Ihana olet i-nainen

Söpö ja ihana ja kultainen olet i-nainen tyttöpanda

Haleja ja pusuja 😙😙🤗❤️❤️🪻

T. Pandasi

98

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Love u so much ❤️❤️🐼🐼

• Anonyymi

Love you♥️♥️

• Anonyymi

♥️

• Je t'aime ma panda ❤️❤️

• Anonyymi

Je t’aime♥️♥️

• Kuuttini on kaunis
      Hän ei ole nauris
      Eikä kapris
      Hän on Iiris
      Kukista kaunein
      Joka loistaa sateenkaaren värein
      Värittää maailmani tuhansin sävyin

• Anonyymi

😊♥️

• Anonyymi

Haleja sinullekin

• Where are u? Mitä puuhailet? ❤️❤️🐼🐼

• Anonyymi

Tulin tuossa tunti sitten kotiin, lepäilen♥️

• Anonyymi

Ikävä sua♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Ikävä sua♥️

Miss u Bébé

• Anonyymi
        Kuutinystävä kirjoitti:

Miss u Bébé

♥️

• Anonyymi

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

• Anonyymi

Love u ❤️❤️

• Anonyymi

I love you♥️♥️

• Anonyymi

Mitä puuhailet? ❤️❤️🐼🐼

• Anonyymi

Hyvää yötä♥️

• Anonyymi

Tulin just kotiin, ikävä sua♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulin just kotiin, ikävä sua♥️

Je t'aime ma Bébé ❤️❤️🐼🐼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Je t'aime ma Bébé ❤️❤️🐼🐼

Je t’aime♥️♥️

• Anonyymi

Hugs 🤗🤗❤️❤️🐼🐼

• Anonyymi

😊♥️

• Anonyymi

Love u 🤗👩‍❤️‍👨❤️

• Anonyymi

I love you♥️

• Anonyymi

Haluat selvästi vastauksen tähän filosofiseen kysymykseen. Maailmassa on pahuutta, minun koko koulutukseni on ihmiskunnan ongelmien ratkaisua. Minä uskon kuitenkin ihmisten hyvyyteen. Raamatun mukaan olemme syntisiä eli teemme virheitä, olemme epätäydellisiä. Olemme kuitenkin Jumalan kuva, emme yleensä pahoja. Tässä tullaan kysymykseen mitä on pahuus? Onko esim sisällä oleva viha pahuutta? Jos vihalla on syy ja se johtuu esim epäoikeudenmukaisuudesta. Uskon että kaikki tunteet on lähetetty meille oppaiksi ja yksikään niistä ei ole paha. Se voi olla pahaa mitä teemme tunteen vallassa. Samoin ajatukset eivät tee meistä pahoja, ne ovat vain ajatuksia. Se mitä voimme hallita on mitä teemme ja tekomme ovat hyviä tai pahoja. Yksittäinen teko ei myöskään tee ihmisestä mielestäni pahaa. Tähän liittyy ajatus "ei tekojen kautta Taivaaseen". Pahaksi tulee kun teot toistuvat, niistä tulee käyttäytymistä ohjaava polku ja ihmisen luonne muuttuu pahaksi. Kaikki 7 kuolemansyntiä ovat ihmisten pahoja luonteita. Tiedostan kyllä että maailmassa on paljon pahoja ihmisiä, mutta niin on myös hyviä ihmisiä.

