isovanhemmat kerkesivät vanheta pahasti
keho on muuttunut ja mieli on heikko
isovanhempien lapset tahtovat pelastaa vanhempansa
ennen kuin he kuolevat
he tahtovat että tiede parantaisi heitä sairaudesta nimeltään vanhuus
ikävä kun tiede kehittyy mutta ei niin nopeasti, että pelastaisi
KAIKKI ELÄVÄT
väestön kasvu saapuu seuraavalle tasolle kun voitetaan kuolema
ja vihdoin kysymys on että kuolenko minä itse
ja myöhemmin että kuoleeko rikas joka ostaa itselleen lääkkeen
lapset tahtovat pelastaa isovanhempia kuolemiselta
2
286
Vastaukset
- Anonyymi
Spermidiini ja fisetiini ehkäisevät vanhenemista. Tosin niitä pitää alkaa syömään päivittäin jo 30-40-vuotuaana.
- Anonyymi00003
Itse olen auttanut jatkuvasti taloudellisesti yksinhuoltajana olevaa äitiä. Nyt sitten laitettiin epilepsia tutkimuksiin, kun en halunnut tulevan isompaa huutoa ja olin vain hiljaa paikoillani ja kuuntelin jatkuvaa moittimista. Hyydyin paikalleni- täytyy olla epilepsia tms. En puolustanut itseäni. Lapset kuuntelivat vieressä miten mummo ei osaa tehdä mitään. Kyllä siinä meni auktoriteetti lapsilta mummoa kohtaan. Ei tarvitse totella, kun mummo ei tiedä mitään. Silti olen jatkanut tukemista, muuhun en enää kelpaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770