tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmasta sellaisia, että kärsin tästä paljon enemmän kuin mitä saan. Olemme kulkeneet niin omituisen ja kivikkoisen tien, että siitä olisi halutessamme toimimaan vahvana liimana välillemme. Mutta siitä huolimatta, tällaisenä tämä ei voi jatkua ja kauaa en enää tällaista katso.
Aavistan tai oikeastaan
31
733
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Voitko vattu ottaa jo minut, jos kerran tykkäät?
- AnonyymiUUSI
Ehkä sinun pitää sitten miettiä sitä, miten saisit enemmän. Minähän en tuollaista mietikään, kun olen niin ”hulluna” ”sinuun”.
- AnonyymiUUSI
Sinun tuntemukset tai mielipiteet ei vastaa faktoja.
On mullakin tuntemuksia siitä tyypistä välillä.
Kuvittelen, että hän ehkä ajattelee minua myönteisellä tavalla.
Mutta sillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Todellisuushan on ollut ihan kaikkea muuta.
Joten lopulta se on vaan oma ajatus johon haluaa uskoa, ja tällä tavalla huijaa itseään.
Vaikka se tyyppi katsoisi minun perään, vaikka katsoisi minuun päin, hänellä evvk ja hän on tehnyt asian selväksi. Jos asia ei ole niin hän on vapaa päivittämään tiedon minulle.
Mutta sillä mennään mikä mulle on annettu.
Ei kannata uskoa omiin luuloihin ja toiveisiin kun satutat itseäsi tuolla tavalla ja luot pohjaa ongelmille jotka ei voi johtaa mihinkään hyvään.
-nukke - AnonyymiUUSI
Välillä mietin mitä yhdelle miehelle kuuluu nykyään. En tiedä hänen nykytilasta mitään eikä mun välttämättä tarvitsekaan tietää.
- AnonyymiUUSI
Tänne ainakin kuuluu kaikin puolin parempaa. Unelmoin vieläkin kyllä hänestä naisesta, eikä se ole loppumassa. Toivottavasti siellä ja hänelläkin menee myös hyvin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tänne ainakin kuuluu kaikin puolin parempaa. Unelmoin vieläkin kyllä hänestä naisesta, eikä se ole loppumassa. Toivottavasti siellä ja hänelläkin menee myös hyvin.
Hyvin menee. Päivä on ollut melko kiireinen ja toiminnan täyteinen. Kuppi teetä tv.n katselua parhaillaan.
- AnonyymiUUSI
Mä toivon, että hän antaa meille aikaa. Me ollaan molemma nyt avattu tätä solmua ja liikuttu vähän lähemmäksi toisiamme. Mä tykkään hänestä niin paljon. ❤️ Toki ymmärrän, jos hän luopuu meistä.
- AnonyymiUUSI
En luovu siitä naisesta.
- AnonyymiUUSI
Näin juuri itsekkin ajattelen ja tunnen. N
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En luovu siitä naisesta.
❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En luovu siitä naisesta.
miksi et luovu?
- AnonyymiUUSI
Ymmärrän ja aivan samat ajatukset minulla. Koitan keksiä jotain.
- AnonyymiUUSI
Se on totta.
- AnonyymiUUSI
Pitäis olla sama tunne molempiin suuntiin. Ku kompassis osottaa muhun ni tässähän mä oon ollu kokoaika. Miehelle t. n
- AnonyymiUUSI
"Hulluna sinuun ja draamaa? Kärsit enemmän, kuin saat". Aikamoista. Toivottavasti et ole minun kaivattu I tai hyvin nopeasti noilla ajatuksilla entinen.
- AnonyymiUUSI
”Sä olit elänyt jo mua ennenkin, etkä tiennyt kuinka pelkäsin..”
- AnonyymiUUSI
Vielä tiedoksi herra aloittajalle, että kommunikoimattomuus ja mikälie draama loppuu, kun avaa suunsa. Vai estääkö se suuri ja mahtava E?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
”Sä olit elänyt jo mua ennenkin, etkä tiennyt kuinka pelkäsin..”
Varmasti ja sun kannattaa mennä takas kasvamaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti ja sun kannattaa mennä takas kasvamaan.
Sinun eteesi en laita kyllä yhtäkään tikkua ristiin, tiedä se
- AnonyymiUUSI
Voihan se olla… eti mut
- AnonyymiUUSI
Neulaa heinäsuovasta lähden etsimään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Neulaa heinäsuovasta lähden etsimään.
