Söpö ja ihana ja kultainen olet i-nainen tyttöpanda
Haleja ja pusuja 😙😙🤗❤️❤️🪻
T. Pandasi
Ihana olet i-nainen
98
633
Vastaukset
Love u so much ❤️❤️🐼🐼
- Anonyymi
Love you♥️♥️
Forever love ❤️❤️🐼🐼
https://youtu.be/iA8huEmBjK0?feature=shared- Anonyymi
♥️
Je t'aime ma panda ❤️❤️
- Anonyymi
Je t’aime♥️♥️
Kuuttini on kaunis
Hän ei ole nauris
Eikä kapris
Hän on Iiris
Kukista kaunein
Joka loistaa sateenkaaren värein
Värittää maailmani tuhansin sävyin- Anonyymi
😊♥️
- Anonyymi
Haleja sinullekin
Where are u? Mitä puuhailet? ❤️❤️🐼🐼
- Anonyymi
Tulin tuossa tunti sitten kotiin, lepäilen♥️
- Anonyymi
Ikävä sua♥️
- Anonyymi
Kuutinystävä kirjoitti:
Miss u Bébé
♥️
- Anonyymi
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
- Anonyymi
Love u ❤️❤️
- Anonyymi
I love you♥️♥️
- Anonyymi
Mitä puuhailet? ❤️❤️🐼🐼
- Anonyymi
Hyvää yötä♥️
- Anonyymi
Tulin just kotiin, ikävä sua♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin just kotiin, ikävä sua♥️
Je t'aime ma Bébé ❤️❤️🐼🐼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Je t'aime ma Bébé ❤️❤️🐼🐼
Je t’aime♥️♥️
- Anonyymi
Hugs 🤗🤗❤️❤️🐼🐼
- Anonyymi
😊♥️
- Anonyymi
Love u 🤗👩❤️👨❤️
- Anonyymi
I love you♥️
- Anonyymi
Haluat selvästi vastauksen tähän filosofiseen kysymykseen. Maailmassa on pahuutta, minun koko koulutukseni on ihmiskunnan ongelmien ratkaisua. Minä uskon kuitenkin ihmisten hyvyyteen. Raamatun mukaan olemme syntisiä eli teemme virheitä, olemme epätäydellisiä. Olemme kuitenkin Jumalan kuva, emme yleensä pahoja. Tässä tullaan kysymykseen mitä on pahuus? Onko esim sisällä oleva viha pahuutta? Jos vihalla on syy ja se johtuu esim epäoikeudenmukaisuudesta. Uskon että kaikki tunteet on lähetetty meille oppaiksi ja yksikään niistä ei ole paha. Se voi olla pahaa mitä teemme tunteen vallassa. Samoin ajatukset eivät tee meistä pahoja, ne ovat vain ajatuksia. Se mitä voimme hallita on mitä teemme ja tekomme ovat hyviä tai pahoja. Yksittäinen teko ei myöskään tee ihmisestä mielestäni pahaa. Tähän liittyy ajatus "ei tekojen kautta Taivaaseen". Pahaksi tulee kun teot toistuvat, niistä tulee käyttäytymistä ohjaava polku ja ihmisen luonne muuttuu pahaksi. Kaikki 7 kuolemansyntiä ovat ihmisten pahoja luonteita. Tiedostan kyllä että maailmassa on paljon pahoja ihmisiä, mutta niin on myös hyviä ihmisiä.
