Iisakin ristikot 2/2025

Anonyymi-ap

Helmikuun Iisakki ilmestyy ti 04.02.2025.

Tervetuloa levittämään ilosanomaa onnistumisista ja purkamaan pahaa oloa vastoinkäymisistä. Yhteisössä on voimaa!

10

390

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikein kohta lehdessä on Lehdon ristikossa, pääkuvan alla olevat harmaat .. ei täyty millään. Muuten on lehti täynnä ja tosi hieno lehti jälleen kerran!

• Anonyymi

Voisitko tulla auttamaan Simbergin sivun 18 ristikossa, jossa en osannut auttaa siitä apua kysyneeltä. Olisi kiva nähdä ratkaisusi, jolloin voisin sen pohjalta antaa toiselle ratkojalle vinkkejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko tulla auttamaan Simbergin sivun 18 ristikossa, jossa en osannut auttaa siitä apua kysyneeltä. Olisi kiva nähdä ratkaisusi, jolloin voisin sen pohjalta antaa toiselle ratkojalle vinkkejä.

Selvä pyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä pyy.

Kiitos Simbergistä toisen ratkojan puolestakinl. Lähetä vielä oma versiosi siitä Lehdon ristikosta, jotta voi auttaa siinä sinua mahdollisimman hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Simbergistä toisen ratkojan puolestakinl. Lähetä vielä oma versiosi siitä Lehdon ristikosta, jotta voi auttaa siinä sinua mahdollisimman hyvin.

Ymmärtääkseni lähetit kuvan Lehdon ristikosta. Siinä oli yksi ratkontavirhe, mitä epäilinlin. Kerron sen sivuillani sekä annat muutamia vinkkejä, joiden avulla uskon sinut saavan Lehdon ristikossa pääkuvan alapuolella olevan alueen ratkaistuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärtääkseni lähetit kuvan Lehdon ristikosta. Siinä oli yksi ratkontavirhe, mitä epäilinlin. Kerron sen sivuillani sekä annat muutamia vinkkejä, joiden avulla uskon sinut saavan Lehdon ristikossa pääkuvan alapuolella olevan alueen ratkaistuksi.

Minä oon se joka lähetti s18 nurkan kuvan mutta en ole lähettänyt mitään muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä oon se joka lähetti s18 nurkan kuvan mutta en ole lähettänyt mitään muuta.

Ok. Koska kuvien lähetys toimii anonyymisti, jos kuvan ohella ei ole kommenttia, en useinkaan tiedä, kuka kuvan lähetti.

Ajattelin, että kun sinullakin oli Auliksen kanssa ongelmia, Auliksen ristikon lähettäjä olit sinä.

Joidenkin usein kuvia lähettäjien käsialan tunnistan.

• Anonyymi

Toivottavasti sivuillani muille ratkojille antamani vinkit auttaisivat sinuakin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      39
      2105
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      189
      1565
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      94
      1411
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1219
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1128
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1060
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1010
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      970
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70