Suomi, Mikkeli, eikä maailma tarvitse enää yhtään lasta. Jos jollakulla on nyt lapsia mahassa ja se syntyy 2026, mutta ei sen jälkeen. EI ENÄÄ YHTÄÄN LASTA TÄHÄN MAAILMAAN vuoden 2026 jälkeen. EI 2027, EI 2028,EI 2029, EI 2030 EIKÄ SIITÄ ETEENPÄIN. Nyky ajan vanhemmmat eivät osaa kasvattaa lapsiaaan. He eivät osaa kohdata lapsen kiukkua, kaikki annetaan periksi, lapsi on perheen kingi, joka pyörittää vanhenpiaan mennen tulleen. 20 vuoden kuluttua aikuiseksi kasvanut ihana lapsi saa raivokohtuksia, kun joku yrittää kieltää tai estää tekemästä mitä lapsi sillä hetkellä ikinä halajaakaan tehdä, kun on koko lapsen siihen astisen elämänsä aikana kohdeltu kuin prinssiä tai prinsessaa.
En ole kieltämässä keneltäkään lapsen tekoa, jos luulet osaavaasi kasvattaa lapsestasi kunnon kansalaisen, niin siitä vaan!
VETOOMUS EI OLE = KIELTO.
Mutta pliis, hankkikaan mieluiten koira.
VETTOOMUS: ÄLKÄÄ TEHKÖ LAPSIA enää vuoden 2026 jälkeen
14
326
Vastaukset
- Anonyymi
ok
- Anonyymi
koiria on ihan liikaa.muussa kuin viranomaiskäytössä ja opas-/paimennuskoirina ne ovat haittaeläimiä, koska kuluttavat luonnonvaroja mm. ruokana ja tuottavat eläessään hiilidioksipäästöjä, ilmastonmuutosta kiihdyttämään.
- Anonyymi
Me ei tätä maapalloa ainoana suomen kokosena valtiona pelasteta katsoppa muualle edes hetki me ei voida mitään tehdä ilmaston hyväksi kun koko muu maailma ei kiinnosta.. ihmiset on tämän maapallon suurin jäte!!
- Anonyymi
Mites aloittaja kasvatettu juoruneidiksi toisten huomaan tukeutuen.
- Anonyymi
Jos jollakulla on nyt lapsia mahassa ja se syntyy 2026 niin A) maha on väärä paikka ja B) raskaus harvoin kestää niin pitkään
- Anonyymi
Vielä ei kyllä 2026 v lasta saa 😂😂 odottakaa toukokuuhun!
- Anonyymi
vp t
- Anonyymi
Älä yleistä! Itse olemme miehen kanssa nuoria vanhempia alle 30v ja hyvin ollaan esikoinen kasvatettu kaikkia ei todellakaan periksi anneta ja on hyvä antaa pettymyksiä lapsille! Iso osa nuorista on paljo parempia äitejä mitä te 40 vuotiaat a siitä ylöspäin olevat ruttukuonot!!
- Anonyymi
Kyllä, sotilaita tarvitaan.
- Anonyymi
Koirasta tulee hyvät rukkaset.
- Anonyymi
Siitä puhe mistä puute.
- Anonyymi
Rukkasista?
- Anonyymi
koiratalouksissa haisee koirankakka. omistajat niin turtuneet, etteivät itse haista.
- Anonyymi
Lapsia syntyy hurjasti sodan jälkeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163717Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723196- 981939
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211413Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1031193
- 451137
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901119