Jalkakäytävillä leveästi vaan mennään eikä väistetä suuntaan tai toiseen, herää kysymys, onko siellä heidän synnyn maassaan lainkaan jalkakäytäviä ja sääntöjä? Jalkakäytävät hoitaa pulkkamäen roolin ja eli ei millään mitään tietoa systeemeistä maassamme? Tarkoitus ei ole ilkkua vaan havaitsemani asia on huomattu-
Eikö UKRAINALAISET osaa liikenne sääntöjämme?
36
283
Vastaukset
- Anonyymi
Korruptoitunutta sontakansaa. Pataan vaan.
- Anonyymi
Anteeksi, piti olla, Sinähän sen tiedät kun olet viisas ja älykäs.
- Anonyymi
No eipä siinä mitään. Käyvät venäläisten kanssa leipäjonossa. Ei paljon suomea kuule puhuttavan. Alkaa mennä hermo. Sota vois jo loppua.
- Anonyymi
Ukrainan pakolaiset etuilevat, sikailevat kaupoissa ja saavat etuuksia & paremmat asunnot kuin toiset
- Anonyymi
Kylläpä nyt köyhälistö valittaa
- Anonyymi
Kasakat on tulleet suomeen lomalle silläaikaa kun rakkaassa kotimaassa soditaan.
- Anonyymi
Muuttakaa korpeen niin ei mene hermot.
- Anonyymi
Ukrainan paskasakki voisi kapata kimpsunsa ja häipyä takaisin Ukrainaan. Siellä on ihan rauhallista suurelta osin. Pienellä kaistaleella pientä rähinää.
- Anonyymi
Sinä voisit mennä Venäjälle hopihopi. Mene nuolemaan puuttinin saappaita.
- Anonyymi
Ukron loiset tosiaan takaisin. Ukrainassa on rauhansopimuskin jo allekirjoituksia vailla.
- Anonyymi
Joka nurkassa molottavat puoli huutaen, ei paljon muita ennä näekään kuin näitä ja oman maan kieltäkään kuule,go home .
- Anonyymi
Entäs kuinka kävi toisen maailmansodan aikaan?
Suomalaisia pakeni perheittäin Ruotsiin niin että ruotsin hallitus oli ihmeissään että mitä näiden kanssa tehdään joten turha valittaa nyt Suomi urpojen.
On meidän vuoro auttaa sotaa pakenevia.
Minä olen lahjoittanut jo yli kaksi vuotta joka kuukausi rahaa Ukrainan armeijalle, tuhansia euroja. Mitä te olette tehneet, itkeneetja ruikuttaneet vaan täällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisia pakeni perheittäin Ruotsiin niin että ruotsin hallitus oli ihmeissään että mitä näiden kanssa tehdään joten turha valittaa nyt Suomi urpojen.
Minä olen lahjoittanut jo yli kaksi vuotta joka kuukausi rahaa Ukrainan armeijalle, tuhansia euroja. Mitä te olette tehneet, itkeneetja ruikuttaneet vaan täällä.Suomen äidit lähetti Ruotsiin sotaa pakoon lapsia, naiset ei paenneet vaan jäivät asetehtaille töihin ja lotiksi, eipä vääristellä-ei suomalaiset paenneet sotaa missään välissä! TÖIHIN SINNE MENI 80-LUVULLA ihmisiä, ei loisimaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen äidit lähetti Ruotsiin sotaa pakoon lapsia, naiset ei paenneet vaan jäivät asetehtaille töihin ja lotiksi, eipä vääristellä-ei suomalaiset paenneet sotaa missään välissä! TÖIHIN SINNE MENI 80-LUVULLA ihmisiä, ei loisimaan!
Ei ollut mitään sosiaaliturvaa tai asumistukia eikä myöskään kotouttamiskoulutusta. Suoraan vain töihin ja tienaamaan. Terv. Ruotsiin 70-luvulla lähtenyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen lahjoittanut jo yli kaksi vuotta joka kuukausi rahaa Ukrainan armeijalle, tuhansia euroja. Mitä te olette tehneet, itkeneetja ruikuttaneet vaan täällä.Puhut pehmoisia, suomen sotilaat sotivat ja naiset auttoi isän maatamme joka kolkissa, ei menneet elättinä pakoilemaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen lahjoittanut jo yli kaksi vuotta joka kuukausi rahaa Ukrainan armeijalle, tuhansia euroja. Mitä te olette tehneet, itkeneetja ruikuttaneet vaan täällä.En voisi kuvitella tukevani sotateollisuutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen lahjoittanut jo yli kaksi vuotta joka kuukausi rahaa Ukrainan armeijalle, tuhansia euroja. Mitä te olette tehneet, itkeneetja ruikuttaneet vaan täällä.Zelenski tulee pitämään kuuluisan pianokonsettinsa yksityisesti.
