Mä en usko, että oon täällä kirjottamassa.. mut johonkin pitää saada tää sanottua. Näin viikolla unta meistä..ja se sun katse sen peilin kautta, kun viimeks nähtiin on porautunu mun mieleen siten, et oon miettiny sua koko päivän. Haluaisin niin jutella.
Veit kotiin
6
370
Vastaukset
- Anonyymi
Näin jo toisen kerran unta sinusta, meistä. Voi vttu.
- Anonyymi
Oliko painajainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko painajainen?
Ei ollut, mutta yhtä kaikki, oli todella hämmentynyt olo herätessä.
- Anonyymi
Minä näen nykyään joka yö ihan kummia unia kaikista entisistä ihmissuhteista elämässä ihan molempia sukupuolia siis kavereita entisiä ja muutama kumppani entinen, jatkuvasti joku kuitenkin kummittelee ja ne ei oo hyviä eikä pahoja unia vaan siltä väliltä sellaisia outoja ja aiheuttaa kuitenkin huonoa oloa kun herää. Kohta enää uskalla alkaa nukkumaan ollenkaan kun koko yö yhtä unta vaikka välillä heräät ihan hikisenä uni jatkuu vaan uudestaan kun nukahdat. Inhottavaa! 😟😟😔
- Anonyymi
Unet voi olla tuskallisia kestää mutta niissä käsitellään alitajuisesti elämäämme ja ajatuksia, ongelmia, suruja ja iloja eli tavallaan saa kai olla tyytyväinen kun näkee unia ja kuulemma se on ihan normaalia nähdä niitä. Epänormaalia jos ei koskaan näe unia. Mutta painajaiset on kyllä ikäviä ainakin melkein joka yö. 😟
- Anonyymi
No sepä se, kun en muista aikoihin.. siis oikeasti aikoihin, nähneeni unen unta, mutta nyt sit lähiaikoina kahdesti.. ja tästä samasta henkilöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223