Carl Jung esitti että kaikkien mielessä on tavallaan laatikko jossain ullakolla joka on täynnä sekalaista tavaraa, esim voi olla vihan tunteita ym. Tämä on varjominämme ja sitä on työstettävä ja siihen on tutustuttava jos haluaa vapautua peloistaan täym. On tehtävä sieluntyötä. Meditointi on tässä hyvä. En usko kuten Jungkaan että varjominämme olisi välttämättä mitenkään erityisen paha. Ehkä se on enemmön kuin Muilaskson Mörkö joka näyttää pahalta muttei varsinaisesti ole. Toisilla toki voi olla piilotettua pahuuttakin. Moni kuitenkin luulee olevansa paha ja syntinen vaikkei ole mitään syntistä tehnytkään. Suomessa monet on kasvatettu lapsesta saakka vaatimattomiksi ja ajattelemaan olevansa huono. Monissa muissa kulttuureissa ymmärretään hyvän ja terveen itsetunnon merkitys, esim Amerikassa, Ruotsissa ja Ranskassa. Hyvä itsetunto näkee että meissä on heikkouksia ja vahvuuksia muttei pidä itseään varsinaisesti pahana ellei siihen ole mitään syytä. Rakkaudella on myös jännä taipumus eheyttää niin että rakkauden silmin näemme epätäydelliset ihmiset täydellisinä sellaisinaan, haluamatta muuttaa heitä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Positiivinen psykologia keskittyy ihmisen hyvyyteen, voimavaroihin, hyvinvointiin ja siihen mitä voimme parhaimmillamme olla. Ihminen voi loistaa hyvyyttä. Se ei tarkoita ettemmekö olisi kaikki epätäydellisiä jossain. Meissä on sekä vahvuuksia ja heikkouksia. Yhdessä toimiessaan ihmisten hyvät ominaisuudet ja vahvuudet yhdistyvät synergisesti. Raamattu puhuu "uudestisyntymästä ylhäältä" Itse sain suuren elämänilon ja valtavan myötätunnon "syntyessäni uudesti ylhäältä" 🐼❤️

• Anonyymi

Je t'aime ma cherie ❤️❤️🐼🐼❤️❤️

• Anonyymi

Je t’aime♥️♥️

• Anonyymi

Mitä syvemmälle ihmisen mieleen olen tehnyt tutkimusmatkaa, sitä enemmän löydön sieltä valoa ja iloa. Ihmisen pohjimmainen olemus on hyvyys joka loistaa valona sydämessämme. Olemme Jumalan kuvaksi luotuja ja pyrimme kohti valoa. Pahuus on tietämättömyyttä, esim joku voi kasvaa ympäristössä joka ruokkii vihaa tai hän oppii ajattelemaan että raha tuo onnen ja näin huijaa itseään ja tulee ahneeksi. Jeesus sanoo taivasten valtakunta on lasten kaltainen. Pienet lapset ovat luonnostaan hyviä.

Suurin osa kristillisistä kirkoista ei näe ihmisiä syntymästään pahoina. Pahuus opitaan. Näin sanoi aina rakas ystäväni, lukion filosofian, psykologian ja uskonnon opettaja. Jos miettii vaikka natseja tai Neuvostoliittoa, niin heistä tavallisista kansalaisista tuli pahoja propagandan myötä. He oppivat pahuuden. Joskus tämä käy pelottavan helposti. Samoin koulukiusaajat usein ovat ensin tavallisia oppilaita mutta liittyvät kiusaajajengiin ja oppivat kiusaajiksi. Filosofia tai uskonto taas on usein tie pois pahuudesta, opimme hyviksi ihmisikdi viisauden opetuksessa.

Olen samaa mieltä että maailma on nyt monin tavoin pahuuden vallassa, mutta minä, sinä ja moni muu ei ole paha. Epätäydellisiä olemme kaikki ja teemme virheitä, mutta emme ole kaikki pahoja. Pahuus on sitä että on koko ajan ahne tai ilkeä, myy huumeita, ostaa norsunluuta ja uhanalaisten lintujen munia, tai vihaa maahanmuuttajia tai ahneena tekee epärehellisiä bisneksiä. Yksittäinen väärä teki tai kymmenenkään (elleivät tosi vakavia) ei tee ihmisestä vielä pahaa. Pahuus (se että ihminen on paha) vaatii että paha on muuttunut osaksi ihmistä ja hänen luonnettaan ja näin hän on koko ajan pahuuden vallassa.

