On jo pitempään kokenut olevani riittämätön,ahdistun,.
Lapsi lähti just kouluun ja oli vähän nuhaisin oloinen. Annoin särkylääkkeen mukaan että ottaa jos olo huononee. Nyt huomasin että juomapullo jäi repusta pois ja tuntuu että hajoan!! Kauhea syyllisyys itkettää, tärisyttää ja tuntuu että olen erittäin huono äiti. Taidan olla lopullisesti sekaisin.
Sekoan, hajoan
3
58
Vastaukset
- Anonyymi
Voi, ystävä kallis! Kyllä se lapsi varmaan hoksaa ottaa hanasta vettä. Suomessa puhdasta vettä saa juoda kaikkialta. Asia ei ole niin iso, että se tekisi sinusta huonon äidin. Suhteellisuuden tajua!
- Anonyymi
Kiitos kyllä sen ymmärrän mutta jotenkin se vaan kolahti että mieli flippasi ja itseni kokoaminen on hankalaa. Syyllistän itseäni turhasta mutta siltikään en saa itseäni toimimaan paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kyllä sen ymmärrän mutta jotenkin se vaan kolahti että mieli flippasi ja itseni kokoaminen on hankalaa. Syyllistän itseäni turhasta mutta siltikään en saa itseäni toimimaan paremmin.
Älä vaadi itseltäsi liikaa.
Tee se mihin pystyt, minkä teet, ja ole tyytyväinen.
Itsensä syyllistämisestä ei yleensä seuraa mitään hyvää, siis jos se tapahtuu turhaan, ilman isompaa aihetta.
Olet varmasti ihan hyvä äiti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2254532Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223399Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621955Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,71696Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381237Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611199Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100924- 30757
- 63755
- 176740