- Anonyymi
Nehän ovat venäläisiä ja käyvät sisällissotaa. Ts. ovat vihollisiamme.
- Anonyymi
Jos Ukrainalaisia väität venäläisiksi niin sittenhän mekin olemme venäläisiä.
- Anonyymi
Paljon on myös Iranilaisia jotka ovat Venäjän liittolaisia ja kuka tietää myös vakoojia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Ukrainalaisia väität venäläisiksi niin sittenhän mekin olemme venäläisiä.
Ukrainalaiset eroavat venäläisistä (etnisesti, ja kielellisesti) suunnilleen yhtä paljon kuin norjalaiset tanskalaisista. Näin ainakin sanoi minulle eräs Suomessa kauan asunut ukrainalaisnainen. Hän on naimissa suomalaisen miehen kanssa.
- Anonyymi
Mieluummin Ukrainalaiset,kuin kamelikuskit. Ukrainalaiset eivät kyttää kauppakeskuksissa naisia ja "rikasta" niitä. Kamelikuskien tekemistä voi lukea viikoittain iiltapäivälehdistä ja kaikki tapaukset eivät varmasti tule edes tietoon.
- Anonyymi
EI NIITÄ KAMELIKUSKEJA enää näy missään, OSAA KIELTÄMME AINAKIN JA TÖISSÄ osa.
- Anonyymi
Tämä. Pitäisi olla karkoitus kolmanteen sukupolveen eikä täysihoitoon vankiloihin.
- Anonyymi
ISÄNI sotalapsi Karjalan evokkoja, h aukuttin rysseiksi, ihan oman kansan heimoa, siinä juntit oli väärässä.
- Anonyymi
Asiantuntijoiden mukaan Suomi joutuu vielä sotaan Venäjän kanssa seuraavan 5-7 vuoden kuluessa. Joten sitten ollaan taas vuorostaan muiden nurkissa pakolaisina. Toivottavasti ovat meille suopeita minne joudummekin...
- Anonyymi
Näistä "asiantuntijoista" ei ole koskaan muuta saanut kuin kusiset naurut.
- Anonyymi
Tämä maanpäällinen helvetti alkoi Orpo Purran hallituksen noustua valtaan.
- Anonyymi
Toimiva yhteiskunta on työtä vieroksuvalle pummille usein maanpäällinen helvetti. Kannattaa mennä töihin.
- Anonyymi
PITÄÄ opettaa ukrainalaisia niitä on tullut karsea määrä säheltämään kaduilla ja molottamaan ja kiljumaan, yhteiskunta rauha mennyt pilalle, ajakaa kotiinsa huutamaan. Kuin maammme olisi asutettu nykyään slaavilaisilla mölökeillä,surullista Kai ne takaisin ymmärtää palata kun rauha tulee.
- Anonyymi
Ne ovat geeneiltään ja luonteiltaan venäläisiä, siis vihollisiamme. Suhtautukaamme heihin sillä perusteella.
- Anonyymi
Ei ne nöyrinä ole täällä, päinvastoin, olettaa että heille kaikki ja ensin. ei mitään kunnioitusta valmiilla pöydillämme, ovat röyhkeitä, vähän koulutettua enin osa.
- Anonyymi
Vaki väellä ei ole mitään väliä , kulkekoot ojissa
- Anonyymi
Venäläiset maatuskat tönivät ja pyörittelevät Suomalaisille silmiään kirpputoreilla ja ruokajonoissa!
- Anonyymi
Venäläise! Nehän ovat vihollisiamme! Niiden pomo kertoi mediassa. Ei niitä saisi täällä olla.
- Anonyymi
Mulle ne pyörittää #ersettään.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575459- 914271
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722530Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701065Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789- 26779
Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52769