Carl Jung esitti että kaikkien mielessä on tavallaan laatikko jossain ullakolla joka on täynnä sekalaista tavaraa, esim voi olla vihan tunteita ym. Tämä on varjominämme ja sitä on työstettävä ja siihen on tutustuttava jos haluaa vapautua peloistaan täym. On tehtävä sieluntyötä. Meditointi on tässä hyvä. En usko kuten Jungkaan että varjominämme olisi välttämättä mitenkään erityisen paha. Ehkä se on enemmön kuin Muilaskson Mörkö joka näyttää pahalta muttei varsinaisesti ole. Toisilla toki voi olla piilotettua pahuuttakin. Moni kuitenkin luulee olevansa paha ja syntinen vaikkei ole mitään syntistä tehnytkään. Suomessa monet on kasvatettu lapsesta saakka vaatimattomiksi ja ajattelemaan olevansa huono. Monissa muissa kulttuureissa ymmärretään hyvän ja terveen itsetunnon merkitys, esim Amerikassa, Ruotsissa ja Ranskassa. Hyvä itsetunto näkee että meissä on heikkouksia ja vahvuuksia muttei pidä itseään varsinaisesti pahana ellei siihen ole mitään syytä. Rakkaudella on myös jännä taipumus eheyttää niin että rakkauden silmin näemme epätäydelliset ihmiset täydellisinä sellaisinaan, haluamatta muuttaa heitä. - Anonyymi
Positiivinen psykologia 😀
https://fi.wikipedia.org/wiki/Positiivinen_psykologia?wprov=sfla1 - Anonyymi
Positiivinen psykologia keskittyy ihmisen hyvyyteen, voimavaroihin, hyvinvointiin ja siihen mitä voimme parhaimmillamme olla. Ihminen voi loistaa hyvyyttä. Se ei tarkoita ettemmekö olisi kaikki epätäydellisiä jossain. Meissä on sekä vahvuuksia ja heikkouksia. Yhdessä toimiessaan ihmisten hyvät ominaisuudet ja vahvuudet yhdistyvät synergisesti. Raamattu puhuu "uudestisyntymästä ylhäältä" Itse sain suuren elämänilon ja valtavan myötätunnon "syntyessäni uudesti ylhäältä" 🐼❤️
- Anonyymi
Je t'aime ma cherie ❤️❤️🐼🐼❤️❤️
- Anonyymi
Je t’aime♥️♥️
- Anonyymi
Mitä syvemmälle ihmisen mieleen olen tehnyt tutkimusmatkaa, sitä enemmän löydön sieltä valoa ja iloa. Ihmisen pohjimmainen olemus on hyvyys joka loistaa valona sydämessämme. Olemme Jumalan kuvaksi luotuja ja pyrimme kohti valoa. Pahuus on tietämättömyyttä, esim joku voi kasvaa ympäristössä joka ruokkii vihaa tai hän oppii ajattelemaan että raha tuo onnen ja näin huijaa itseään ja tulee ahneeksi. Jeesus sanoo taivasten valtakunta on lasten kaltainen. Pienet lapset ovat luonnostaan hyviä.
Suurin osa kristillisistä kirkoista ei näe ihmisiä syntymästään pahoina. Pahuus opitaan. Näin sanoi aina rakas ystäväni, lukion filosofian, psykologian ja uskonnon opettaja. Jos miettii vaikka natseja tai Neuvostoliittoa, niin heistä tavallisista kansalaisista tuli pahoja propagandan myötä. He oppivat pahuuden. Joskus tämä käy pelottavan helposti. Samoin koulukiusaajat usein ovat ensin tavallisia oppilaita mutta liittyvät kiusaajajengiin ja oppivat kiusaajiksi. Filosofia tai uskonto taas on usein tie pois pahuudesta, opimme hyviksi ihmisikdi viisauden opetuksessa.
Olen samaa mieltä että maailma on nyt monin tavoin pahuuden vallassa, mutta minä, sinä ja moni muu ei ole paha. Epätäydellisiä olemme kaikki ja teemme virheitä, mutta emme ole kaikki pahoja. Pahuus on sitä että on koko ajan ahne tai ilkeä, myy huumeita, ostaa norsunluuta ja uhanalaisten lintujen munia, tai vihaa maahanmuuttajia tai ahneena tekee epärehellisiä bisneksiä. Yksittäinen väärä teki tai kymmenenkään (elleivät tosi vakavia) ei tee ihmisestä vielä pahaa. Pahuus (se että ihminen on paha) vaatii että paha on muuttunut osaksi ihmistä ja hänen luonnettaan ja näin hän on koko ajan pahuuden vallassa.