Susta joko on siihen tai sitten ei ole
Totta on, että matkamme on ollut haastava ja vaikeakin. Sitä suren kyllä ettei me pystytty parempaan. Hyvä kommunikointi olisi pelastanut monta väärinkäsitystä ja niistä aiheutunutta mielipahaa. Toivottavasti tämä helpottaa joskus vielä ja saisimme asian selvitettyä keskenämme 🙏🩷
- AnonyymiUUSI
M-n?
- AnonyymiUUSI
m>m ainakin kommentoi tuhon väliin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
m>m ainakin kommentoi tuhon väliin.
❤️❤️
- AnonyymiUUSI
tämä Mn voisi kyllä sanoa juurikin nämä sanat eräälle P- miehelle ❤️
- AnonyymiUUSI
Itse antaisin tuossa tilanteessa suosiosta olla. En siedä draamaa ollankaan.
nainen sivusta - AnonyymiUUSI
Mitä ajattelit sitten tehdä?
- AnonyymiUUSI
Ei ilmeisesti mitään akuuttia, miten yleisöpalstoille ilmaisua, muutakaan.
T. niin yhtään mitään
https://m.youtube.com/watch?v=xfGWNTFTsY0&pp=ygUPdHVvbmVuIHZpZW3DpMOk - AnonyymiUUSI
Koska tærkistit luulosi höneltö itseltä suoraan jos hän ei puhu sinulle.😂🙈
Rakastunu mieli kuvittelee heposti omat haaveet myös toisen haaaveiksi ja käyttäyty misen päin persettä myöskin.
Hän voi miettiä sua vaikka kaverina tai tuttuna vain ei muuta..
Koska ajattelit kysyä?
Olet luutavasti tällähetkellä sokea todeliselle hänelle omien romantisten haaveiden vuoksi..
Se draamakaan ei kuulosta kovin hyvälle jos ootte rakentamassa jotain minkö pitöis kestää kaiken.
Millä sä elät tuppisuuna arkea jonku kans..
Et sitten millään.
Kun et saisi siltö rakaalta edes kauppalistas
Kun eihön se puhu..
Voi voi.. Perheis jopa riidelää työs vsihees
Niin sinusta olis ok et teillä oltas ku hiljas ku kirkos 🙈🙈
Nyt takas maan pinalle ja avaa sinä suusi.
Ette te mitää perhettä tai muuta semmoista tiimiä saa rakennettua jos et osaa ku kirjoitaa anonpalstalle hetkellä kun sun ja sun rakaan pitäis keskustella ihan sielö ruutujen ulkopuilella..
Vain te 2 jossain.. Miksei niin ole..
Mikä estää.!
Vai onko ne sittenkin sun ihan oma kommunikointi kyvyttomyys se ratkaseva juttu..
Vai pelkäätkö jotakin...
Tyydyt mielien leikkeihin nut elömö jää elämättö
Kun ootat laiskana ihmisenä et muut tekee ja sullon vain kivaa ilman et teet mitään unelmien eteen..
Palveliko äiti sut piloille vai mikä meni pieleen.. 😂
Suorasn sanottuna toi kuulostaa enenpi joltaki
Yksipuoliselta ihastukselta eikä edes kaveriltakaan jossa sun oma mielikuvitus on luonu kaiken teidön välille..
Hän on joku mielikuvitus rakas johon ei tarvi nähö vaivaa vaan on vain kivaa koko ajan
Se sun ihastus siel ruutujen ulkopuolen ei edes välttömttää tiedä yhtäö missä menää kun elöt tarinaa vain omassa mielikuvituksessasi..
Toki voit aina ryhtyä jutteleeen tekoälylle..
Se nyky aikana jo sulle sopiva kumppani..
Kun oikeat ihmiset ja suhteet tarvii tekoja..
Ne kuituu ja katoaa pois muuten..
Niis on jossain vaiheessa uskalettava näyttöö rohkes ja rakkaus ja uskalettava asettua siihen riskiin et sydön voi sörkyäkkin eikö jokainen tarina saa mitää onnelista loppua vaan on monenlasia tarinoita ja kohtaloita..
Et voi suojellö itseö elämältä loputtomiin..
Keröilemällö kirsikat kakun päältä
Elämä kun jättää jäljet vähintöönkin ryppyinä vuosien päästä..
Nyt kestelemaan sille sun tyypille..
Kun voitte niin tehdä..
Ootte elossa vielä kumpikin
Heti et tiedät edes missä mennään...
Ja ihan ekana.
Palsta ja suomi 24 kiinni..
Onnea matkaan kohti rakkautta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675540Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344234Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.871818- 631415
- 2611117
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126959Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45792Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31733Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.38682