Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin. Mustasukkaiseksi tekeminen, esimerkiksi ei herätä mitään positiivisia tunteita, Vaikka sen naamioisi muuksi.
Pieni vinkki miehelle
39
685
Vastaukset
- Anonyymi
Jos mietit onko minulla joku muu, tai edes ollut, niin vastaus on ei ole. Sinä vain❤️
- Anonyymi
Nii o.
- Anonyymi
Nyt syytökset menee väärälle ihmiselle. En ole tehnyt sinua mustasukkaiseksi. Miljoona kertaa sanonut, että olen ihan yksin. Taas meni viikonloppu yksin, kun sinä käyt varmaan jossain kostopanoreissuilla, vaikka en ole tehnyt mitään kenenkään kanssa.
- Anonyymi
Et ole oikea!
- Anonyymi
Olikohan tää mulle? Vastaan varuiks ku tästä puhuimme. Kotona olin minäkin viikonlopun ja kaikki ihan ok.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olikohan tää mulle? Vastaan varuiks ku tästä puhuimme. Kotona olin minäkin viikonlopun ja kaikki ihan ok.
Ei ollut sinulle. Emme ole puhuneet tästä irl.
- Anonyymi
Päinvatsoin pyrin minimoimaan sellaiset tilanteet.
- Anonyymi
Hyvä, Niin se pitääkin 😊
- Anonyymi
Näin käy molemmin päin, sivusta.
- Anonyymi
Ei käy. En koskaan tee mitään tuollaista tahallaan. En halua loukata häntä, enkä saada aikaan mitään negatiivisia reaktioita.
- Anonyymi
Mussuko se vinkkailee miehille.
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Minun ihastukset on aina yksipuolisia, niin en jaksa välittää enää siitä, miltä ulospäin näyttää. Turha tuhlata aikaa johonkin, mistä ei tule koskaan mitään. Käyn treffeillä hänen kanssaan, joka haluaa minua nähdä.
- Anonyymi
Sinäkään et ole oikea. Ymmärrän tuon ja ei tuossa mitään väärää ole.
- AnonyymiUUSI
Sepä se ongelmaksi muodostuikin, kun kävit treffeillä. Minä arvostan luottamusta ja turvaa. Toimintasi ei herättänyt minussa näitä tuntemuksia.
- Anonyymi
En halua tehdä mustasukkaiseksi. En tarkalleen tiedä kuinka vakavissasi olet suhteeni.
- Anonyymi
Varmaan jotain kontaktia voisit ottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan jotain kontaktia voisit ottaa.
Etkö huomaa, miten yritän. Ilmeisesti aika huonoin tuloksin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkö huomaa, miten yritän. Ilmeisesti aika huonoin tuloksin.
Et varmaankaan ole hän, mutta laitan täältä sulle rohkeutta ottaa suoremmin kontaktia.
- Anonyymi
En ole yrittänyt tehdä mustasukkaiseksi.
- AnonyymiUUSI
Hyvä niin. Kyse olikin siitä, että miltä jotkut asiat voivat näyttää toiselle, jos ei tiedä toisesta juuri mitään. Toivon, ettei ole ollut tahallista vaan ajattelemattomuutta tms.
- Anonyymi
Minkä värinen tukka?
- AnonyymiUUSI
Sellainen keskiruskea.
- Anonyymi
Olen ajatellut ettei nyt pidä liikaa laskea varaasi. Ehkä joku toinen kuitenkin vastaa paremmin odotuksiasi. Sopii kuvioihisi.
- Anonyymi
Mä pelaan yhden kortin varassa ja se pelottaa. Tää on ihan järjetöntä.
- AnonyymiUUSI
Eli olet itse päättänyt, ettet ole toiselle sopiva?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä pelaan yhden kortin varassa ja se pelottaa. Tää on ihan järjetöntä.
Eikös se niin pidä mennäkin, jos tuntuu oikealta.
- Anonyymi
Musta?
- AnonyymiUUSI
Ei.
- Anonyymi
Vaalea, tumma kenties riippuu väristä
- Anonyymi
Eipä taida olla se toinen tietoinen sinun ajatuksista ja kiinnostuksesta, ehkä ei ole ajatellut mitään tulevaisuutta sinun suhteen.
- Anonyymi
Niin, me oltiin aina hyviä näin etäältä kattottuna! Ymmärrän kyllä, miksi siis muuttaa jotain, mikä on jo lähes täydellistä.
- AnonyymiUUSI
Ihan yhtä epävarmaa taitaa olla molemmin puolin. Kuitenkin tilanne ollut jo tovin, niin kyllä tässä nyt on vähän aavistusta ilmassa ja molemmilla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, me oltiin aina hyviä näin etäältä kattottuna! Ymmärrän kyllä, miksi siis muuttaa jotain, mikä on jo lähes täydellistä.
Tämä kommentti ei ole ap.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan yhtä epävarmaa taitaa olla molemmin puolin. Kuitenkin tilanne ollut jo tovin, niin kyllä tässä nyt on vähän aavistusta ilmassa ja molemmilla.
Et tiedä mitään toisen aavistuksista, onko niitä edes, ehkä sinulla nyt hieman liikaa mielikuvitus ja toiveajattelua mukana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä mitään toisen aavistuksista, onko niitä edes, ehkä sinulla nyt hieman liikaa mielikuvitus ja toiveajattelua mukana.
Sinähän se tiedät tasan tarkkaan mikä tilanne mulla tai meillä on? Voi elämän kevät!
- AnonyymiUUSI
Milloin tahdot vain tule luo
- AnonyymiUUSI
Tule sinä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tule sinä!
Tulisin, mutta olet ruma.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675560Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344234Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.921828- 631425
- 2611117
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126959Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45792Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31733Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39685