Minä kärsin varsinkin nuorempana maailantuskaa ja ahdistuin ihmisten pahuudesta. Maailma on monin tavoin paha ja ruma, mutta maailma on myös äärimmäisen kaunis . Kuten sanoit, minä näen helposti ksuneuden ympärillä ja se on yksi onnen avaimista. Luonnossakaan ei vallitse pääosin mikään jatkuva sotatilanne ja eloonjäämis kamppailu, vaan enimmäkseen luonto on harmoniassa ja rauhallinen.

🐼❤️ Zen Panda

• Anonyymi

♥️

• Anonyymi

Mitä mieltä olet ei-kristillisistä uskonnoista? 🌍🐼

• Anonyymi

No, mun mielestä kristinuskossa keskeisin ja tärkein voima, vaatimus ja johtoajatus on rakkaus. Kaikista keskeisin asia. Jos se jossain muussa uskonnossa ei ole, niin seuraukset ei sitten ole yleensä hyvät. Toki yksilöt voi elää rakkaudellisesti ja toisaalta taas ”kristitty” ei välttämättä toteuta rakkautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, mun mielestä kristinuskossa keskeisin ja tärkein voima, vaatimus ja johtoajatus on rakkaus. Kaikista keskeisin asia. Jos se jossain muussa uskonnossa ei ole, niin seuraukset ei sitten ole yleensä hyvät. Toki yksilöt voi elää rakkaudellisesti ja toisaalta taas ”kristitty” ei välttämättä toteuta rakkautta.

Olen täysin samaa mieltä. Tärkein on Rakkaus. Se on suuri voima, joka pitää ystävät yhdessä, pariskunnat toisissaan kiinni, perheet koossa ja linnut ilmassa, planeetat radoillaan. Kristinusko opettaa jopa rakastamaan vihollista, niin kuinka suuri onkaan rakkaus ystäviä ja läheisiä kohtaan. Rakkaus on niin suuri sana, että käytän sitä aina suurella kunnioituksella. Rakkaus syntyy siitä että ajattelee että toinen on tärkeä.

Rakkauden lisäksi kristinuskon toinen peruspilari on Viisaus, mystinen taivaallinen Viisaus. Jeesuksen sanat eivät ole tästä maailmasta vaan taivaallista viisautta, suurempaa kuin inhimillinen viisaus, joka sekin usein hyvinkin hyödyllistä. Jeesus opettaa paljon käytännön asioita, miten tulee elää moraalisesti ja miten tämä koituu kaikkien parhaaksi ja miten voimme elää onnellista elämää, älkää kootko maallisia rikkauksia, älkää murehtiko huomispäivää.

Olen itse asiassa niin vakaalla pohjalla kristitty, että sen takia osaan rakastaa ja arvostaa myös muita uskontoja ja kulttuureja, olivatpa ne oikeassa tai väärässä. Rakkauden ja viisauden kautta me nousemme kristittyinä ihan uudelle levelille. 😅 Mulle tärkeää ollut myös aina filosofia, jo ala-asteelta, jossa opettaja innosti minua tutkimaan sitä.

Muissa uskonnoissa on usein paljon viisautta, mutta niin niiden kuin kristinuskon piirissä on paljon korruptiota ja langenneisuutta. Tarvitaan ainaista reformaatiota. Ja on kuumneltava mitä tiede opettaa, koska tiede harvoin erehtyy, ainakaan paradigmatasolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä. Tärkein on Rakkaus. Se on suuri voima, joka pitää ystävät yhdessä, pariskunnat toisissaan kiinni, perheet koossa ja linnut ilmassa, planeetat radoillaan. Kristinusko opettaa jopa rakastamaan vihollista, niin kuinka suuri onkaan rakkaus ystäviä ja läheisiä kohtaan. Rakkaus on niin suuri sana, että käytän sitä aina suurella kunnioituksella. Rakkaus syntyy siitä että ajattelee että toinen on tärkeä.

