Aamu hikisissä lakanoissa
Heräsin hikisenä mieheni vielä nukkuessa. Olin potkinut peiton myttyyn sängyn jalkopäähän joten makasin kippurassa osa peitosta jalkojeni välissä. Tunnen kuumenevani ja tajuan hinkkaavani peiton myttyä häpyäni vasten, olen ihan märkä sisältäkin, ihanaa. Herättelen miestäni varovaisesti hyväillen ajatellen saavani olotilaani helpotusta. Pian hän käännähtää minua kohti ja huokaisee makeasti ojentaen kätensä lantioni yli ja ympäri. Tunnen pakaroideni värähtävän sormien puristuksessa.
Siinä samassa hän nousee pystyyn ja kysyy ähkäisten mitä kello on. Mikä nyt on kysyn harmissani muutoksesta sylini tykyttäessä ja vaatiessa jotain. Mies puhuu jostakin luolan tutkimuspalaverista ja tilan ahtaudesta luolassa. En tiedä yhtään mistä hän puhuu mutta täälläkin olisi ahdas luola joka tarvitsisi pikaista tutkimista ja ehkäpä suurentamistakin. Vaikkapa jollakin sopivan suurella tapilla pumpaten saisi sen laajenemaan ja nesteet tulemaan ulos sieltä. Vaan ei, siellä hän vetää jo housuja pumppuaseman päälle. Minulle jää vain aivoihin syöpynyt kuva tuosta pienen aamujäykkyyden saaneesta männästä.
Nousen kuitenkin ylös ja alan pukemaan, olokin tuntuu virkeältä pitkästä aikaa hyvin nukutun yön jälkeen. Lapset kun sairastelee niin omatkin unet jää aika vähiin kuten myös muukin sänkytoimnta. Menen alas ja näen mieheni laittavan eväitä: leipää, lenkkimakkaraa, banaania, jugurttia. Mielikuvat riistäytyvät valloilleen kun ajattelen limaisen kiiltävää jugurttia ja banaanin siinä seassa märkänä ja liukkaana. Nyt nainen rauhoitu sanon itselleni. Ehkäpä iltatoimet alkavat sitten lasten nukkumaan menon jälkeen yläkerran pumppuhuoneessa.
Aamutoimet ja Tarjan edessä punastelu
Herättelen lapset ja autan pukemisessa mikä on ilahduttavan helppoa näin kesällä. Sitten syömään aamiaista ja pika pikaa tenavat autoon. Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ja lämpömittari näyttää jo pariakymmentä astetta, taitaa tulla ihanan kuuma päivä. Matka sujuu ilman kinastelua kun kumpikin on saanut lelupäiväksi valita oma lelunsa mukaan. Päikyn pihassa pikaiset heipat ja tenavat juoksevat jo kavereiden luo. Tarja, päikyn vastaava, tulee lanteet keinuen tervehtimään minua.Hänellä on värikäs kesätunika ja vaalean ruskeat caprit jalassa. Tunika myötäilee kauniisti hänen vartaloaan, pitkät tummat hiukset monille leteille taiteiltuna. Hän on seurallinen ja mukava nainen noin neljänkymmenen ikäinen vaikkakin näyttää nuoremmalta, haluttavalta.
Apua! Mikä ajatus se oli. Olenko ihan sekaisin, varmaankin pääni sekoilee vielä aamullisen täyttymättömyyden takia. Mutta onhan hän sekä viehättävän näköinen että oloinen. Ja nyt hän tulee luokseni kuin olisi lukenut ajatuksiani,
“ Huomenta Saara, onko kaikki hyvin näytät vähän eksyneeltä. Onko lapset kunnossa?
Vastaan hänelle häkeltyneenä olevani mutta että ajatukset vain vähän sekoilee. “ No se on ihan ymmärrettävää näin kuuman, ihanan kesäpäivän koittaessa.”
Eikä eikä, pääni huutaa, ei mitään kuumaa Tarjaa tähän enää. Mutta saan pukahdettua samat toivotukset hänelle kertoen olevani jo myöhässä. Hän katsoo minua ihmeissään ja tajuan mokanneeni, koskapa eilen kerroin saaneeni tutkimustyöni valmiiksi ja odottelen nyt uutta projektia.
“Siis kampaajalle täytyy mennä.” sopertelen vastauksen ja pyörähdän lähteäkseni. “Nähdään neljältä sitten.” hän huutaa perääni. Mitä minä nyt teen, ajattelen kauhuissani, hän näkee sitten minun valehdelleen hänelle. Sitten hänelle herää tietysti epäilys mistä muusta olen kertonut« satuja». En halua olla se äiti joka huijaa muita.
Täytyy saada aika jollekin kampaajalle, katson peruutuspeilista hiuspehkoani. Kyllä onkin aiheellista tehdä tälle jotain muutakin kuin pari aamuista harjan vetoa. Tarjankin hiukset ovat aina niin hyvin laitetut vaikka hän tulee töihin aikaisin. Pieni kateuden pistos iskee sisääni, kun toiset näyttävät niin syötävän hyviltä jo aamuisin. Tai siis enhän minä söisi häntä, enhän, nuolisin vain ja taas tunnen lämmön leviävän alavatsaani. Miksi minä nyt ajattelen naisen kanssa olemista, sehän oli vain teini huumaa nuoruudessa. Ei kahden lapsen äidistä voi yhtäkkiä lesbo tulla.Nyt kotiin ja kampaajaa etsimään.
Jatkuu...
Saako Saara tulla tiistaina
0
1910
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802150- 1751791
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701662Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1091470Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241453- 1051155
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1611076Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771063Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud232894Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56890