Tämä on yksi turhauttavimmista kokemuksista, joita olen koskaan joutunut käymään läpi palveluntarjoajan kanssa. Tilasin Uudenmaan Sähkölaitehuolto Oy:ltä palvelun, mutta lopulta en saanut palvelua ollenkaan.
Yrityksen olisi pitänyt suorittaa sovittu huoltokäynti, mutta he eivät tehneet mitään. Sen sijaan he lähettivät laskun, vaikka en ollut saanut palvelua enkä ollut edes tietoinen tällaisista piilokuluista.
Asiakaspalvelu ei auttanut, eikä yritys vaikuttanut olevan lainkaan kiinnostunut asiakkaidensa tyytyväisyydestä – vain siitä, miten saavat laskutettua rahaa mahdollisimman helposti.
Jos arvostat rehellisyyttä ja hyvää asiakaspalvelua, vältä tätä yritystä. On olemassa paljon parempia sähköalan toimijoita, jotka eivät laskuta palvelusta, jota eivät ole edes toimittaneet.
🔴 1/5 – Ei mitään syytä käyttää tätä firmaa.
Uudenmaan Sähkölaitehuolto Oy - Äärimmäisen huono kokemus
5
407
Vastaukset
- Anonyymi
Itsellä viime vuodelta myös erittäin huono maku kyseisestä firmasta. Taso aika kaukana luvatusta
- Anonyymi
On kyllä ammattitaidoton yritys... Tilattua palvelua kyllä vaikea saada vaikka sopimus löytyy
- Anonyymi
VÄLTÄ YRITYSTÄ!
Tilasin Uudenmaan Sähkölaitehuolto Oy:ltä huollon. Yrityksen kanssa sovittiin huoltokäynti, mutta he eivät tehneet mitään, ainoastaan tarkistivat porealtaan mahdollisen vuoto kohdan. Lähettivät laskun käynnistä, (joka meni roskapostiin) vaikka en ollut saanut palvelua enkä ollut edes tietoinen mitä seuraavaksi tehdään.
Asiakaspalvelu ei auttanut minua, eikä yritys vaikuttanut olevan lainkaan kiinnostunut asiakkaidensa tyytyväisyydestä – vain siitä, miten saavat laskutettua rahaa mahdollisimman helposti asiakkaalta!!
Lasku oli mennyt roskapostiin, en ollut tietoinen laskusta vasta kun kävin sähköpostiani läpi, maksoin tämän samantien. Hetki tämän jälkeen haastemies soitti että minulta on lasku maksamatta. Ihmettelin syvästi tapahtumaa, meillä porealtaan huolto toimenpiteet vielä kesken, tästä olin laittanut sähköpostia ja pyytänyt raporttia vakuutusyhtiöön mutta tätä he eivät toimittaneet, ainoastaan laskun käynnistä. Ei yhteydenottoa, ei vastauksia seuraaviin toimenpiteisiin.
Tosiaan meillä ei ole laskun maksamisessa ei ongelmaa - ainostaan tämä heidän käytäntö toimia!
Jos arvostaa hyvää asiakaspalvelua, vältä tätä yritystä! Rahastusta! Huijausta! - Anonyymi
VÄLTÄ YRITYSTÄ!
Tilasin Uudenmaan Sähkölaitehuolto Oy:ltä huollon. Yrityksen kanssa sovittiin huoltokäynti, mutta he eivät tehneet mitään, ainoastaan tarkistivat porealtaan mahdollisen vuoto kohdan. Lähettivät laskun käynnistä, (joka meni roskapostiin) vaikka en ollut saanut palvelua enkä ollut edes tietoinen mitä seuraavaksi tehdään.
Asiakaspalvelu ei auttanut minua, eikä yritys vaikuttanut olevan lainkaan kiinnostunut asiakkaidensa tyytyväisyydestä – vain siitä, miten saavat laskutettua rahaa mahdollisimman helposti asiakkaalta!!
Lasku oli mennyt roskapostiin, en ollut tietoinen laskusta vasta kun kävin sähköpostiani läpi, maksoin tämän samantien. Hetki tämän jälkeen haastemies soitti että minulta on lasku maksamatta. Ihmettelin syvästi tapahtumaa, meillä porealtaan huolto toimenpiteet vielä kesken, tästä olin laittanut sähköpostia ja pyytänyt raporttia vakuutusyhtiöön mutta tätä he eivät toimittaneet, ainoastaan laskun käynnistä. Ei yhteydenottoa, ei vastauksia seuraaviin toimenpiteisiin.
Tosiaan meillä ei ole laskun maksamisessa ei ongelmaa - ainostaan tämä heidän käytäntö toimia!
Jos arvostaa hyvää asiakaspalvelua, vältä tätä yritystä! Rahastusta! Huijausta! - Anonyymi
Ihmettelin näitä kommentteja kun olin tilaamassa uima-altaalleni korjaajaa. On ollut haastavaa saada osaavaa korjaajaa. Päätin soittaa arvosteluista huolimatta kyseiseen yritykseen ja kerroin heille myös näistä huonoista arvosteluista tällä palstalla. Kertoi laittaneensa yhden laskun ulosottoon ja valitus oli todellinen tässä palstassa, muista kielteisistä kommenteista ei osannut ymmärtää niitä?. Joka tapauksessa..en puolla enkä kiellä tämän palstan arviointeja. Itse olin iloinen saadessani käydä perusteellisen ja pitkän puhelun yrityksen huoltomiehen kanssa. Hän oli auttavainen ja vastaili kärsivällisesti kaikkiin mahdollisiin kysymyksiini koskien allasta ,sen vikoja ja havaitsin myös että tunsi altaan merkin ja ymmärsi siitä , toisin kun kaksi muuta korjaajaa(eri yrityksistä kummatkin) jotka jo olivat käyneet "korjaamassa" allastani. toinen heistä jopa rikkoi sitä. On vaikea tilata tältä yritykseltä palveluja näiden kielteisten arviointien jälkeen ja huoltomies ymmärsi sen. Sain siis täysin ilmaista ymmärrystä ja tietoa puhelimessa huoltomieheltä . Vielä toistaiseksi valitsin kuitenkin toisen yrityksen , josta tilaan jälleen kerran korjauspalvelun altaalleni. Katsotaan miten käy. Eihän sitä tiedä vaikka päätyisin lopulta tilaaman tältä yritykseltä palveluja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275