isovanhemmat kerkesivät vanheta pahasti
keho on muuttunut ja mieli on heikko
isovanhempien lapset tahtovat pelastaa vanhempansa
ennen kuin he kuolevat
he tahtovat että tiede parantaisi heitä sairaudesta nimeltään vanhuus
ikävä kun tiede kehittyy mutta ei niin nopeasti, että pelastaisi
KAIKKI ELÄVÄT
väestön kasvu saapuu seuraavalle tasolle kun voitetaan kuolema
ja vihdoin kysymys on että kuolenko minä itse
ja myöhemmin että kuoleeko rikas joka ostaa itselleen lääkkeen
lapset tahtovat pelastaa isovanhempia kuolemiselta
2
324
Vastaukset
- Anonyymi
Spermidiini ja fisetiini ehkäisevät vanhenemista. Tosin niitä pitää alkaa syömään päivittäin jo 30-40-vuotuaana.
- Anonyymi00003
Itse olen auttanut jatkuvasti taloudellisesti yksinhuoltajana olevaa äitiä. Nyt sitten laitettiin epilepsia tutkimuksiin, kun en halunnut tulevan isompaa huutoa ja olin vain hiljaa paikoillani ja kuuntelin jatkuvaa moittimista. Hyydyin paikalleni- täytyy olla epilepsia tms. En puolustanut itseäni. Lapset kuuntelivat vieressä miten mummo ei osaa tehdä mitään. Kyllä siinä meni auktoriteetti lapsilta mummoa kohtaan. Ei tarvitse totella, kun mummo ei tiedä mitään. Silti olen jatkanut tukemista, muuhun en enää kelpaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww721160EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 78822
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23635- 29608