Maksaako kaikki omaelisassa laskunsa. Minä olen maksanut pankin sivulla ja kun kysyin tänään miks lasku ei näy maksettuna vaikka olen maksanut niin vastattiin et näkyy vaan nämä mitkä on maksettu oma elisassa.
Vähänkö nyt huijataan kun en oo siellä maksanut yhtään laskua.???
Kuka mahtaa omistaa Elisan????
Elisa liittymä
5
176
Vastaukset
- Anonyymi
Vannon, että minulle ei tule koskaan laskua jonka lähettäjä/saaja on Elisa.
- Anonyymi
Ajattelin kans sanoa Elisan netin ja puhelimen irti ja vaihtaa johonkin toiseen. Siellä on laskutus tosi epäselvää
- Anonyymi
Miksi sinu pitää tihrustaa maksuja jostain omaelisasta? jos olet maksanut pankkiin asianmukaisesti, niin homman pitäisi silloin olla hoidettu. Jos Elisa karhuaa sinulta jotain maksua, niin se on eri asia.
- Anonyymi
Samat sanat. Pankkiin tullu jo vuosia e-lasku, mutta ihmettelin myös itse vielä ollessani Elisan asiakas mutta kun yhtään karhua ei tullu niin sama se
lajijasuris
- Anonyymi
Joo mutta kun ei ole selvä asia vaikka oon maksanut pankkiin. Mahtaako siellä olla epärehellistä työntekijöitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1981756- 981445
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421245- 1151167
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351072Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251038- 74970
- 70904
- 250886