Minä kärsin varsinkin nuorempana maailantuskaa ja ahdistuin ihmisten pahuudesta. Maailma on monin tavoin paha ja ruma, mutta maailma on myös äärimmäisen kaunis . Kuten sanoit, minä näen helposti ksuneuden ympärillä ja se on yksi onnen avaimista. Luonnossakaan ei vallitse pääosin mikään jatkuva sotatilanne ja eloonjäämis kamppailu, vaan enimmäkseen luonto on harmoniassa ja rauhallinen.
🐼❤️ Zen Panda- Anonyymi
♥️
- Anonyymi
Mitä mieltä olet ei-kristillisistä uskonnoista? 🌍🐼
- Anonyymi
No, mun mielestä kristinuskossa keskeisin ja tärkein voima, vaatimus ja johtoajatus on rakkaus. Kaikista keskeisin asia. Jos se jossain muussa uskonnossa ei ole, niin seuraukset ei sitten ole yleensä hyvät. Toki yksilöt voi elää rakkaudellisesti ja toisaalta taas ”kristitty” ei välttämättä toteuta rakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, mun mielestä kristinuskossa keskeisin ja tärkein voima, vaatimus ja johtoajatus on rakkaus. Kaikista keskeisin asia. Jos se jossain muussa uskonnossa ei ole, niin seuraukset ei sitten ole yleensä hyvät. Toki yksilöt voi elää rakkaudellisesti ja toisaalta taas ”kristitty” ei välttämättä toteuta rakkautta.
Olen täysin samaa mieltä. Tärkein on Rakkaus. Se on suuri voima, joka pitää ystävät yhdessä, pariskunnat toisissaan kiinni, perheet koossa ja linnut ilmassa, planeetat radoillaan. Kristinusko opettaa jopa rakastamaan vihollista, niin kuinka suuri onkaan rakkaus ystäviä ja läheisiä kohtaan. Rakkaus on niin suuri sana, että käytän sitä aina suurella kunnioituksella. Rakkaus syntyy siitä että ajattelee että toinen on tärkeä.
Rakkauden lisäksi kristinuskon toinen peruspilari on Viisaus, mystinen taivaallinen Viisaus. Jeesuksen sanat eivät ole tästä maailmasta vaan taivaallista viisautta, suurempaa kuin inhimillinen viisaus, joka sekin usein hyvinkin hyödyllistä. Jeesus opettaa paljon käytännön asioita, miten tulee elää moraalisesti ja miten tämä koituu kaikkien parhaaksi ja miten voimme elää onnellista elämää, älkää kootko maallisia rikkauksia, älkää murehtiko huomispäivää.
Olen itse asiassa niin vakaalla pohjalla kristitty, että sen takia osaan rakastaa ja arvostaa myös muita uskontoja ja kulttuureja, olivatpa ne oikeassa tai väärässä. Rakkauden ja viisauden kautta me nousemme kristittyinä ihan uudelle levelille. 😅 Mulle tärkeää ollut myös aina filosofia, jo ala-asteelta, jossa opettaja innosti minua tutkimaan sitä.
Muissa uskonnoissa on usein paljon viisautta, mutta niin niiden kuin kristinuskon piirissä on paljon korruptiota ja langenneisuutta. Tarvitaan ainaista reformaatiota. Ja on kuumneltava mitä tiede opettaa, koska tiede harvoin erehtyy, ainakaan paradigmatasolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä. Tärkein on Rakkaus. Se on suuri voima, joka pitää ystävät yhdessä, pariskunnat toisissaan kiinni, perheet koossa ja linnut ilmassa, planeetat radoillaan. Kristinusko opettaa jopa rakastamaan vihollista, niin kuinka suuri onkaan rakkaus ystäviä ja läheisiä kohtaan. Rakkaus on niin suuri sana, että käytän sitä aina suurella kunnioituksella. Rakkaus syntyy siitä että ajattelee että toinen on tärkeä.
