Minä voisin tulla imuroimaan asuntonne ja voisi pyyhkiä pölyjä ilman rihman kiertämää.
Huom! Myös nuoret typykät.
Terv. Vexi72v.
Naiset! Kaipaatteko siivousapua
21
239
Vastaukset
- Anonyymi
Rollaattoristasi jää iläviä jälkiä parkettiin.
- Anonyymi
Tää sama karvapesä antoi vuosi kymmeniä jo sitten kirje lapun ystävättärelleni jossa aivan samanlainen teksti
- Anonyymi
Olet tosi kateellinen minulle, hehe.
- Anonyymi
Minulla on vielä erittäin hyvä mies kunto.
Vexi72v- Anonyymi
Onko siivotessa mopin varsi koko ajan suorana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siivotessa mopin varsi koko ajan suorana.
onko mopissa yhtää harjaksia jälellä
- Anonyymi
Viet Thaikkujen työt...
- Anonyymi
Etsin naista aktiivisesti monella eri palstalla. Tuota Tinteriä en vielä ole kokeillut.
Minut kyllä naiset löydätte muilta seurahakupalstoilta.
Voin vakuuttaa että jos minun luo tulette niin tyytyväisiä olette. En ole mikään hulivilipoika
Vexi 72v. - Anonyymi
Onko rahaa?
- Anonyymi
Laitapa linkki tiliotteestasi.
- Anonyymi
Älkääpä luulko minua ihan uunoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkääpä luulko minua ihan uunoksi.
Uunoutesi on jo käynyt selväksi. Myötähäpeää saat.
- Anonyymi
Kyllä nauruunkin voi kuolla kun oikein vanha heijari tutisee.
- Anonyymi
Vain mielikuvitus rajana,,,harmaa karvaisella.
- Anonyymi
Känsätuhkelo.
- Anonyymi
ap..aika naisellinen aloitus ei kiitos.
- Anonyymi
Lapsista jännää tehdä tuollaisia aloituksia ja kommentteja. Aina niihin joku tarttuu tosissaan.
- Anonyymi
Sinä raukka uskot kaiken😭😭
- Anonyymi
Tai lapsen mielistäkin...niitä riittää palstalla paljon.
- Anonyymi
Mainostajat tykkää kun on paljon paskanjauhantaa sivuilla. Itse olen blokannut mainokset tosin pois.
- Anonyymi
Eipä näytä pysyvät asialliset viestit täällä. Tämäkin varmaan poistetaan. Suomi24 rikkoo sananvapautta. Teen rikosilmoituksen jos viestien poistaminen jatkuu. Nimenomaan tällaisten mitkä ovat täysin asiallisia.
Moderaattori siitä vastuuseen joutuu.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1526309
- 491753
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381414- 461033
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se47928Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384876Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845