todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöimään, ikävöimään toisiaan, ja vielä tunnistavat toisensa täällä.
Muistatko vielä sen hetken, kun ensimmäisen kerran mielessä kävi, että voisiko tuo kirjoittaja oikeasti olla juuri hän?
Ajattele, miten häviävän pieni
45
792
Vastaukset
- Anonyymi
minut tuotiin tänne sähköpostilla. En siis eksynyt vaan. vaikka jotain outoa ihastumista tunsin mikä ei minusta ollut omaa.
- Anonyymi
Tästä ois kiva kuulla enempi.
Kuulostaa aika tutulle meinaan...
Kuten toi alempikin....
- Anonyymi
epäilen että näin kävi koska minusta ei mitään jälkeä juuri missään ollut. vieroiksuin nettiä ja halusin tavata ihmisiä muuten. ja yksityisyys oli hyvin tärkeää. yritys oli ainut mistä minut löysi netistä ja sinne tuli viesti mikä yhdisti tänne, sitä ennen henkilökohtaiseen sähköpostiin hakkerointia mutta käytin sitä tosi vähän.
- Anonyymi
Tästäkin ois kiva kuulla enempi.
Kuulostaa aika tutulle kuten tohon ylemmäs kirjoitin myös..
- Anonyymi
Muistan sen hetken 💡
- Anonyymi
Muistan tosiaankin. Liittyi johonkin tiettyyn artistiin.
- Anonyymi
Hänen kanssaan sattumia on ollut niin paljon tämän vuoden aikana, että olen oikeasti harkinnut lataamoon hakeutumista 😂
- Anonyymi
😜🤪😛
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️🌷🌷🌷🌷🌷🌷
”Ja niin he löysivät toisensa sieluista kaksi kauneinta” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😜🤪😛
Jotakuinkin noin 😶🌫️🤪🤩🫣😱🤔🙄🫠🥵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️❤️🌷🌷🌷🌷🌷🌷
”Ja niin he löysivät toisensa sieluista kaksi kauneinta”Niin ja vielä kimppu ruusujen kera.
- Anonyymi
Kyllä muistan sen riemuntunteen, kun sattumalta taas eksyin tänne ja joku vastasi kirjoitukseen hänen logiikallaan ja vielä muihinkin. Silti ei aivot anna periksi, että voiko se tosiaankin olla hän.
- AnonyymiUUSI
Voihan muutkin vastata loogisesti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voihan muutkin vastata loogisesti
Hänelläpä onkin aivan oma logiikkansa missä ei ole päätä eikä häntää.
- Anonyymi
Aloittaja ei ole tullut ajatelleeksi, että täällä on paljon sellaisia ihmisiä jotka tietävät toistensa palstailusta muuta kautta kuten juttelevat palstasta ja palstan kirjoituksista kasvotusten.
- Anonyymi
Tuo on ihan eri tilanne kuin se, mistä aloituksessa puhutaan. Aloituksessa nimenomaan viitataan siihen, että kaksi ihmistä löytää palstalla toisensa.
- Anonyymi
Niin ja sitten muutama muukin tapa millä saavat jonkun tuntumaan joltain tietyltä henkilöltä ;)
- Anonyymi
Muistan. Touko-kesäkuu 24. Mutta hän ei antanut mitään merkkejä, kun näimme myöhemmin.
- Anonyymi
Eli on mahdollista, että hän ei ollutkaan se, joksi hänet palstalla kuvittelit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli on mahdollista, että hän ei ollutkaan se, joksi hänet palstalla kuvittelit.
Joo, hänen kirjoituksensa täällä ja hänen käyttäytymisensä IRL ovat kaks vastakohtaa. Jos se oli hän 🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, hänen kirjoituksensa täällä ja hänen käyttäytymisensä IRL ovat kaks vastakohtaa. Jos se oli hän 🤪
Ehkä se ei tunnistanut sua vaikka sä tunnistit sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se ei tunnistanut sua vaikka sä tunnistit sen.
Niin jos ei ole joku tietokoneiden hallitsija niin ei voi varmuudella tietää toisesta. Jos toinen on niin hän tietää mutta vastapuoli ei voi tietää.
- Anonyymi
Muistan, koska ei siitä niin kauan ole. Muistan sydämenlyöntini sen jälkeen ja tunteen joka tuli. Epäusko, onnen tunne ja riemu. Tietysti pitää vielä irl saada varmuus, oliko se todella hän, voisiko hän minusta.. tuo edellä mainittu aivot ei anna periksi on ihan totta.. mahtaako pumppu kestää....
