino varmistaa, mitä meidän välillä on. Täällä menee vain pää pahemmin sekaisin.
- Anonyymi
Lähinnä inhottaa ettei pistänyt peliä poikki jo kesällä.
- Anonyymi
On ikävä, joka päivä.
- AnonyymiUUSI
Niin on ja joka hetki. Oliko se unta, että vähän lähennyttiin.
sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin on ja joka hetki. Oliko se unta, että vähän lähennyttiin.
sivustaJos luulet niin kaikki mitä tänne on kirjoitettu on sun oman mielikuvituksen tuotetta.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232463Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531743Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111024Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2951012- 259972
- 146893
- 56844
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110749- 46735
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8718