Maksaako kaikki omaelisassa laskunsa. Minä olen maksanut pankin sivulla ja kun kysyin tänään miks lasku ei näy maksettuna vaikka olen maksanut niin vastattiin et näkyy vaan nämä mitkä on maksettu oma elisassa.
Vähänkö nyt huijataan kun en oo siellä maksanut yhtään laskua.???
Kuka mahtaa omistaa Elisan????
Elisa liittymä
6
600
Vastaukset 6
- Anonyymi
Vannon, että minulle ei tule koskaan laskua jonka lähettäjä/saaja on Elisa.
- Anonyymi
Ajattelin kans sanoa Elisan netin ja puhelimen irti ja vaihtaa johonkin toiseen. Siellä on laskutus tosi epäselvää
- Anonyymi
Miksi sinu pitää tihrustaa maksuja jostain omaelisasta? jos olet maksanut pankkiin asianmukaisesti, niin homman pitäisi silloin olla hoidettu. Jos Elisa karhuaa sinulta jotain maksua, niin se on eri asia.
- Anonyymi
Samat sanat. Pankkiin tullu jo vuosia e-lasku, mutta ihmettelin myös itse vielä ollessani Elisan asiakas mutta kun yhtään karhua ei tullu niin sama se
lajijasuris
- Anonyymi
Joo mutta kun ei ole selvä asia vaikka oon maksanut pankkiin. Mahtaako siellä olla epärehellistä työntekijöitä
- Anonyymi
Telia on ainakin puhelin liittymistä halvin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811214
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä30884Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk19755- 46619
Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13587Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja181572Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13550Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita123540- 27467
On ollut syyllinen olo viime päivinä
Olen niin täpöllä ollut sinussa kiinni tunteiden tasolla. Unet ja kaikki. Nainen, toisaalta tuntuu pahalta, mutta kun si23460