Pieni vinkki miehelle

Anonyymi-ap

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin. Mustasukkaiseksi tekeminen, esimerkiksi ei herätä mitään positiivisia tunteita, Vaikka sen naamioisi muuksi.

39

685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos mietit onko minulla joku muu, tai edes ollut, niin vastaus on ei ole. Sinä vain❤️

• Anonyymi

Nii o.

• Anonyymi

Nyt syytökset menee väärälle ihmiselle. En ole tehnyt sinua mustasukkaiseksi. Miljoona kertaa sanonut, että olen ihan yksin. Taas meni viikonloppu yksin, kun sinä käyt varmaan jossain kostopanoreissuilla, vaikka en ole tehnyt mitään kenenkään kanssa.

• Anonyymi

Et ole oikea!

• Anonyymi

Olikohan tää mulle? Vastaan varuiks ku tästä puhuimme. Kotona olin minäkin viikonlopun ja kaikki ihan ok.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olikohan tää mulle? Vastaan varuiks ku tästä puhuimme. Kotona olin minäkin viikonlopun ja kaikki ihan ok.

Ei ollut sinulle. Emme ole puhuneet tästä irl.

• Anonyymi

Päinvatsoin pyrin minimoimaan sellaiset tilanteet.

• Anonyymi

Hyvä, Niin se pitääkin 😊

• Anonyymi

Näin käy molemmin päin, sivusta.

• Anonyymi

Ei käy. En koskaan tee mitään tuollaista tahallaan. En halua loukata häntä, enkä saada aikaan mitään negatiivisia reaktioita.

• Anonyymi

Mussuko se vinkkailee miehille.

• Anonyymi

Ei.

• Anonyymi

Minun ihastukset on aina yksipuolisia, niin en jaksa välittää enää siitä, miltä ulospäin näyttää. Turha tuhlata aikaa johonkin, mistä ei tule koskaan mitään. Käyn treffeillä hänen kanssaan, joka haluaa minua nähdä.

• Anonyymi

Sinäkään et ole oikea. Ymmärrän tuon ja ei tuossa mitään väärää ole.

• Anonyymi
        UUSI

Sepä se ongelmaksi muodostuikin, kun kävit treffeillä. Minä arvostan luottamusta ja turvaa. Toimintasi ei herättänyt minussa näitä tuntemuksia.

• Anonyymi

En halua tehdä mustasukkaiseksi. En tarkalleen tiedä kuinka vakavissasi olet suhteeni.

• Anonyymi

Varmaan jotain kontaktia voisit ottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan jotain kontaktia voisit ottaa.

Etkö huomaa, miten yritän. Ilmeisesti aika huonoin tuloksin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö huomaa, miten yritän. Ilmeisesti aika huonoin tuloksin.

Et varmaankaan ole hän, mutta laitan täältä sulle rohkeutta ottaa suoremmin kontaktia.

• Anonyymi

En ole yrittänyt tehdä mustasukkaiseksi.

• Anonyymi
        UUSI

Hyvä niin. Kyse olikin siitä, että miltä jotkut asiat voivat näyttää toiselle, jos ei tiedä toisesta juuri mitään. Toivon, ettei ole ollut tahallista vaan ajattelemattomuutta tms.

• Anonyymi

Minkä värinen tukka?

• Anonyymi
        UUSI

Sellainen keskiruskea.

• Anonyymi

Olen ajatellut ettei nyt pidä liikaa laskea varaasi. Ehkä joku toinen kuitenkin vastaa paremmin odotuksiasi. Sopii kuvioihisi.

• Anonyymi

Mä pelaan yhden kortin varassa ja se pelottaa. Tää on ihan järjetöntä.

• Anonyymi
        UUSI

Eli olet itse päättänyt, ettet ole toiselle sopiva?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä pelaan yhden kortin varassa ja se pelottaa. Tää on ihan järjetöntä.

Eikös se niin pidä mennäkin, jos tuntuu oikealta.

• Anonyymi

Musta?

• Anonyymi
        UUSI

Ei.

• Anonyymi

Vaalea, tumma kenties riippuu väristä

• Anonyymi

Eipä taida olla se toinen tietoinen sinun ajatuksista ja kiinnostuksesta, ehkä ei ole ajatellut mitään tulevaisuutta sinun suhteen.

• Anonyymi

Niin, me oltiin aina hyviä näin etäältä kattottuna! Ymmärrän kyllä, miksi siis muuttaa jotain, mikä on jo lähes täydellistä.

• Anonyymi
        UUSI

Ihan yhtä epävarmaa taitaa olla molemmin puolin. Kuitenkin tilanne ollut jo tovin, niin kyllä tässä nyt on vähän aavistusta ilmassa ja molemmilla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, me oltiin aina hyviä näin etäältä kattottuna! Ymmärrän kyllä, miksi siis muuttaa jotain, mikä on jo lähes täydellistä.

Tämä kommentti ei ole ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan yhtä epävarmaa taitaa olla molemmin puolin. Kuitenkin tilanne ollut jo tovin, niin kyllä tässä nyt on vähän aavistusta ilmassa ja molemmilla.

Et tiedä mitään toisen aavistuksista, onko niitä edes, ehkä sinulla nyt hieman liikaa mielikuvitus ja toiveajattelua mukana.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et tiedä mitään toisen aavistuksista, onko niitä edes, ehkä sinulla nyt hieman liikaa mielikuvitus ja toiveajattelua mukana.

Sinähän se tiedät tasan tarkkaan mikä tilanne mulla tai meillä on? Voi elämän kevät!

• Anonyymi
      UUSI

Milloin tahdot vain tule luo

• Anonyymi
        UUSI

Tule sinä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tule sinä!

Tulisin, mutta olet ruma.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      67
      5560
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      134
      4234
    3. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      92
      1828
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      1425
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1117
    6. 47
      1112
    7. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      126
      959
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      45
      792
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      31
      733
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      39
      685
    Aihe