Iisakin ristikot 2/2025

Anonyymi-ap

Helmikuun Iisakki ilmestyy ti 04.02.2025.

Tervetuloa levittämään ilosanomaa onnistumisista ja purkamaan pahaa oloa vastoinkäymisistä. Yhteisössä on voimaa!

12

784

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikein kohta lehdessä on Lehdon ristikossa, pääkuvan alla olevat harmaat .. ei täyty millään. Muuten on lehti täynnä ja tosi hieno lehti jälleen kerran!

• Anonyymi

Voisitko tulla auttamaan Simbergin sivun 18 ristikossa, jossa en osannut auttaa siitä apua kysyneeltä. Olisi kiva nähdä ratkaisusi, jolloin voisin sen pohjalta antaa toiselle ratkojalle vinkkejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko tulla auttamaan Simbergin sivun 18 ristikossa, jossa en osannut auttaa siitä apua kysyneeltä. Olisi kiva nähdä ratkaisusi, jolloin voisin sen pohjalta antaa toiselle ratkojalle vinkkejä.

Selvä pyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä pyy.

Kiitos Simbergistä toisen ratkojan puolestakinl. Lähetä vielä oma versiosi siitä Lehdon ristikosta, jotta voi auttaa siinä sinua mahdollisimman hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Simbergistä toisen ratkojan puolestakinl. Lähetä vielä oma versiosi siitä Lehdon ristikosta, jotta voi auttaa siinä sinua mahdollisimman hyvin.

Ymmärtääkseni lähetit kuvan Lehdon ristikosta. Siinä oli yksi ratkontavirhe, mitä epäilinlin. Kerron sen sivuillani sekä annat muutamia vinkkejä, joiden avulla uskon sinut saavan Lehdon ristikossa pääkuvan alapuolella olevan alueen ratkaistuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärtääkseni lähetit kuvan Lehdon ristikosta. Siinä oli yksi ratkontavirhe, mitä epäilinlin. Kerron sen sivuillani sekä annat muutamia vinkkejä, joiden avulla uskon sinut saavan Lehdon ristikossa pääkuvan alapuolella olevan alueen ratkaistuksi.

Minä oon se joka lähetti s18 nurkan kuvan mutta en ole lähettänyt mitään muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä oon se joka lähetti s18 nurkan kuvan mutta en ole lähettänyt mitään muuta.

Ok. Koska kuvien lähetys toimii anonyymisti, jos kuvan ohella ei ole kommenttia, en useinkaan tiedä, kuka kuvan lähetti.

Ajattelin, että kun sinullakin oli Auliksen kanssa ongelmia, Auliksen ristikon lähettäjä olit sinä.

Joidenkin usein kuvia lähettäjien käsialan tunnistan.

• Anonyymi

Toivottavasti sivuillani muille ratkojille antamani vinkit auttaisivat sinuakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Koska kuvien lähetys toimii anonyymisti, jos kuvan ohella ei ole kommenttia, en useinkaan tiedä, kuka kuvan lähetti.

Ajattelin, että kun sinullakin oli Auliksen kanssa ongelmia, Auliksen ristikon lähettäjä olit sinä.

Joidenkin usein kuvia lähettäjien käsialan tunnistan.

Sain Auliksen ristikon lopulta valmiiksi ilman apuja. Yritän aina itse mahdollisimman pitkälle ja pitkään, sillä tavalla saa sitten myös onnistumisen riemun kun on ihan itse osannut vaikeatkin kohdat.
        Auliksen ristikossa todellakin se pääkuvan alapuoli oli hankala. Hänellä on usein näitä karttavihjeitä, joku pikkukylä, niin ne on vaikeita. Ja tuo 'kieli pois' -vihje oli kyllä hankala. En ole Auliksen ristikoiden fani; kuvista on usein vaikea saada selvää vaikka suurennuslasilla tsiikailisi. Muutenkin epämääräisiä vihjeitä paljon.
        Olen Salo+Simberg -fani. Ihan parhaat laatijat he koko lehdessä. Simberg on vaikein, mutta tykkään. On haastetta.
        Tsemppiä kaikille Iisakin ristikoita ratkoville!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sain Auliksen ristikon lopulta valmiiksi ilman apuja. Yritän aina itse mahdollisimman pitkälle ja pitkään, sillä tavalla saa sitten myös onnistumisen riemun kun on ihan itse osannut vaikeatkin kohdat.
        Auliksen ristikossa todellakin se pääkuvan alapuoli oli hankala. Hänellä on usein näitä karttavihjeitä, joku pikkukylä, niin ne on vaikeita. Ja tuo 'kieli pois' -vihje oli kyllä hankala. En ole Auliksen ristikoiden fani; kuvista on usein vaikea saada selvää vaikka suurennuslasilla tsiikailisi. Muutenkin epämääräisiä vihjeitä paljon.
        Olen Salo Simberg -fani. Ihan parhaat laatijat he koko lehdessä. Simberg on vaikein, mutta tykkään. On haastetta.
        Tsemppiä kaikille Iisakin ristikoita ratkoville!

Samoin tsemppiä sulle jatkossakin. Hyvä että selvitit Auliksen ihan itse. Varmasti myös ymmärrät, miksi luulin minulle lähetetyn Auliksen ristikon olevan sinulta. Selvisi kyllä että lähettäjä oli joku muu, sillä kommenttini perään tuli kiitos tarjotusta avusta. Juuri luettelemasi kohdat pääkuvan alta olivat kaikilla minulta apua kysyneiltä niitä ongelmakohtia. Itse asiassa KIELI POIS oikean ratkaisun sain joltakulta toiselta ratkojalta. Ensialkuun siihen liittyvä ratkaisusana oli kaikilla minulle ristikon lähettäneillä väärin, mutta sain myös korjattuja versioita, joissa yhdessä oli haettu ratkaisusana. Siinä oli myös lkarttapaikat löydetty.

Kun nyt kerran tunnut olevan varsin hyvä Simbergin ratkoja, voisit tulla "taustapiruksi" selvittämään kanssani toisten ongelmia. Se kyllä edellyttää, että annat toimivan s-postiosoitteen, jotta voisin kutsua sinut taustapiruna olemiseen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3518
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1536
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1269
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1222
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      988
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      971
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      953
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      57
      832
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      92
      794
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      745
    Aihe