Mitäpä olette mieltä?
Olisiko parantamisen varaa
Peltobaarin asiakaspalvelu
7
609
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä kun en ole käynyt vuosiin. 90- luvulla siellä oli tapana humalaiselta pimittää vaihtorahat. Kolikot lyötiin kouraan ja setelit annettiin vasta jos asiakas huomasi niitä pyytää. Näin tätä touhua monet kerrat aikanaan. Minultakin meinasi kerran viedä tarjoilija rahat. Keittiön ovella sain kiinni jolloin pyörähti takaisin ja ojensi setelit. Kolikot oli lyönyt kouraan hetkistä aikaisemmin. Se taisi olla ihan urheilulaji kyseisessä paikassa aikanaan. Missään muualla en ole moiseen törmännyt vaikka ravintoloissa olen liikkunut ympäri suomea aikoinaan.
- Anonyymi
Mikähän baari sellainenkin on?
Nou tietoa. - Anonyymi
No,olipa aivan uutta!
- Anonyymi
Muutaman kerran olen nyt käyny. Kokemus ollut ; sellaista että minua ei ole pidetty mitenkään asiakkaana. Töykeää käyttäytymistä, selän kääntö ja näytetään nyrpeää naamaa.
- Anonyymi
Hyvä palvelu ollu aina myös nykyisin 💯
- Anonyymi
Hyvää palvelua saanut aina.
- Anonyymi
Kyllä minulle myytiin alkoholia vaikka olin selkeästi humaltumistarkoituksessa asiakkaana. En valita
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756