Rakkauden lisäksi kristinuskon toinen peruspilari on Viisaus, mystinen taivaallinen Viisaus. Jeesuksen sanat eivät ole tästä maailmasta vaan taivaallista viisautta, suurempaa kuin inhimillinen viisaus, joka sekin usein hyvinkin hyödyllistä. Jeesus opettaa paljon käytännön asioita, miten tulee elää moraalisesti ja miten tämä koituu kaikkien parhaaksi ja miten voimme elää onnellista elämää, älkää kootko maallisia rikkauksia, älkää murehtiko huomispäivää.
Olen itse asiassa niin vakaalla pohjalla kristitty, että sen takia osaan rakastaa ja arvostaa myös muita uskontoja ja kulttuureja, olivatpa ne oikeassa tai väärässä. Rakkauden ja viisauden kautta me nousemme kristittyinä ihan uudelle levelille. 😅 Mulle tärkeää ollut myös aina filosofia, jo ala-asteelta, jossa opettaja innosti minua tutkimaan sitä.
Muissa uskonnoissa on usein paljon viisautta, mutta niin niiden kuin kristinuskon piirissä on paljon korruptiota ja langenneisuutta. Tarvitaan ainaista reformaatiota. Ja on kuumneltava mitä tiede opettaa, koska tiede harvoin erehtyy, ainakaan paradigmatasolla.♥️
- Anonyymi
Love u Kuutti Iiris ❤️❤️🐼🐼
- Anonyymi
Love you♥️♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Love you♥️♥️
Love you Juhaseni! T-nainen
- Anonyymi
Kaunis biisi
https://www.youtube.com/watch?v=icCIkh-FL8A- Anonyymi
Valot pimeyksien reunoilla ❤️❤️
- Anonyymi
Ihan hyvä Juhaseni,mut radiosta tulee parempi,joten en kuunnellut. Don' you cry tonight... T-nainen
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä Juhaseni,mut radiosta tulee parempi,joten en kuunnellut. Don' you cry tonight... T-nainen
Viestit on Iirikselle, ei T naiselle
- Anonyymi
Kaunis tämäkin...Nämä ajat eivät ole meitä varten...
https://youtu.be/OkQ8AEgWSpw?feature=shared - Anonyymi
Hyvää yötä ja huomenta
https://youtu.be/zcrnnOp61wM?feature=shared - Anonyymi
Sun särkyä anna mä en... ❤️❤️
https://youtu.be/IvrMLSI8hz0?feature=shared - Anonyymi
Johanna Kurkela, Elastinen
Oota mua - Anonyymi
Johanna Kurkela, Juha Tapio ❤️❤️❤️❤️
Muita enemmän
https://youtu.be/xMbP9SoJ_hM?feature=shared - Anonyymi
Jos et oon näitä kaikkii jo kuullu, niin laitoin muutaman toivoa herättävää, positiivista, kaunista tai rakaudellista biisiä 🐼❤️🐼
- Anonyymi
♥️♥️
- Anonyymi
Haluisin Sun viereen ja silittää hellästi Sun kauniita vaaleita, kultaisia hiuksia ❤️❤️🐼🐼
- Anonyymi
Tai silittää Sun mustavalkoista turkkia 😅🐼
- Anonyymi
Niin mäkin haluun sun viereen kulta🤍
- Anonyymi
Kohta hellitään toisiamme🤍♥️🤍♥️
- Anonyymi
♥️😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai silittää Sun mustavalkoista turkkia 😅🐼
😅♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta hellitään toisiamme🤍♥️🤍♥️
Ootko varma Juhaseni? ♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko varma Juhaseni? ♥️
Oon rakas T-nainen 🤍
Anonyymi kirjoitti:
Ootko varma Juhaseni? ♥️
En ole T nainen enkä Juha. Nämä viestit on Iirikselle.
- Anonyymi
Mitä puuhailet Kulta Kuutti? ❤️❤️🐼🐼
- Anonyymi
Väsyttää..♥️
- Anonyymi
Kuutinystävä kirjoitti:
Câlins🤗🤗❤️❤️
♥️♥️
Voiko läheinen jo paremmin? ❤️❤️🐼🐼
- Anonyymi
Hieman♥️
Anonyymi kirjoitti:
Hieman♥️
"Usko on sen todellisuutta, mitä toivotaan, sen näkemistä, mitä ei nähdä."
