Aamupäivän kalleimmat tunnit tein tiliä myymällä verkkoon, mutta puoliltapäivin laitoin vedet ja leivinuunin lämpeneen aurinkosähköllä. Nytkin 12:53, menee silti vielä osa myyntiin.
Pakkasta rapiat 10 astetta ja aurinko paistaa!
12
314
Vastaukset
- Anonyymi
Aikun kuulostaa jännältä !!
- Anonyymi
Mä varmaan kohtasin 12:37 heräilisin vasta aamuun sängyssäni.
Ai,emmä tienny,että sä tollastakin teet.
Tai,nyt se muistu mieleen.
...
Tai,se oli yks episodi vaan meidän yhteisestä illasta. No,se oli ilta ja sulla oli taas kiire muualle....
Huomasin kyllä,ettet yksin mennyt....
Mutta ihana kun tunnuit katsovan mua sieltä,niinkuin oisin oikeesti sulle tärkee....
Pimeetä iltaa se silloin oli.
Mä käveleskelin silloin sinä teatterin kohdalla.
Katselin vaan yhtä isoa KASVIA....
:::)))).
No,kai sen katselemisella oli mulle joku merkitys.
Mut mennään huomattavasti terveemmin.
Ikävä sua:).- Anonyymi
Aloittaja on paneelikauppias kun on noin harhainen.
Paneelit kannataa vaan kos on yritystukiloisille kun sa ne ilmaiseksi kansan maksamalla berovaroista
- Anonyymi
Vain Anteron lukuisilla konsteilla tuotettu ILMAINEN sähkö saa vaatimattomat ihmiset (ja arvatenkin epätoivoset paneeleiden myyjät ) onnelliseksi kun löytyy vaihtoehto.
Nyt on luvassa halpaa pörssisähköä
Pörssisähkö on edullista koko keskiviikon. - Anonyymi
Entäpä hankintahinta? Missä ajassa on paneelit maksettu ja milloin alkaa todellinen tuotto?
- Anonyymi
"Jos mä nään jotain kliffaa, nii mä ostan sen." -Legenda
- Anonyymi
Paneelit oli maksettu kun klikkasin hiirellä lopuksi. Todellinen tuotto alkoi kun asentaja nosti kytkimen ylös.
Miksi näistä selvistä asioista vängätään? Onko se joltain pois jos joku laittaa muutaman kilowatin aurinkopaneelit seinälle? Miksi aurinkopaneeli aiheuttaa niin paljon kateutta? Sinäkin voit hankkia paneelit! - Anonyymi
Montkos milliwatti myitntämään
No sillähän kustaantaa 15 000e paneelit jos kerran saat nyt tuottoo ei 10 0aneeliimeiitä pitää olla 100kpl - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montkos milliwatti myitntämään
No sillähän kustaantaa 15 000e paneelit jos kerran saat nyt tuottoo ei 10 0aneeliimeiitä pitää olla 100kpl100kWp -voimala tuottaa jo näin keskitalvellakin niin, ettei tarvitse ryssänlukoilille rahaa kantaa. -tirsk.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paneelit oli maksettu kun klikkasin hiirellä lopuksi. Todellinen tuotto alkoi kun asentaja nosti kytkimen ylös.
Miksi näistä selvistä asioista vängätään? Onko se joltain pois jos joku laittaa muutaman kilowatin aurinkopaneelit seinälle? Miksi aurinkopaneeli aiheuttaa niin paljon kateutta? Sinäkin voit hankkia paneelit!Ei se kateutta aiheuta kuin silloin kun aurinkopaneeli myyjä tekee ison tilin myymällä asiasta ummärtämättömille vanhuksille tarpeettomat 15 ooo paneelit muka sillä verukkeella että me säästää ja sähköalakuu ei tule enää koskaan
Todellinen hyöty on vuodessa 5ooe miinus paneelien hankinta hinta
- Anonyymi
Oikein hyvä , että ihmiset laittavat paneeleita. Pösällä saa lähes ilmaista sähköä suurimman osan vuotta. Minulle paneelit ei oikein sovi, jos sopisi , niin olisivat jo katolla. Minulle sopii pörssiosakkeet. Eilen laitoin Kempoweria ostotarjoukseen, katsotaan sainko ostettua. Normisti ostan osinko-osakkeita. Mutta nyt ostin nousupotettiaalia. toivon nousevan 3-4 kertaiseksi parissa vuodessa.
- Anonyymi
Vain myydyt osakkeet on tuttaneet rahaa kun veeottaja lähettää laskun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä412203Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2121856- 1031487
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421255- 1151177
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1361094Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251058- 74982
- 70940
- 60897