Kaivattuasi koskaan vai et?
Uskotko että halaatko
63
725
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä mitä sanoa
- AnonyymiUUSI
Sivusta, haluaisin uskoa kunnon halaukseen ja miksei samalla jos tilanne suo niin suukkoa poskellekin? Kaikki on siitä kiinni, miten tilanne elää ja onko pääteltävissä, että toinen on täysillä siinä tilanteessa mukana? Ilman lupaa, ei kannata suudella, edes poskelle?
- Anonyymi
Tiedän että halaan miestä. Kunhan nyt saadaan ensin nämä kaikki sotkut selvitettyä.
- Anonyymi
Ei ole mitään sotkuja. Se mitä on tapahtunut palstalla, jää palstalle. Halaus heti seuraavalla kerralla, kun nähdään.
- Anonyymi
En koska se asuu toisella puolen Suomea.😔
- Anonyymi
Ihan ylläpito kun en saa näköjään vastata mitään tiettyihin kommentteihin tai aloituksiin taas.
Kertoo paljon taas teistä sekä niistä joille koittaa vastata.
Kysyin aiemmin,
kuinka kaukana toisella puolen Suomea?
Oon jossain jollekulle aiemmin sanonu..
Kun sulla kerran on auto niin välimatka on vaan
tekosyy.
Jos oikeasti toinen merkkaa yhtään mitään
niin sillon ottaa auton alle ja menee toisen luo.
Jos olis joku jota halata, niin varmasti.
- Anonyymi
Sä saat halata mua rakas,kun kohdataan🤍
- Anonyymi
Kyllä rakas 🤍
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No kukas sä sitten olet?
Sun oma kaksoiliekkisi 🤍
- Anonyymi
Eiks ookki🤍
- Anonyymi
Halaan kyllä.
- Anonyymi
Halaan mutten seksibileissä
- Anonyymi
Mäki haluan munaa ja pian🍆🗯️
- Anonyymi
Tietty uskon ja tiedän.
- Anonyymi
Halataan ❤️ja jäädään kiinni toisiimme🫂
- Anonyymi
Me peuhataan koko yö.kun on sen aika🤍♥️♥️🤍
- Anonyymi
Kaiken tämän jälkeen, kyllä.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Olisi kamala jos ei halausta edes saisi ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Olisi kamala jos ei halausta edes saisi ❤️
Jos/kun halaukseen asti pääsee, niin sitten se avaa ovet paljon enemmällekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos/kun halaukseen asti pääsee, niin sitten se avaa ovet paljon enemmällekin.
Kuten mille ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten mille ?
Avoimelle, sydämestä sydämeen -keskustelulle ja läheisyydelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avoimelle, sydämestä sydämeen -keskustelulle ja läheisyydelle.
❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️
♥️🤍🤍♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
♥️🤍🤍♥️
🤍🤍🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤍🤍🤍
♥️♥️♥️
- Anonyymi
Uskon että halataan
- Anonyymi
Kyllä ❤️ Ja vielä enemmänkin 🥰😎
- Anonyymi
Kyllä, naidaan sitten 😘🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, naidaan sitten 😘🤗
Ja paljon 🥰🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, naidaan sitten 😘🤗
Toi et ollut sä susi ja me rakastellaan kiihkeästi rakas liekkini, eikä naida🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi et ollut sä susi ja me rakastellaan kiihkeästi rakas liekkini, eikä naida🤍
No niinpä ♥️
- Anonyymi
Riippuu siitä et soitatko mulle balladeja parvekkeen alla?
- Anonyymi
Ah, eikö se olisi liian tunkeilevaa ja häiritsevää. Mutta miettinyt soittamista ulkoilmassa muuten, sään ollessa kiva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ah, eikö se olisi liian tunkeilevaa ja häiritsevää. Mutta miettinyt soittamista ulkoilmassa muuten, sään ollessa kiva.
Balladin jälkeen voisit värikästä kaulahuivia pitkin kiivetä mun luo.
- Anonyymi
Jos halaamme nainen, niin voisimmeko halata puoli istuvassa asennossa? Jos avaan sillä hetkellä sydämeni, niin luulen etteivät jalkani kanna.
- Anonyymi
Eikai nyt niin heikottaisi
- Anonyymi
Jos ikinä halattaisiin niin sopisi.
- Anonyymi
En usko, että näen häntä enää koskaan.
- Anonyymi
Miksi et näkisi?
- Anonyymi
Etkö halua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö halua?
