Nyt pulluk#t ja laisk#t kuusamolaiset jumppaamaan sankoinjoukoin. elämänne tilaisuus päästä edes menettelevään kuntoon makkaramahoinenne.
Korpigymille kaikki
28
632
Vastaukset
- Anonyymi
Makkara on hyvää
- Anonyymi
Vieläkö siellä on ainoastaan yksi unisex suihku koko kävijäkunnalle? Sinne pitäs hommata Eleikoa ja isoja 25 kg limppuja. Ei oikein muu merkki käy voimamiehelle.
- Anonyymi
Kuka hullu muka suihkussa käy saati tarvii 25kg levypainoja, eihän niitä saa edes telineestä pois?
- Anonyymi
Paljonkos saat ko salin mainostamisesta palkkaa?
Eikös siellä teillä ole loistavat, esim hiihtomahdollisuudet, jota voipi tehdä ihan ilmaiseksi? - Anonyymi
Onhan meillä,hyvät ulkoilu puitteet.
- Anonyymi
Ei ole hyvät puitteet
- Anonyymi
Jolle ei kelpaa menköön muualle.
- Anonyymi
Oon jo menny onneksi
- Anonyymi
Hyvinvointikeskus on parempi, laadukkaampi ja edullisempi. Neliöitä ja tilan tuntua on Korvessa, mutta jotenkin keskeneräinen.
- Anonyymi
Määtät ja ronkaiset siellä hilluu
- Anonyymi
Joutavan päiväsiä nuot kuntosalit, ei muuta kun ranka mettään pöllin sahuuseen heti aamusta ja siihen raavasta kotiruokaa kylkeen niin kyllä voima tarttuu ja patti kasvaa.
- Anonyymi
... sanoopi toripoliisi!
- Anonyymi
Minä rakensin massiivisen veistomaisen fysiikkani voimatwisterillä, abtronicilla, steppilaudalla ja Jane Fondan VHS-jumppa videolla.
Ravitsemus puolella olen luottanut Hard sporttiin ja Vita novaan. - Anonyymi
käykö siellä e passi? mikä hinta suhde muihin saleihin?
- Anonyymi
Sekkai on Kuusamon kallein sali tällä hetkellä.
- Anonyymi
... eipähän tyhjätaskut hillu siellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... eipähän tyhjätaskut hillu siellä
Jos lihaksia sais rahalla niin niitä myytäisiin hyvin varustetuissa tavarataloissa ja alan liikkeissä.
- Anonyymi
ja varmaan tyhjinkin kohta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja varmaan tyhjinkin kohta..
Kai sinne kohta joku pistää kirpputorin pystyyn?
- Anonyymi
Näkeeköhän kesää noilla kävijämäärillä?
Hiljasta näyttää olevan,valitettavasti.- Anonyymi
Samaa mieltä
- Anonyymi
Taitaa tulla ilkeästi takkiin...
- Anonyymi
Kuusamossa ei ole muuta kuin kuntosaleja, partureita, ja pitseerioita, siinäpä se kuusamo oliki
- Anonyymi
Niin Rukaa pyörittää Stadilaiset ja Pölkkyä Itävallan kansalaiset. Semmosta se, menkää pizzalle!
- Anonyymi
Sehän on hyvä pumppailla rautaa tukka mintissä ja maha täynnä kababia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on hyvä pumppailla rautaa tukka mintissä ja maha täynnä kababia
Kebabista puhumattakaan!
- Anonyymi
Ilman rukaa ja pölkkyä ois hiljainen paikka.
- Anonyymi
Ihan ok sali. Onhan tuolla riittänyt treenaajia ainakin mitä itse olen siellä käynyt. Erilaisia laitteita mitä hykellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030