On semmoinen ikivanha sananlasku savolaisista,;
-kun savolainen puhuu niin vastuu on kuulijalla ... ja toinen
että kun on niin kiero mies ettei hattua päähän saa.
Nämä on tullut selväksi viime aikona jouduttuamme savolaisten skoijarien kusettamaksi, pitävät kyllä nämä molemmat sananlaskut erittäin hyvin paikkansa.
No jos nimi on Ryynänen ja asuinpaikka Savonlinna niin silloin ainakin 100 lla natsaa.
Ryynänen on aika yleinen nimi savon suunalla mutta sellaista pellehermannin näköistä pikkasen kiharalla takatukalla olevaa Ryynästä ainakin kannattaa karttaa.
Äijän puheet on ihan puuta heinää ja jutuissa ei ole minkäänlaista katetta tai totuuden perää. Vissiin oikein joku turakoitsija tai joku semmonen (olevinaan) ...ainakin vielä toistaiseksi.?
Täällä päin Suomea (mistä kirjoittelen)on tuollaisille skoijari "hipeille" ihan omat konstit kouluttaa ja laittaa järjestykseen, ne on kyllä varsin tehokkaat sekä toimivat.
.. niin no ja eikai se Savonlinna nyt niin kaukana muutenkaan ole ja matkailukin avarttaa, joten ehkä tapaamme vielä joskus näissä "mukavissa" merkeissä ja sittenhän siinä kyllä punnitaan se savolainen lupsakkuus... ja varmaan pari muutakin juttua. Todennäköisesti toimii siellä savossakin universaali käytäntö, eli kun toinen määrää vauhdin ja toinen suunnan, niin että mutkasta tietä näkymättömiin vaan Ryynänen.
Muistan sinua iltarukouksessani.
Kun Savolainen puhuu niin on vastuu kuulijalla
Anonyymi-ap
0
141
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294