Pyytäisin nimenomaan TEILTÄ vastausta ongelmaani eikä se ole mielestäni itsensä kehumista päinvastoin,silloin henkilö tietää osaamisalueensa.Kampaajani jäi ansaitulle eläkkeelle.Nyt en tiedä,minne mennä.Suurin ongelmani on etuhiuksien malli,olen eksyksissä,mikä malli sopisi minulle,hiukseni ovat pitkähkö polkka,niin ehkä kuvailisin sitä.PLEASE,vastatkaa eksyneelle kampanjansa eläkkeelle menettäneelle😊🙃.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Miksi parturi-kampaajat eivät koskaan kommentoi.En ymmärrä.
- Anonyymi
Eivät tiedä ja ehdi notkumaan netissä tekevät hienoja kampauksia jonotus 6kk jostain taukoakin ehkä hieman lomaakin sekä voi käydä kysymässä tai akkunassahan on hinnatkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät tiedä ja ehdi notkumaan netissä tekevät hienoja kampauksia jonotus 6kk jostain taukoakin ehkä hieman lomaakin sekä voi käydä kysymässä tai akkunassahan on hinnatkin.
Ei kysytty hintoja.
- Anonyymi00016
Vanhahkop spämmiloop keskustelu eikä siimaa eikä potkupalloa kainalossa keskusteluaikana
- Anonyymi
Ihan tosissaan pitäisikö nettipiuha Niuvanniemeen katkaista?
- Anonyymi
???
- Anonyymi00018
Mitä sen kysymyksen jälkeen ihmisille tapahtuisi ? ei ole ihmisoikeuksien mukaista.
- Anonyymi00015
Minkä takia näillä on aina mustelmia, naarmuja ym. kolhuja ympäri kehoa?
- koska he työskentelevät parturin kamppaamossa. ehhe he.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802147Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3681293Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu321226- 1411068
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa1561010- 103876
- 65772
- 45747
- 62741
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63692