Olet mahtava ystävä ja muista tämä vaikka emme näe usein.
Miksi kirjoitan tänne koska Haukipudas on pieni paikka ja mun ystävää ei kukaan hauku!
Seuraavan kerran kun tulen sinne ja jos mun ystävää haukutaan niin puolustan häntä.
Ei kukaan!
Olet mahtava ystävä!
1
287
Vastaukset
- Anonyymi
Halusin vain kirjoittaa tämän jotta ihmiset siellä Haukipudas tietää että ketään ei saa haukkua tai kiusata.
Ei ainakaan, kun mä olen paikalla, sillä jokainen ihminen on jollekulle tärkeä.
Puolustakaa mieluummin teidän ihanaa asunto aluetta ja älkää antako Oulun viedä kaikkia palveluja pois.
Jos mulla ei olis oma elämä täällä missä asun ni olisin jo kauan sitten muuttanut sinne koska se on ihanan pieni alue.
Pitäkää huolta, ettei Oulu jyrää ja vie palveluja.
Toisessa elämässä olisin sinne muuttanut, mutta niin ei käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172413
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694