En halua jankuttaa asiasta, mutta miksi en voisi opiskella lääkäriksi!!!? Mikä on se suurin syy?!! Miksi en sinun mielestäsi voisi opiskella lääkäriksi!!!?
Minä aion lopettaa työtoiminnan ja alkaa opiskelemaan ilalukiossa!! Sen jälkeen minä aion hakea yliopistoon!! Sano mikä on mielestäsi syy miksi minä en voisi tehdä näin!!? Haluan keskustella ihan rahallisesti enkä ole hermostumassa, minä haluan vain tietää syyn!!
Minä olen lievästi kehitysvammainen nainen!! Miksi minä en voisi opiskella lääkäriksi!! Sanokaa syy!
12
377
Vastaukset
- Anonyymi
Niin monet sanoo netissä, että minä en voisi opiskella lääkäriksi!! Mutta miksi?!! Mikä on se syy!! Mikä on suurin syy!!?
- Anonyymi
Nyt se korkki kiinni 🙄
- Anonyymi
Korkki on kiinni!! Ainoastaan vichyn korkki on auki ja kahviakin minä join!! Mutta minä haluan miksi en voisi opiskella lääkäriksi!!?
Aloittaja
- Anonyymi
Miksi et ole nukkumassa? Eikö olis parempi aloittaa opintojen suunittelu virkeänä?
- Anonyymi
Minä en pysty nukkumaan, koska haluan tietää syyn!! Todennäköisesti aiempien ilkeiden kiusaajien takia minä valvon koko yön!! Haluan tietää syyn ja ihan asiallista keskustelua!!
- Anonyymi
Kuules nyt. Uskon, että olet kehitysvammainen, mutta lopetahan tuo pelleily ja provoilu nyt.
- Anonyymi
Jos suoritat ylioppilastutkinnon ja selviät lääkiksen pääsyvaatimuksista, niin miksi et voi opiskella. Ei ole tullut vastaan mitään virallista tietoa ettetkö voisi. Iltapäivälehdet, vauva.fi ja suoli24 trollit voit jättää omaan arvoonsa. Onnea matkallesi!
- Anonyymi
Kun läpäiset vaativat pääsykokeet, niin onnea!
- Anonyymi
Minäkin täysi imbesilli. Haluan lentokapteeniksi. Onnistuuko? Ajokorttiin b kapasiteettini ei riitänyt, mutta eikös ilmassa liitäminen ole helpompaa? Eihän se niin tarkkaa siellä ole missä sitä viheltää kunhan pysyy ilmassa.
- Anonyymi
Olen työssä KymHva ssa ja peruskoulutuksltani Lähihoitaja, kävin lisäkoulua Mikkelissä kirjeopiskelijana ja etänä. Voiko minusta tulla vielä lääkäri kun pidän viinistä viikonloppuisin?
Puhun ruotsia ja roikun ovissa, lisä CV. - Anonyymi
Koska lääkäreiltä vaaditaan korkeaa äo ta
- Anonyymi
Kun et osaa lukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2104174
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921986Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek321712Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.101564- 1701496
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251406Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1061219Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121190- 391172
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331135