Etäinen kun itse en olisi.
Harmittaa että olet niin
11
351
Vastaukset
- Anonyymi
Toki kun en näe häntä niin se järjetön rakastuminen ei iske koko ajan
- Anonyymi
Miten niin etäinen. Missä voisi nähdä?
- Anonyymi
Valivalivalivali.
- Anonyymi
Harmittaa,jos ajattelet noin,että olen etäinen.
Koitan vain olla niin että en tungettelisi,nimittäin siitä mä varmaan oonkin sairaalahoidossa. En siksi,että olisin ite ollut tungetteleva.
Mut suhun luotan,haluat normaaliläheisyyttä niinkuin minäkin.
Alan tervehtimään tästä kaikesta. Mutta meillähän on aikaa.
Minäkin vain paranen.
Mutten lainkaan kuten joku "viini"(vanhetessaan kuulema paranee...)
Kun mä en sitä juo.
Harvoin ees niin hyvää löytää,että jois.
Tais kerran tulla olosuhteista johtuen oksennuksena ulos ,mitähän p*Saa olin sitte ostanu..
No,se oli yhtä kaveri-iltaa varten vaan. Empä häävimmäksi tullut.
Oksensin ite ne aamuyöstä sitten kaupungilla (huonon) viinin pois.
Vaan eipä sitä turhia juopotella kyllä "meilläkään".
Noi vaa Hanski,mitä mieltä sä oot siitä Saldels-oluesta
Sehän on ihan seurajuomaa?
Harvemmin kai tuota,mutta.....
Kröhöm...
Tunnelman tunnistamiseksi joskus vois olla ihan hyväpä...
Ymmärrät kyllä,etten mä MITÄÄN liikaa käytä.
Pysyy hallinnassa.
Jos sullakin....;)
Ja kyllähän se niin on,että kun ei tarvi väkisin vääntää,niin mitä sitä kaks suht hissukseen elävää tarvii.
No,kotiympyrät on kotiympyröitä.
Katoppa vaan sitä sit packin kulkee sandelsista,tai meille yhteistä vaikka kasipäkin.
Niin houkuttaa muistoillaankin ainaki mut vaikka mihin maisemiin::).
Tän tytön elämä on vähä tällästä "unelmointiakin".
Vissiin mä muiden usein jotain unissanikin. Niin paljo tarvis,jos ois joku joka väsyttää mua sopivasti.
Eipä siinä paljon muuta tarvi.
Niinku ihan jokapäiväisessä elämässä .
;).
.........
On muute myös joskus näin:(,
Muttei tää sulle huonoa tarkota.- Anonyymi
Kyllä
Olet väärässä - Anonyymi
Aktiivisuus ei tule tapahtumaan. Ihminen on liian rajuissa olosuhteissa ja liian huonossa kunnossa
Itseasiassa ei ole edes ihmistä
- Anonyymi
Minun ongelmani on että en osaa olla kuin etäinen. Pidän sopivaa etäisyyttä ihmisiin. En päästä ketään lähelle. Kynnys on liian korkea. En edes osaa sitä itse laskea. Yhdeltä mieheltä.
- Anonyymi
Kuka saahana kirjoittaa jossain palstoilla
- Anonyymi
Minulla sama vaikka vaikuttaa aivan muulta.
Tietty raja jonka yli en päästä jos ei todella ole tunteita miestä kohtaan.
Vaikuttaa että olemme hänen kanssaan aika samanlaisia ja se tekee kaikesta todella vaikeaa lähestymisen kannalta, vaikka itse olen yrittänyt kyllä.
Ehkä hänkin tuli hieman vastaan..
nainen näin tuumii. - Anonyymi
https://youtu.be/ZR-gcdLVbT0?feature=shared Se on mukava kuulla jos olet hän etkä ole etäinen. m-n
- Anonyymi
Häntä kohtaan en ole koskaan.
Jos hän vain..
Saisimme tämän ikävän loppumaan, vihdoin.
nainen tuumii
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291548- 371451
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551200- 691014
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198996Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838