Rakkauden lisäksi kristinuskon toinen peruspilari on Viisaus, mystinen taivaallinen Viisaus. Jeesuksen sanat eivät ole tästä maailmasta vaan taivaallista viisautta, suurempaa kuin inhimillinen viisaus, joka sekin usein hyvinkin hyödyllistä. Jeesus opettaa paljon käytännön asioita, miten tulee elää moraalisesti ja miten tämä koituu kaikkien parhaaksi ja miten voimme elää onnellista elämää, älkää kootko maallisia rikkauksia, älkää murehtiko huomispäivää.

Olen itse asiassa niin vakaalla pohjalla kristitty, että sen takia osaan rakastaa ja arvostaa myös muita uskontoja ja kulttuureja, olivatpa ne oikeassa tai väärässä. Rakkauden ja viisauden kautta me nousemme kristittyinä ihan uudelle levelille. 😅 Mulle tärkeää ollut myös aina filosofia, jo ala-asteelta, jossa opettaja innosti minua tutkimaan sitä.

Muissa uskonnoissa on usein paljon viisautta, mutta niin niiden kuin kristinuskon piirissä on paljon korruptiota ja langenneisuutta. Tarvitaan ainaista reformaatiota. Ja on kuumneltava mitä tiede opettaa, koska tiede harvoin erehtyy, ainakaan paradigmatasolla.

♥️

• Anonyymi

Love u Kuutti Iiris ❤️❤️🐼🐼

• Anonyymi

Love you♥️♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Love you♥️♥️

Love you Juhaseni! T-nainen

• Anonyymi
      • Anonyymi

Valot pimeyksien reunoilla ❤️❤️

• Anonyymi

Ihan hyvä Juhaseni,mut radiosta tulee parempi,joten en kuunnellut. Don' you cry tonight... T-nainen

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan hyvä Juhaseni,mut radiosta tulee parempi,joten en kuunnellut. Don' you cry tonight... T-nainen

Viestit on Iirikselle, ei T naiselle

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Johanna Kurkela, Elastinen

Oota mua

• Anonyymi

Tässä siis
        https://youtu.be/e46J14Eivto?feature=shared

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jos et oon näitä kaikkii jo kuullu, niin laitoin muutaman toivoa herättävää, positiivista, kaunista tai rakaudellista biisiä 🐼❤️🐼

• Anonyymi

♥️♥️

• Anonyymi

Haluisin Sun viereen ja silittää hellästi Sun kauniita vaaleita, kultaisia hiuksia ❤️❤️🐼🐼

• Anonyymi

Tai silittää Sun mustavalkoista turkkia 😅🐼

• Anonyymi

Niin mäkin haluun sun viereen kulta🤍

• Anonyymi

Kohta hellitään toisiamme🤍♥️🤍♥️

• Anonyymi

♥️😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai silittää Sun mustavalkoista turkkia 😅🐼

😅♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohta hellitään toisiamme🤍♥️🤍♥️

Ootko varma Juhaseni? ♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko varma Juhaseni? ♥️

Oon rakas T-nainen 🤍

• Anonyymi kirjoitti:

Oon rakas T-nainen 🤍

En ole T-nainen enkä Juha

• Anonyymi kirjoitti:

Ootko varma Juhaseni? ♥️

En ole T nainen enkä Juha. Nämä viestit on Iirikselle.

• Anonyymi

Mitä puuhailet Kulta Kuutti? ❤️❤️🐼🐼

• Anonyymi

Väsyttää..♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Väsyttää..♥️

Câlins🤗🤗❤️❤️

• Anonyymi
        Kuutinystävä kirjoitti:

Câlins🤗🤗❤️❤️

♥️♥️

• Voiko läheinen jo paremmin? ❤️❤️🐼🐼

• Anonyymi

Hieman♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Hieman♥️

Kiva kuulla ❤️❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Hieman♥️

"Usko on sen todellisuutta, mitä toivotaan, sen näkemistä, mitä ei nähdä."

Uskohan on luottamusta Jumalan hyvyyteen.

"Saattakaa aina se, mitä tarvitsette, rukoillen, anoen ja kiittäen Jumalan tietoon."

