Minä olen lievästi kehitysvammainen nainen!! Miksi minä en voisi opiskella lääkäriksi!! Sanokaa syy!

Anonyymi-ap

En halua jankuttaa asiasta, mutta miksi en voisi opiskella lääkäriksi!!!? Mikä on se suurin syy?!! Miksi en sinun mielestäsi voisi opiskella lääkäriksi!!!?
Minä aion lopettaa työtoiminnan ja alkaa opiskelemaan ilalukiossa!! Sen jälkeen minä aion hakea yliopistoon!! Sano mikä on mielestäsi syy miksi minä en voisi tehdä näin!!? Haluan keskustella ihan rahallisesti enkä ole hermostumassa, minä haluan vain tietää syyn!!

12

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin monet sanoo netissä, että minä en voisi opiskella lääkäriksi!! Mutta miksi?!! Mikä on se syy!! Mikä on suurin syy!!?

• Anonyymi

Nyt se korkki kiinni 🙄

• Anonyymi

Korkki on kiinni!! Ainoastaan vichyn korkki on auki ja kahviakin minä join!! Mutta minä haluan miksi en voisi opiskella lääkäriksi!!?
        Aloittaja

• Anonyymi

Miksi et ole nukkumassa? Eikö olis parempi aloittaa opintojen suunittelu virkeänä?

• Anonyymi

Minä en pysty nukkumaan, koska haluan tietää syyn!! Todennäköisesti aiempien ilkeiden kiusaajien takia minä valvon koko yön!! Haluan tietää syyn ja ihan asiallista keskustelua!!

• Anonyymi

Kuules nyt. Uskon, että olet kehitysvammainen, mutta lopetahan tuo pelleily ja provoilu nyt.

• Anonyymi

Jos suoritat ylioppilastutkinnon ja selviät lääkiksen pääsyvaatimuksista, niin miksi et voi opiskella. Ei ole tullut vastaan mitään virallista tietoa ettetkö voisi. Iltapäivälehdet, vauva.fi ja suoli24 trollit voit jättää omaan arvoonsa. Onnea matkallesi!

• Anonyymi

Kun läpäiset vaativat pääsykokeet, niin onnea!

• Anonyymi

Minäkin täysi imbesilli. Haluan lentokapteeniksi. Onnistuuko? Ajokorttiin b kapasiteettini ei riitänyt, mutta eikös ilmassa liitäminen ole helpompaa? Eihän se niin tarkkaa siellä ole missä sitä viheltää kunhan pysyy ilmassa.

• Anonyymi

Olen työssä KymHva ssa ja peruskoulutuksltani Lähihoitaja, kävin lisäkoulua Mikkelissä kirjeopiskelijana ja etänä. Voiko minusta tulla vielä lääkäri kun pidän viinistä viikonloppuisin?

Puhun ruotsia ja roikun ovissa, lisä CV.

• Anonyymi

Koska lääkäreiltä vaaditaan korkeaa äo ta

• Anonyymi

Kun et osaa lukea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      245
      3273
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      130
      2338
    3. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      15
      1845
    4. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      222
      1804
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      322
      1681
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      49
      1344
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      55
      1325
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      111
      1100
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      98
      1048
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      59
      1037
    Aihe