Noniin, täällä on video siihen kysymykseen ku sitä ihmiset spekuloi jatkuvasti:
https://youtu.be/_d3M1oX7I8U
Miksi teen videoita vanhoillislestadiolaisuudesta?
20
312
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi katkeroiduit tolleen?
- Anonyymi
Video puhuu myös tuosta kysymyksestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Video puhuu myös tuosta kysymyksestä.
En saanu videosta vastausta kysymykseen, vaikka katoin sen alusta loppuun. Kovasti kyllä vakuutteli, ettei tee katkeruudesta niin, kuin hammashoitajakaan hammaskiven poistoa. Kuitenkin läpi monologin oli selvästi katkera sävy. Tosi inhottavaa, että hän on nostanu kristillisyytemme tikunnokkaan ja alkanut hakemalla hakee siitä vikoja. Jos hän ei tee tätä katkeruuttaan, ni miksi sitte? Nauttii selvästi siitä, että saa hajoittaa joukkojamme, jossa hän on jo jossain määrin jo onnistunutkin :(
Anonyymi kirjoitti:
En saanu videosta vastausta kysymykseen, vaikka katoin sen alusta loppuun. Kovasti kyllä vakuutteli, ettei tee katkeruudesta niin, kuin hammashoitajakaan hammaskiven poistoa. Kuitenkin läpi monologin oli selvästi katkera sävy. Tosi inhottavaa, että hän on nostanu kristillisyytemme tikunnokkaan ja alkanut hakemalla hakee siitä vikoja. Jos hän ei tee tätä katkeruuttaan, ni miksi sitte? Nauttii selvästi siitä, että saa hajoittaa joukkojamme, jossa hän on jo jossain määrin jo onnistunutkin :(
Sunkaltaisten ihmisten mielestä mä oon katkera joka tapauksessa, eli en ala edes keskustelemaan siitä.
Videolla on se mitä sanottavaa mulla on aiheesta, sen kanssa sun ja muidenkin vllien on nyt elettävä.- Anonyymi
JuusoLehtola kirjoitti:
Sunkaltaisten ihmisten mielestä mä oon katkera joka tapauksessa, eli en ala edes keskustelemaan siitä.
Videolla on se mitä sanottavaa mulla on aiheesta, sen kanssa sun ja muidenkin vllien on nyt elettävä.” Sunkaltaisten ihmisten mielestä mä oon katkera joka tapauksessa, eli en ala edes keskustelemaan siitä. ”
Ompa ylimielinen lausunto sulta. Muako pidät alempiarvosena, ettei tällaisen kans voi käydä debattia? Yleensä sanotaankin, että ylimielisyys on yksi katkeruuden muodoista. Anonyymi kirjoitti:
” Sunkaltaisten ihmisten mielestä mä oon katkera joka tapauksessa, eli en ala edes keskustelemaan siitä. ”
Ompa ylimielinen lausunto sulta. Muako pidät alempiarvosena, ettei tällaisen kans voi käydä debattia? Yleensä sanotaankin, että ylimielisyys on yksi katkeruuden muodoista.Jep, ylimielinen, katkera, ilkeä, mitä näitä nyt on. Kaikki mitä sanon tai jätän sanomatta viittaa ehdottomasti johonkin noista!
Ei kyse ole sun pitämisestä alempiarvosena vaan siitä että mieti miten relevanttia ois käydä debattia siitä ootko SINÄ katkera vai ei. Enhän mä edes tunne sua, mistä mä tiiän ootko katkera. Sama pätee sinuun. Sä et takuulla tunne mua niin hyvin että voit varmuudella sanoa MITÄÄN mun mielentilasta.
Sä oot jo osottanu että sulle riittää todisteeksi mun katkeruudesta hyvin pitkälti se, että mä kyseenalaistan vl-liikettä. Eli siitä on turha keskustella, mä en saa muutettua sun mieltä.
Sun tai kenenkään muun ihmisarvosta ei ole kysymys, eli äläpä jaksa vetää marttyyrinviittaa päälle ja nyyhkyttää miten ylimielinen ja ilkeä taas oon.- Anonyymi
JuusoLehtola kirjoitti:
Jep, ylimielinen, katkera, ilkeä, mitä näitä nyt on. Kaikki mitä sanon tai jätän sanomatta viittaa ehdottomasti johonkin noista!
Ei kyse ole sun pitämisestä alempiarvosena vaan siitä että mieti miten relevanttia ois käydä debattia siitä ootko SINÄ katkera vai ei. Enhän mä edes tunne sua, mistä mä tiiän ootko katkera. Sama pätee sinuun. Sä et takuulla tunne mua niin hyvin että voit varmuudella sanoa MITÄÄN mun mielentilasta.
Sä oot jo osottanu että sulle riittää todisteeksi mun katkeruudesta hyvin pitkälti se, että mä kyseenalaistan vl-liikettä. Eli siitä on turha keskustella, mä en saa muutettua sun mieltä.
Sun tai kenenkään muun ihmisarvosta ei ole kysymys, eli äläpä jaksa vetää marttyyrinviittaa päälle ja nyyhkyttää miten ylimielinen ja ilkeä taas oon.En suosittele tekee tuota kritisointia omalla nimellä. Mieti, jos saat joskus palaamisen armon. Voi nämä videosi sitten kaduttaa kovasti. Syy, miksi minä puolustan kristillisyyttämme anonyymisti, on syy siinä, etten halua joutua puhutteluun. Olin taannoin puolustellut kristillisyyttämme Facebookissa nimelläni eräällä fb-sivulla. Uskovaiset ystäväni näkivät tämän ja jouduin puhutteluun. Ei ole hyvä käydä pilkkaajien kesken keskustelua omalla nimellä, koska muut näkee, että asetat oman uskosi vaaroille alttiiksi. Moni uskovainen nimittäin on menettänyt uskon, kun ovat aikansa väitelleet epäuskoisen kanssa. Tiedostan tämän vaaran omallakin kohdallani. Anonyymina toimiessani voin kuitenkin välttää mahdolliset puhuttelut.