Uskohan on luottamusta Jumalan hyvyyteen.
"Saattakaa aina se, mitä tarvitsette, rukoillen, anoen ja kiittäen Jumalan tietoon."Anonyymi kirjoitti:
Hieman♥️
Maailma on epätäydellisyyden vallassa. Siksi on sairauksia.
Kun olen miettinyt todikean ongelmaa: Jos maailma olisi nyt täydellinen niin ei olisi virheen mahdollisuutta, eikä siis ihmisen vapaata tahtoa. Jumala haluaa että vapaaehtoisesti omasta tahdostamme valitsemme hyvän.- Anonyymi
Kuutinystävä kirjoitti:
Kun olen miettinyt todikean ongelmaa: Jos maailma olisi nyt täydellinen niin ei olisi virheen mahdollisuutta, eikä siis ihmisen vapaata tahtoa. Jumala haluaa että vapaaehtoisesti omasta tahdostamme valitsemme hyvän.Jotkut on sitä mieltä että tänne tullaan oppimaan asioita ja joskus se tosiaan siltä tuntuu..
- Anonyymi
Kuutinystävä kirjoitti:
Kun olen miettinyt todikean ongelmaa: Jos maailma olisi nyt täydellinen niin ei olisi virheen mahdollisuutta, eikä siis ihmisen vapaata tahtoa. Jumala haluaa että vapaaehtoisesti omasta tahdostamme valitsemme hyvän.♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut on sitä mieltä että tänne tullaan oppimaan asioita ja joskus se tosiaan siltä tuntuu..
Kyllä, näin ajattelen itsekin 🐼
- Anonyymi
Pantava?
Täällä teen koulujuttuja tähän aikaan 🐼🎓
Pandalle sopisi tohtorin hattu, kun on kohta jo maisteri
- Anonyymi
Good morning my love ❤️❤️🐼🐼
- Anonyymi
Good Morning♥️
- Anonyymi
♥️
- Anonyymi
Miss u Bébé ❤️❤️🐼🐼❤️❤️
- Anonyymi
I miss you♥️♥️
- Anonyymi
Ikävä sua♥️♥️
- Anonyymi
♥️..
- Anonyymi
Tu me manques ❤️❤️🐼🐼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tu me manques ❤️❤️🐼🐼
♥️
- Anonyymi
Quel genres de musique aimes-tu particulièrement ?
🎼🎵🎶- Anonyymi
Monenlaisesta, mutta en mistään hevi-jutuista tai sen tyyppisestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monenlaisesta, mutta en mistään hevi-jutuista tai sen tyyppisestä
Mäkin tykkään kaikenlaisesta musasta paitsi heavyörinästä 😅🐼
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin tykkään kaikenlaisesta musasta paitsi heavyörinästä 😅🐼
En ymmärrä miten ihmisiä ei rasita se möykkä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä miten ihmisiä ei rasita se möykkä
Oli tehty koe jossa kasveille soitettiin heavya, kasvoivat huonosti. Klassisesta taas tykkäsivät..😅🐼
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oli tehty koe jossa kasveille soitettiin heavya, kasvoivat huonosti. Klassisesta taas tykkäsivät..😅🐼
Joo oon kuullu näistä kans :) bachia vaan soimaan niin lapsille kuin kasveille..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo oon kuullu näistä kans :) bachia vaan soimaan niin lapsille kuin kasveille..
❤️🐼
- Anonyymi
Aiotko sä matkustaa Kaliforniaan lähiaikoina? 🐼🌍
- AnonyymiUUSI
Ei ole sellasta suunnitelmaa :)♥️
- AnonyymiUUSI
Love u Kuutti ❤️❤️🐼🐼❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Love you♥️♥️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Love you♥️♥️
Miss u Bébé❤️❤️🐼🐼
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k385375Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,342772Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1991760Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1621482Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1401420Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi251286- 1831173
Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h2821037Kemettikö lommauttaa
Kemettikö lommauttaa, kuulinpahan vain. Toivottavasti nyt kuitenkin murheenryynit ,tupakoivat laiskimukset poistetaan.24953- 197843