• Anonyymi kirjoitti:

Hieman♥️

Maailma on epätäydellisyyden vallassa. Siksi on sairauksia.

Kun olen miettinyt todikean ongelmaa: Jos maailma olisi nyt täydellinen niin ei olisi virheen mahdollisuutta, eikä siis ihmisen vapaata tahtoa. Jumala haluaa että vapaaehtoisesti omasta tahdostamme valitsemme hyvän.

• Anonyymi
        Kuutinystävä kirjoitti:

Kun olen miettinyt todikean ongelmaa: Jos maailma olisi nyt täydellinen niin ei olisi virheen mahdollisuutta, eikä siis ihmisen vapaata tahtoa. Jumala haluaa että vapaaehtoisesti omasta tahdostamme valitsemme hyvän.

Jotkut on sitä mieltä että tänne tullaan oppimaan asioita ja joskus se tosiaan siltä tuntuu..

• Anonyymi
        Kuutinystävä kirjoitti:

♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut on sitä mieltä että tänne tullaan oppimaan asioita ja joskus se tosiaan siltä tuntuu..

Kyllä, näin ajattelen itsekin 🐼

• Anonyymi

Pantava?

• Täällä teen koulujuttuja tähän aikaan 🐼🎓

• Pandalle sopisi tohtorin hattu, kun on kohta jo maisteri

• Anonyymi

Good morning my love ❤️❤️🐼🐼

• Anonyymi

Good Morning♥️

• Anonyymi

♥️

• Anonyymi

Miss u Bébé ❤️❤️🐼🐼❤️❤️

• Anonyymi

I miss you♥️♥️

• Anonyymi

Ikävä sua♥️♥️

• Anonyymi

♥️..

• Anonyymi

Tu me manques ❤️❤️🐼🐼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tu me manques ❤️❤️🐼🐼

♥️

• Anonyymi

Quel genres de musique aimes-tu particulièrement ?
      🎼🎵🎶

• Anonyymi

Monenlaisesta, mutta en mistään hevi-jutuista tai sen tyyppisestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monenlaisesta, mutta en mistään hevi-jutuista tai sen tyyppisestä

Mäkin tykkään kaikenlaisesta musasta paitsi heavyörinästä 😅🐼

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mäkin tykkään kaikenlaisesta musasta paitsi heavyörinästä 😅🐼

En ymmärrä miten ihmisiä ei rasita se möykkä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä miten ihmisiä ei rasita se möykkä

Oli tehty koe jossa kasveille soitettiin heavya, kasvoivat huonosti. Klassisesta taas tykkäsivät..😅🐼

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oli tehty koe jossa kasveille soitettiin heavya, kasvoivat huonosti. Klassisesta taas tykkäsivät..😅🐼

Joo oon kuullu näistä kans :) bachia vaan soimaan niin lapsille kuin kasveille..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo oon kuullu näistä kans :) bachia vaan soimaan niin lapsille kuin kasveille..

❤️🐼

• Anonyymi

Aiotko sä matkustaa Kaliforniaan lähiaikoina? 🐼🌍

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole sellasta suunnitelmaa :)♥️

• Anonyymi
      UUSI

Love u Kuutti ❤️❤️🐼🐼❤️❤️

• Anonyymi
        UUSI

Love you♥️♥️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Love you♥️♥️

Miss u Bébé❤️❤️🐼🐼

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      38
      5375
    2. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      34
      2772
    3. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      199
      1760
    4. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      162
      1482
    5. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      140
      1420
    6. Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?

Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi
      Bachelor
      25
      1286
    7. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      183
      1173
    8. Trump - otan Gasan haltuun nyt

USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h
      Maailman menoa
      282
      1037
    9. Kemettikö lommauttaa

Kemettikö lommauttaa, kuulinpahan vain. Toivottavasti nyt kuitenkin murheenryynit ,tupakoivat laiskimukset poistetaan.
      Suomussalmi
      24
      953
    10. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      197
      843
    Aihe