Pitäisi Saada Uusi Kiertoliittymä Punkaharjuntien ja Karjalantien Mutkaan 2026 Pitäisi Olla Kiertoliittymä Kyrönniemelle Mennessä Puutuu Kiertoliittymä Paha Liittymä Nykyinen Saatuu Kolareita Ja Peräajoja
Pitäisi Saada Uusi Kiertoliittymä Punkaharjuntien ja Karjalantien Mutkaan 2026
8
300
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisi Saada Uusi Kiertoliittymä Punkaharjuntien ja Karjalantien Mutkaan 2026
- Anonyymi
saa
- Anonyymi
Kyllä Pitäisi Rakentaa
- Anonyymi
Vaikka sekopää oletkin, Mertalan ja Miekkoniemen risteyksien tilalle voisi hyvin rakentaa kiertoliittymät. Maailmalla ne toimivat vähän tiheämmässäkin liikenteessä jopa ruuhka-aikoina.
- Anonyymi
Molemmat risteykset on rakennettu uudelleen.
Mertalan risteys 2009
Miekkoniemen risteys 2010.
Juuri valmistui Karjalantien remontti.
Joten veikkaus on, että kumpaankaan risteykseen ei tulla koskemaan seuraavaan kymmeneen vuoteen. - Anonyymi
Mistä kopioit? Koska itse et pysty noin monimutkaista lauserakennetta oikein kirjoittamaan.
- Anonyymi
Lossi Säilytetään Hanhivirrassa Vuoteen 2026 Enonkosken Ja Ihamaniemen Rajalla 90 Tonnin Isompi Lossi 2026 Hanhivirralle
- Anonyymi
Molemmat risteykset on rakennettu uudelleen.
Mertalan risteys 2009
Miekkoniemen risteys 2010.
Juuri valmistui Karjalantien remontti.
Joten veikkaus on, että kumpaankaan risteykseen ei tulla koskemaan seuraavaan kymmeneen vuoteen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683