Mitäpä olette mieltä?
Olisiko parantamisen varaa
Peltobaarin asiakaspalvelu
7
573
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä kun en ole käynyt vuosiin. 90- luvulla siellä oli tapana humalaiselta pimittää vaihtorahat. Kolikot lyötiin kouraan ja setelit annettiin vasta jos asiakas huomasi niitä pyytää. Näin tätä touhua monet kerrat aikanaan. Minultakin meinasi kerran viedä tarjoilija rahat. Keittiön ovella sain kiinni jolloin pyörähti takaisin ja ojensi setelit. Kolikot oli lyönyt kouraan hetkistä aikaisemmin. Se taisi olla ihan urheilulaji kyseisessä paikassa aikanaan. Missään muualla en ole moiseen törmännyt vaikka ravintoloissa olen liikkunut ympäri suomea aikoinaan.
- Anonyymi
Mikähän baari sellainenkin on?
Nou tietoa. - Anonyymi
No,olipa aivan uutta!
- Anonyymi
Muutaman kerran olen nyt käyny. Kokemus ollut ; sellaista että minua ei ole pidetty mitenkään asiakkaana. Töykeää käyttäytymistä, selän kääntö ja näytetään nyrpeää naamaa.
- Anonyymi
Hyvä palvelu ollu aina myös nykyisin 💯
- Anonyymi
Hyvää palvelua saanut aina.
- Anonyymi
Kyllä minulle myytiin alkoholia vaikka olin selkeästi humaltumistarkoituksessa asiakkaana. En valita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1033495Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1952221Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02090Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371822Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91649- 951088
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5830Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69827- 48815
Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti129773