Kontiotuote pelastui toistaiseksi

Anonyymi-ap

Kontiotuote teki yritysjärjestelyn ja sitä pääomitettiin 3 miljoonalla eurolla.
Omistuspohja koki suuren muutoksen.
Toimitusjohtajan mukaan näkymät ovat parempaan päin.
Toivokaamme niin.

15

1062

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei muuta ku lakkoon toverit,nyt kun rahaa on niin 10 % palkankorotus.

• Anonyymi

Ei 10 % riitä nyt enää. ToveriT 25 % vaaditaan tai istutaan kontio nurin. Nyt kun on kontiolla rahaa niin otetaan pois kuleksimasta.

• Anonyymi

Kunhan ei käy niin, että jossain vaiheessa joku hoksaa, että saadaan rahaa vielä enemmän, kun pistetään tuotanto halvempiin maihin. Jää enempi viivan alle mitä jakaa omistajille..

• Anonyymi

Kontiotuote on ollut heikosti kannattava yritys.
      Jopa reilusti tappiollinen viime vuosina.
      Hehkutettu ulkomaanmyyntikin on ollut vähäistä.

• Anonyymi

Omistajat pärjää aina,toivottavasti työllistää.

• Anonyymi

Pappa ei ostanut Kontiota pois vaikka kovat on puheet. Mites se oma henkilökohtainen konkurssi? Kerro omin sanoin. Minä tiedän tarinan, mutta kerro se muille omin sanoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pappa ei ostanut Kontiota pois vaikka kovat on puheet. Mites se oma henkilökohtainen konkurssi? Kerro omin sanoin. Minä tiedän tarinan, mutta kerro se muille omin sanoin.

Pappa olis ostanu Kontion, vaan kolehissa ei ollut kun vitonen ja rassinkimiehet tiputellu muttereita ja prikkoja...aaammmeeen..

• Anonyymi

Eipä nuolaista ennenku tipahtaa. Kontiolla on yt:t käynnissä ja tuo "investointi" on ku hyttysen paska valtameressä. Riittää maaliskuun loppuun.

• Anonyymi

Onko muilla käynyt mielessä, että jättikauppa ja tämä viimeisin osakeanti olisikin venäjältä tulevaa verirahaa, joka on päälle päätteeksi rahanpesuoperaatio? En yllättyisi yhtään. Kuka järki-ihminen sijoittaisi omaa pääomaansa 3 000 000 € yritykseen, joka on ollut jo pian puoli vuotta still pause tilassa, eikä tulevaisuudessa näy todistettavasti edes aamuruskon kaltaista kajastusta auringon noususta. On vain puheet uskosta ja toivosta.

• Anonyymi

Eikö se ole tärkeintä että tehdas tuottaa köppejä ihmisille myytäväksi?

• Anonyymi

Aktivoitukaa Pudasjärveläiset!
      Metsää myyntiin ja ostakaa Kontion mökkejä.

• Anonyymi

Liimapuuta...kiitos ei

• Anonyymi

Kontion liimahirsi talossa on turvallista asia.
      Kestää maanjäristyksen.
      Sähköön tosin menee päälle 500e kk, koska massiivihirsiseinän lämpöarvo vastaa 4-5 senttimetrin paksuista villaeristeistä seinää.
      Tästäkään ei kovin puhuta.

• Anonyymi

Persaukiset ei rakenna hirsitaloja muutenkaan.

• Anonyymi

Ei niin. Pelkät seinät maksaa järkyttävän paljon.
      Kokemusta on tarjouksista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2298
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2063
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1495
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1434
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1381
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      964
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      108
      917
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      886
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      873
    Aihe