Näin asia on, ei vaan viehätytä epäsymmetrisistä tai muodottomista nenistä, iso nenä on oltava.
Kyllä se niin on, että suurinosa miehistä viehättyy isosta nenästä naisella
9
317
Vastaukset
- Anonyymi
Todellakin! Tässä järjen käyttö on oleellisen tärkeä, kyse on kuitenkin tunneasiasta noin lähtökohtaisesti.
- Anonyymi
Lähtökohtaisesti arvostelen kaikkea aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtökohtaisesti arvostelen kaikkea aina.
Niin tunnut tekevän. Sitä se pieninenäisyys teettää. Housuistasi taitaa myös löytyä prinssinakki.
- Anonyymi
Isoja neniä näkee aika harvoin.
- Anonyymi
Sano terveisiä Niuvaan, yksi tuttu on siellä töissä.
- Anonyymi
Lähestymiskielto ei auta mitään sen tason hullujen kanssa. Ainoa tapa on varustautua muulla tavalla mahdolliseen kohtaamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähestymiskielto ei auta mitään sen tason hullujen kanssa. Ainoa tapa on varustautua muulla tavalla mahdolliseen kohtaamiseen.
Välissä oli viesti jossa ehdotettiin lähestymiskieltoa. Näköjään poistettiin kuten asialliset viestit useimmiten.
- Anonyymi
Kyllä se mieheke onkii se romani gubbbe!!
- Anonyymi
Anna mun nauraa 😆 mieskö nenän perusteella naista valitsemassa ja vielä iso nokkainen oltava.
En usko, oot trolli
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222160- 1382002
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81232Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881190- 621086
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991067- 61950
- 68942
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45906- 2831