isovanhemmat kerkesivät vanheta pahasti
keho on muuttunut ja mieli on heikko
isovanhempien lapset tahtovat pelastaa vanhempansa
ennen kuin he kuolevat
he tahtovat että tiede parantaisi heitä sairaudesta nimeltään vanhuus
ikävä kun tiede kehittyy mutta ei niin nopeasti, että pelastaisi
KAIKKI ELÄVÄT
väestön kasvu saapuu seuraavalle tasolle kun voitetaan kuolema
ja vihdoin kysymys on että kuolenko minä itse
ja myöhemmin että kuoleeko rikas joka ostaa itselleen lääkkeen
lapset tahtovat pelastaa isovanhempia kuolemiselta
2
286
Vastaukset
- Anonyymi
Spermidiini ja fisetiini ehkäisevät vanhenemista. Tosin niitä pitää alkaa syömään päivittäin jo 30-40-vuotuaana.
- Anonyymi00003
Itse olen auttanut jatkuvasti taloudellisesti yksinhuoltajana olevaa äitiä. Nyt sitten laitettiin epilepsia tutkimuksiin, kun en halunnut tulevan isompaa huutoa ja olin vain hiljaa paikoillani ja kuuntelin jatkuvaa moittimista. Hyydyin paikalleni- täytyy olla epilepsia tms. En puolustanut itseäni. Lapset kuuntelivat vieressä miten mummo ei osaa tehdä mitään. Kyllä siinä meni auktoriteetti lapsilta mummoa kohtaan. Ei tarvitse totella, kun mummo ei tiedä mitään. Silti olen jatkanut tukemista, muuhun en enää kelpaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1174898Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1163979Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2223913Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371374
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1741374En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531155