Ha luaisin nähdä Juhan mun silmillä T-nainen 🥰💞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö halua?
Eipä tässä sitä kysytty, että mitä haluaa tai ei halua. Kommentoin vain miten uskon asioiden menevän, todennäköisyys edes näkemiselle on aika pieni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tässä sitä kysytty, että mitä haluaa tai ei halua. Kommentoin vain miten uskon asioiden menevän, todennäköisyys edes näkemiselle on aika pieni.
Vaikea uskoa, koska hän ei ole kovin avoin, hän on liian arka ja sulkeutunut. Varsinkaan kun emme ole nähneet pitkään aikaan. Minulle ei riitä haavemaailma.
sivusta vaan
- Anonyymi
Haluaisin halata ja antaa Suukon poskelle.
- Anonyymi
Niin minäkin ja parasta olisi jos oltais peittoni alla. Hellästi silittäisin.
- Anonyymi
Jeesusta halaan tottakai jos sen sallii. Hän antoi itsensä alttiiksi iankaikkiseen kuolemaan minunkin puolestani. Tätä ihmiset eivät ymmärrä evankeliumista. Siis sitä että Jeesus ei vain menehtynyt ihmisten puolesta vaan hän tuli uhriksi jolla ei ole alkua eikä loppua. Hänen viaton verensä vuodatettiin kaikkien syntien sovitukseksi ja hän on nyt ikuinen uhri meidän ihmisten pahoista teoista, koska hän on Jumala eikä Jumalalla ole alkua eikä loppua, Jumala on ikuinen, ja siten myös Jeesus on ikuinen.
Ja allahit ja muut epäjumalat kalpenevat Jeesuksen rinnalla, kun Jeesuksen taivaaseen ei ole kenelläkään mitään asiaa ilman hänen veressään olevaa anteeksiantoa. Edes valehtelijat eivät pääse sinne ilman hänen vertaan, eli kukaan ihminen ei pääse. Jumala on äärettömän pyhä ja täydellinen, siksi hänen täytyi omalla verellään hyvittää synnit. - Anonyymi
Tietysti halataan, ennemmin tai myöhemmin. Mieluummin ennemmin.
- Anonyymi
Ollaan halailtu ja paljon enemmänkin, mutta tulevaisuudessa ei enää halata. Parempi olisi kun ei nähtäis enää koskaan, mut käytännössä aika vaikeaa
- Anonyymi
Toivon että joskus, tiedän että kaikki tuntuu samanlaiselta ja jotenkin niin kauniilta ja mahtavalta.
https://www.youtube.com/watch?v=kDXxf75VjEM- Anonyymi
Ainakin taas joku sai mut itkemään...
- Anonyymi
Uskomisella on valitettavan vähän tekemistä asian toteutumisen kanssa.
-nukke - Anonyymi
Kyllä, erästä itseäni vanhempaa tuttua naista, jolla hyvä vartalo ja peppu. Muutakin kuin halataan, öljyhierontaa hänen kiinteälle pepulle, suudelmia niskaan ja korvan taakse jne. Kaikkea mikä tuntuu hyvältä, on hän sen arvoinen.
- Anonyymi
Jatkanpa, että se flirtti jonka aloitin silloin saisi lopulta ihanan päätöksen. Antautuisimme toisillemme.
- Anonyymi
Yritin synttäripäivänäänkin nähdä ja halata mutta piilossa pysyi kuin pupu pensaassa. Naiselta H
- Anonyymi
Kerran ollaan halattu, kun itse sitä ehdotin. Hän jäi lomalle, niin minusta se oli sopivaa siihen tilanteeseen. En tee sitä enää toiste, koska ei se mies oikeasti piittaa halata minua. Oli vain kohtelias, kun kysyin.
- Anonyymi
Lällynlällyn.ei näit jaksa rakas höpönpöppöö
- AnonyymiUUSI
Tuskin koskaan halataan
- AnonyymiUUSI
Enpä tiedä, eiköhän me oltaisi jo halattu, jos se mahdollista olisi, ehkä.
- AnonyymiUUSI
Missäs välissä on nähty sillai?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missäs välissä on nähty sillai?
Siinä se ongelma onkin, kun ei olla nähty sillai, kahdestaan tapaamisia ei voi järjestää yksin, siihen tarvitaan molemmat.
- AnonyymiUUSI
Ai tulenko koskaan halaamaan... Kyllä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2134113Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223189Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2591854Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381187Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,21181Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1431040Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin86781- 63725
- 176710
- 30707