Paljonkohan mahtaa olla ihmisiä jotka eivät ole maksaneet vuokria karvian vuokrataloille antakaa ihmisten vain asua vaikka on vuokra rästejä
Vuokranmaksu
20
867
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sellaiset pitää häätää jos eivät ole maksaneet vuokria
- Anonyymi
Ei niitä pysty häätämään jos on pieniä lapsia.
- Anonyymi
Kyllä sossu kuittaa
- Anonyymi
On niitä vuokria rästissä monelle yksityisellekin vuokranantajalle.
- Anonyymi
Sellaiset tyypit loisii vaan nurkissa. Toisten kustannuksella.
- Anonyymi
Kyllä niitä voi häätää jos ei ole lapsia, eikä sossu kans liikaa rahaa anna
- Anonyymi
Aamulla ku lähtee töihin niin jokku istuu sohvalle. Joskus tulee mieleen että jäisikö itsekin kotiin.
- Anonyymi
Lapset ilmaiseen päivähoitoon ja itte kotia sohvalle somettaan faseen. Eikä jakseta mitään..
- Anonyymi
Se on just tätä.
Saavatpa lapset ainakin syödä kerran päivässä.
- Anonyymi
Tulee kesä eikä lapset saa kunnon ruokaa kun alkaa kesäloma
- Anonyymi
Sitte viedään mummolaan jos on tai jollekki tuttavalle. Itte ei jakseta kun somettaa ja bilettää
- Anonyymi
Työnteko ei oo koskaan ollu kannattavaa eikä pakollista. Se on omavalinta kysymys
- Anonyymi
Miksiköhän sitte jotkut kyllä käy töissä. Ei nuo sossu rahatkaan oikein pitkälle kanna, luulisin. Itte kyllä käyn töis ja mielestäni kannattaa
- Anonyymi
Ja meidän veroeuroista ne sossuntuet maksetaan.
- Anonyymi
Kummasti jokku vain elelly elämänsä kotosalla.
- Anonyymi
Mitähän varten karvian vuokrataloilla on vuodelta 2024 alijäämäinen tulos
- Anonyymi
Ei tuo vuokrien msmaksamattomuus ole pelkästään Karvian Vuokratalojen ongelma.
Näitä lusmuilijoita Karviassa riittää.
Myös yksityiset vuokranantajat kärsii noista maksamattomista vuokrista.
Tilanne on se monella, että tyhjän saa pyytämättäkin ja kulut vain juoksee jos laittaa perintään.- Anonyymi
Se näyttää monellekin olevan hankalaa tuo elämän perusasioiden ja rahankäytön yhteensovittaminen. Eletään kuin viimeistä päivää. Valitetaan ettei ole rahaa. Silti se raha löytyy, viinaan, tupakkaan, puhelimeen ym. toivottavasti sossun täti ja ulosottomies ei katso läpi sormiensa.
Oletteko koskaan ajatelleet, että kun vesikuution hinta nousee maksamme sillä näiden välinpitämättömien vesilaskut. Harvoin sitä vesiliittymää suljetaan.
- Anonyymi
Yksityisen vuokranantajan kokemuksia: Vuokranmaksu toimii niin kauan kuin sossu maksaa. Jos sossun tuki loppuu, niin vuokria ei enää makseta. Vuokralaisella on kuitenkin useita autoja, poltetaan tupakkaa ja käydään lomalla ulkomailla.
- AnonyymiUUSI
Ja taas nousee huhtikuussa, tämmöisistä vanhoista taloista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391849En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141414Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421377Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81171
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919