Automaattinen tuhkaustoiminto. Autot polttohautaa itse itsensä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011011752.html
Volvoissa ja Tojotissa on
6
284
Vastaukset 6
- Anonyymi
Tojotan polttohautaus meneillään.
https://www.youtube.com/shorts/M2QEqHNAl2U - Anonyymi
Voi voi
mihin tämä maailma on menossa - Anonyymi
Kiinalainen kärähti Lauttasaaressa.
Vieläpä julkisella paikalla. - Anonyymi
Kuinka ahdistunut pudokas Persu onkaan kun joutuu kaivamaan ilonsa yksittäisestä auton tulipalosta ja jos se sattuu vielä julkkikselle, niin aina isompi ilo.
- Anonyymi
Kuka ahdistunut tojota-persu valehteli skoda palstalla autopalosta.?? Duudsonin Volvo XC90 paloi poroksi, eikä Skoda. Tojota palot ovat vielä yleisimpiä. Jatkuvasti tulee yutubeen videoita tojotien paloista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ahdistunut tojota-persu valehteli skoda palstalla autopalosta.?? Duudsonin Volvo XC90 paloi poroksi, eikä Skoda. Tojota palot ovat vielä yleisimpiä. Jatkuvasti tulee yutubeen videoita tojotien paloista.
Taisi olla se perus Tero asialla. Hän kun näkee kaikki palavat autot Skodina, kaikkea ne ihmisen aivot teettävät kun siellä on häikkää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811495
- 841312
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..8694Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.103602Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557