Olen 18 vuotias poika. Kaksi vuotta vanhempi siskoni kouluttautui hierojaksi ja eilen hän tuli viikonlopuksi kotiin. Hän asuu jo omassa asunnossaan eri kaupungissa. Ja minä vielä vanhempien kanssa. Jotka olivat nyt viikonlopun matkoilla. Autoin häntä kantamaan tavaroita sisään mm. taiteltavan hieronta pöydän. Sisko kiitti avusta ja sanoi voimansa hieroa minua myöhemmin. Illalla sisko kysyi haluanko hieronnan? Vastasin sen kyllä kelpaavan. Myöhemmin siskoni huusi minulle että sauna on lämmin. Ja minun olisi syytä käydä siellä lämmittämässä lihakset ennen hierontaa. Hän oli laittanut hierontapöydän takkahuoneeseen. Ja menin saunasta sortsit jalassa hierontaan. Asetuin pöydällä vatsalleni. Sisko hieroi ensin selkää ja hartioita. Tuntui ihanalta. Mutta samalla kun näin hänen säärensä ja kauniit jalkansa en pystynyt estämään erektiota. Ja siinä vaiheessa kun siskoni hieroi taka ja sisä reisiä minulla seisoi täysiä. Sitten tuli paniikki. Sisko pyysi minua kääntymään jotta voi hieroa rintalastaa ja etureisiä. Yritin sanoa ettei tarvi ja tämä on jo hyvä. Mutta sisko ei antanut periksi vaan käski minun kääntyä. Viimein käännyin häpeissäni ja pidin silmäni kiinni. Sisko alkoi hieroa rintaani ja uskalsin avata silmäni. Minulla seisoi edelleen. Huomasin siskoni hymyilevän ja välillä välillä katsovan pullistumaa sortseissani.
Kun hieronta oli ohi kehoitti sisko menemään vielä uudestaan saunan lämpöön ja venyttelemään. Ja ehkä hoitamaan itse joitain paikkoja jotka olivat vielä jumissa, jäykkiä.
Menin nolona naama punaisena ja kyrpä edelleen kovana suihkuun ja pesin hieronta öljyn pois. Sitten menin saunaan. Juuri kun aloin vetämään käteen kuulin kuinka siskoni tuli suihkuhuoneeseen ja avasi suihkun. Olin paniikissa ja koitin saada pystyssä sojottavaa kyrpääni alas. Pian sisko avasi saunan oven ja näytti sairaan hyvältä. Vesi valui pitkistä vaaleista hiuksista ja hänen vartalonsa oli täydellinen. Sisko oli harrastanut jo 12 vuotta voimistelua. Hänellä oli keskikokoiset rinnat todella ryhdikkäät ja ihanat kovat nännit vaaleilla nännipihoilla. Huomasin hänen myös ajaneen karvansa ennen kun hän tuli istumaan viereeni. Minua hävetti tilanteessa. Sisko heitti vähän löylyä ja sitten sanoi minulle että halusi tulla saunaan katsomaan mikä minulla siellä sortseissa pullisti? Olin vielä enemmän nolona kun sisko pyysi minua levittämään jalkojani ja sanoi ettei olisi oikein jättää jotain hieromatta. Sitten tunsin kuinka hänen pehmeä kätensä otti hellästi kiinni mulkusta
Siskon hieronnassa
2
4199
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkuuko
- Anonyymi
Ooooh
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1982283
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391557Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1331213Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol281994Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56962- 55896
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20892Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis268856Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18765Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763