Pitäisi Saada Uusi Kiertoliittymä Punkaharjuntien ja Karjalantien Mutkaan 2026 Pitäisi Olla Kiertoliittymä Kyrönniemelle Mennessä Puutuu Kiertoliittymä Paha Liittymä Nykyinen Saatuu Kolareita Ja Peräajoja
Pitäisi Saada Uusi Kiertoliittymä Punkaharjuntien ja Karjalantien Mutkaan 2026
8
328
Vastaukset
- AnonyymiPitäisi Saada Uusi Kiertoliittymä Punkaharjuntien ja Karjalantien Mutkaan 2026 
- Anonyymisaa 
- AnonyymiKyllä Pitäisi Rakentaa 
- AnonyymiVaikka sekopää oletkin, Mertalan ja Miekkoniemen risteyksien tilalle voisi hyvin rakentaa kiertoliittymät. Maailmalla ne toimivat vähän tiheämmässäkin liikenteessä jopa ruuhka-aikoina. - AnonyymiMolemmat risteykset on rakennettu uudelleen. 
 Mertalan risteys 2009
 Miekkoniemen risteys 2010.
 Juuri valmistui Karjalantien remontti.
 Joten veikkaus on, että kumpaankaan risteykseen ei tulla koskemaan seuraavaan kymmeneen vuoteen.
- AnonyymiMistä kopioit? Koska itse et pysty noin monimutkaista lauserakennetta oikein kirjoittamaan. 
- AnonyymiLossi Säilytetään Hanhivirrassa Vuoteen 2026 Enonkosken Ja Ihamaniemen Rajalla 90 Tonnin Isompi Lossi 2026 Hanhivirralle 

- AnonyymiMolemmat risteykset on rakennettu uudelleen. 
 Mertalan risteys 2009
 Miekkoniemen risteys 2010.
 Juuri valmistui Karjalantien remontti.
 Joten veikkaus on, että kumpaankaan risteykseen ei tulla koskemaan seuraavaan kymmeneen vuoteen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset605130
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut283749
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti713500
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012858
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942752
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302690
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131921
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161716
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021508
- 1551380