Anonyymi kirjoitti:
En suosittele tekee tuota kritisointia omalla nimellä. Mieti, jos saat joskus palaamisen armon. Voi nämä videosi sitten kaduttaa kovasti. Syy, miksi minä puolustan kristillisyyttämme anonyymisti, on syy siinä, etten halua joutua puhutteluun. Olin taannoin puolustellut kristillisyyttämme Facebookissa nimelläni eräällä fb-sivulla. Uskovaiset ystäväni näkivät tämän ja jouduin puhutteluun. Ei ole hyvä käydä pilkkaajien kesken keskustelua omalla nimellä, koska muut näkee, että asetat oman uskosi vaaroille alttiiksi. Moni uskovainen nimittäin on menettänyt uskon, kun ovat aikansa väitelleet epäuskoisen kanssa. Tiedostan tämän vaaran omallakin kohdallani. Anonyymina toimiessani voin kuitenkin välttää mahdolliset puhuttelut.
Olen jo saanut elävän uskon, eli en odota saavani palaamista vl-liikkeeseen enkä pidä sitä armona.
Eli tuo sun näkökulma on minusta hupsu ja alleviivaa vaan sun lahkomindsettiä, eli tärkeintä on suojella sekä omaa että porukan mainetta. Ja tärkeintä on pysyä anonyyminä ettei saa muilta lahkolaisilta puhuttelua!
Herää nyt!JuusoLehtola kirjoitti:
Olen jo saanut elävän uskon, eli en odota saavani palaamista vl-liikkeeseen enkä pidä sitä armona.
Eli tuo sun näkökulma on minusta hupsu ja alleviivaa vaan sun lahkomindsettiä, eli tärkeintä on suojella sekä omaa että porukan mainetta. Ja tärkeintä on pysyä anonyyminä ettei saa muilta lahkolaisilta puhuttelua!
Herää nyt!Vielä kysymys sinulle: onko se vaara joutua ulos liikkeestä joka johdattaa sua harhaan ja se on selvästi näytettävissä ja on jo näytetty sekä täällä että mun videoilla vai onko se mahdollisuus? Entä jos sinä et tunne edes Kristusta?
- Anonyymi
JuusoLehtola kirjoitti:
Herää nyt!En halua ”herätä” synnin uneen, eli tuudittautua väärään rauhaan. Ymmärrän täysin, miksi aikoinaan jouduin puhutteluun, vaikka puolustelin elävää kristillisyyttä. Uskon sisarilla oli aito huoli siitä, että voin joutua itsekin eksytetyksi. Näin on nimittäin monille käynyt. Ei se ole lahkolaisuutta, että toimimme toisillemme veljensä vartijoina. Näin me toinen toisiamme hoitaessamme saamme kerran päästä sinne, mikä meillä on tavoitteenakin, eli päästä perille taivaan kunniaan.
junalanterve! Juusto Lehtola etkö tiijä että liikkuva kuva on Siijjonissa synniksi saarnattu? Tee panarrus tahi rahamme sinut miehissä hoito kokkoukseen! junalanrahhoo.
- Anonyymi
Junalanmantere!
Jo pnaan juusto vipaleiksi siellä.
- Anonyymi
Liikkuva kuva oli ennen synti. Kuka on antanut luvan synnin tekoon?
- Anonyymi
SRK, kolme kirjainta joihin emme luota!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SRK, kolme kirjainta joihin emme luota!
Näihin kirjaimiin perustuu runsas Jumalan armo. Siionin Rakkaus Keskuudessamme. Voiko nämä kirjaimet olla silloin epäluottamukselliset. S niin kuin Siion, R niin ku Rakkaus ja K niin ku Kristus. Mitä pahaa näissä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näihin kirjaimiin perustuu runsas Jumalan armo. Siionin Rakkaus Keskuudessamme. Voiko nämä kirjaimet olla silloin epäluottamukselliset. S niin kuin Siion, R niin ku Rakkaus ja K niin ku Kristus. Mitä pahaa näissä on?
SRK, suomen rauhanyhdistysten keskusyhdistys, josta vl-liikkeessä kuvitellaan, että Jumala on sen asettanut johtamaan vl-ihmisiä.
Vl-ihmiset ovat niin alistettuja, että ottavat kaiken mikä tulee SRK:lta, kuin itse Jumalalta.
SRK:n puheenjohtajalla valtava valta vl-ihmisiin, Olavi Voittonen kielsi synninpäästön kirjallisesti, kaikki vl-puhujat, kuin myös vl-papit muuttivat käsitykset Voittosen mielen mukaan, vaikka vl-liikkeessä on syntejä annettu anteeksi kirjallisesti aina.
- Anonyymi
Tunnusta jo Juuso, että kihahti hattuun ja huomiota vain haet!
- Anonyymi
Oulussa toimiva lestamafia toimii hyvin. Käyttävät tätä pahaan.
- Anonyymi
Ei se ole katkeruutta jos tahtoo kunnioittaa totuutta.
Oikea tie on neuvottu vain Raamatussa. Se on tosi. - Anonyymi
Ei, ei-ei liikkuvaa kuvaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873856
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m891801Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281502- 1651362
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231168Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2071105Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?931061- 361057
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1261026Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell188921