- Anonyymi
Minulle se ajatus tuli ensimmäisen kerran reilu kuukausi sitten. Silloin se tunne oli vahva, nyt se tunne on vähän tasoittunut, mutta liian monta juttua sopi meihin.
- Anonyymi
Ätmi esittää täällä trollailen lähes kaikkia aakkosten nimiä eli ehkä ei kannata kauheasti palstaan luottaa. Oikeassa elämässä taas, asiat ovatkin vähän mielenkiintoisempia eikös vaan
- Anonyymi
Muistan kyllä kuinka harhainen olin. Nyt olen osittain toipunut.
- Anonyymi
Ei ole jos katsoo mitä toinen tekee esimerkiksi puhelimella tai koneella.
- Anonyymi
Muistan, intuitio, järki ja tunteet kävivät hurjan sisäisen taiston 🫣
- Anonyymi
Kyllähän mä olen ajatellut, että hän on täällä 😀
- Anonyymi
Kirjoituksistako tunnistit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoituksistako tunnistit?
En nyt voi sanoa, että tunnistin, mutta jotenkin jäin miettimään voisiko olla.
- Anonyymi
Muistan kyllä todellakin kun erehdyin luulemaan tai epäilemään että voisko olla totta.
- Anonyymi
Aika pieni, kyllä.
Joskus on käynyt mielessä, voisiko olla mahdollista, että olisi. Entä, jos kummallakin olisi ollut samantapaisia ajatuksia. - Anonyymi
Siinä kohtaa kun ”tunnistin” hänet täällä, totesin että on korkea aika pitää taukoa ettei todellisuudentaju katoa täysin.
- Anonyymi
Kyllähän se monesti tuli mieleen, että tuo se on. Siihen en kyllä uskonut, että minua kaipaa. Nykyisin ajattelen, ettei todennäköistä eikä siitä ole viitteitä, että täällä aikaansa viettäisi.
- Anonyymi
Juu ei, ei siinä ajatuksessa ole mitään järkeä, että täältä muka löytäisi jonkun tuttunsa. Hyväkin niin, saa kirjoitella ihan tuntemattomana.
- Anonyymi
Onko vauvatkin laskettu mukaan?
- Anonyymi
Mä luulin ens, et poliisit on perässä, kun kirjoitteli vanhoja juttuja, mitä kukaan muu ei voinut tietää! 😂
- AnonyymiUUSI
Kyllä. Olin täysin järkyttynyt. En ymmärrä. Tai ei...olen kauan käynyt s24 mutta hänen takiaan ensimmäistä kertaa ikävässä. Ja siellä hänkin oli. ❤️ ehkä.
- AnonyymiUUSI
Sokki epäusko riemu pökerryttävä olo.
- AnonyymiUUSI
Eikä tässä vielä kaikki … 🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Totta tosiaan https://www.youtube.com/watch?v=EwNYOZZR9hQ
- AnonyymiUUSI
Mä olen joskus kirjoittanut tänne niin selkeitä tunnisteita, että jos hän olisi sattunut näkemään ne niin asia on tullut selväksi. Ongelma vaan on siinä, että samantyylisiä ja samannimisiäkin naisia tässä maassa riittää, joten olen voinut aiheuttaa turhiakin säpsähdyksiä. 😁 Sori siitä.
Ei sillä, että uskoisin hänen käyvän täällä. Eiköhän tuo elä omaa perhe-elämäänsä, ja mä häröilen omiani yksin. Säikyttelemässä palstalaisia. 😄 - AnonyymiUUSI
En ole ikinä ajatellut rehellisesti että olisi täällä. Harva ihminen suomessa tänne todellisuudessa kirjottelee.. varsinkaan miehet ikävästään. ei sopisi muutenkaan yhtään hänen luonteeseen. Jotkut täällä vastailee ”tunnisteiden” kanssa mutta ei se oikeasti hän ole. Toisekseen on olemassa some ja puhelinnumerot, olen 100 varma että sitä kautta tulisi joskus edes Yksi puhelu tai viesti.... selvinpäin tai vaikka humalassa……Siitä tiedän, sillä mitään viitteitä ei todellisuudessa ole. Harha/haavemaailmassa eläminen ei tee muutenkaan hyvää, parempi elää todellisuudessa vaikka joskus tänne kirjoitteleekin :o)
- AnonyymiUUSI
Sitä oli tuohon aikaan itsellä muutenkin tuntosarvet koholla kun oli elämän perusasioiden äärellä. Yhteydet asioiden välillä näyttäytyivät päivän selvinä tuoden pilkahduksen toivoa yön pimeyteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675540Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344234Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.871818- 631415
- 2611117
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126959Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45792Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31733Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.38682