Tämä ei ole iso asia vaan ennemminkin pieni asia.
Miksi kirjaston edessä ei ole parkkiruutuja? Siinä voisi olla yksi tai kaksi tienvarsipaikkaa.
Tiedän, että voi pysäköidä Leinosen eteen tai koulun parkkipaikalle, mutta keneltä olisi pois, että myös kirjaston oven lähellä olisi kaksi paikkaa?
Ei ole iso asia
8
463
Vastaukset
- Anonyymi
No kyllä Leinosen luota pääsee.
- Anonyymi
Ottaako kovastikin voimille yksi tienylitys kävellen?
- Anonyymi
Sanoo ihmine, joka luultavasti ei kirjastopalveluita käytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo ihmine, joka luultavasti ei kirjastopalveluita käytä.
Joka viikko. Ihan kävellen kuljen kun mahdollisuus on. Jos jostain syystä olen autolla niin jätän koulun ja Leinosen välille ja kävelen kirjastolle. Elämä on yllättävän helppoa kun ei valita turhasta.
- Anonyymi
Leinosen puolella tietä on kadunvarressa parkkeeraus mahdollisuus. Kunhan muistaa ettei sulje kulkua kaupan pysäköintialueelle. Toki jos on liikuntarajoitteinen saattavat olla etäällä.
- Anonyymi
Ehkä ongelma on ennemminkin, että kirjastoon tulija ei oikeastaan tiedä missä kirjaston parkki on. Siinähän on tavallaan neljä vaihtoehtoa. Leinosen pihassa loogisin, mut sehän on kaupan parkkipaikka. Sitten toinen aika looginen on koulun iso parkkis, mutta eihän sinne kuulu ainakaan koulupäivän aikana pysäköidä. Kolmantena tulee mieleen kunnanviraston pääty, mut siellä on varattuja paikkoja. Itse asiassa taitaa olla yks paikka varattu kirjastolle? Neljäs, joka voisi tulla mieleen on sitten parturi-kampaajan edessä. Siitä on kohtuu lyhyt matka eikä pysäköimistä ole rajoitettu mitenkään.
Mutta kirjastoon tulija ei tiedä mihin kuuluisi pysäköidä.
Tietääkö joku mikä näistä on kirjaston parkkipaikka? - Anonyymi
Ite laitan koulun aidan lähelle kun en viitsi kaupan pihaan ajaa. Oikeestaan en tiedä missä kirjaston parkki on mutta kävelykykyiselle matka ei ole pitkä mistään, vaikka kirkon viereen parkkeerais.
- Anonyymi
Alkakaa auttamaan niitä eläinraukkoja joita siellä kaltoin kohdellaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245142
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34587- 1031352
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19971viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61823- 37779