Haapavesi on

Anonyymi-ap

ihana paikka. Tämä on syntymäkunta ja sitä arvostaa. Täällä on paljon hyvää, joista moni kehä1 sisäpuolella unelmoi. Meidän täytyy itse luoda puitteet, jolla pysymme pystyssä. Tuon tämän tähän siitäkin huolimatta, että joku piip sabotoi.

25

1034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitähän ne asiat haapavedessä on, jota kehän sisäpuolella ihannoidaan?

      • Anonyymi

        Luonnosta, rauhallisuudesta, jääkarhuista kuten eräs hesalainen totesi.


    • Anonyymi

      Hyvä Vasuri-Esko , sinä tiedät Haapaveden hyvyyden , kun olet ympäri Suomea suunnannut .

      • Anonyymi

        Juuri hän tietää kokemuksesta paremmin .


      • Anonyymi

        Eipä Esko aloittanut viestiä, hah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä Esko aloittanut viestiä, hah

        eikö muka ? määki usko vasuri-eskoon.


    • Anonyymi

      Normaali sisäänlämpiävä kepulaiskunta. Ei käy katteeksi...

      • Anonyymi

        Yhden tähden kunta.


    • Anonyymi

      Täällä mittää oo ja ihmisetki muuttaa pois ja yritykset lähtee tai lyö ovet säppiin!! Valioki lähtee 2v.sisällä....maito loppuu ja seinäjoki ja lapinlahti laajenee....kuoleva kylä!!

      • Anonyymi

        Älä vie rahoja Ylivieskaan pitsabaariin. Haapavedeltäkin saa pitsaa.


      • Anonyymi

        Sittehän valio antaa lämmintä vettä sähkökattilastaan ympäröiville asukkaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittehän valio antaa lämmintä vettä sähkökattilastaan ympäröiville asukkaille.

        Kohta valio kiinni ei tu lämmintä...maitotilat loppuu...


    • Anonyymi

      Helsinki aurauttaa talvipyöräilijöille joita on laskennan ja tutkimusten mukaan n.800
      aktiivia mm.baanaa ja pyörätieverkon runko-osaa kesäkelipuhtaaksi n. 15 minuutin kuluttua lumisateesta.
      Tätä varten osa kalustosta on non stop hälyvalmiudessa.
      Likaista katulunta ei saa läjittää puistoihin vaan se ajetaan mereen tai lumenkaatopaikalle.

      Tässä on myös hyvä tavoite Haapavedelle.

      • Anonyymi

        Voit msksaa oman osuutes kunnan ove pielen lastikkoo joka aamu.

        Fillarisosialistien kaupunki tuo Helsinki .


      • Anonyymi

        Minä taas kannatan pyöräteiden aurauksen lakkauttamista. Ne menee ket maksaa
        T. Kok


    • Anonyymi

      Kukka ja hautausala menestyy.

    • Anonyymi

      Korjaisivat vittu tiet ensin kesällä pelkkää paikka ei riitä vammaset, päättät esimerkiksi, ja paskoo nämä tiet talvellakin

      • Anonyymi

        En ymmärtänyt vittuakaan. En tosin puhu vammaista.


    • Anonyymi

      Pitäisi olla toimiva terveydenhuolto,työpaikkoja ym perusjuttuja että tänne muuttaisi porukkaa. Lapsiperheitä joissa on tulevaisuus. Eihän tämä nykyinen systeemi vedä kun palvelut lakkautetaan. Ei auta jos on kauniit maisemat,ei sillä elä

      • Anonyymi

        Missä ne kauniit maisemat on? Terveisin, olen asunut vähän muuallakin kuin saman tunkion takana koko elämäni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ne kauniit maisemat on? Terveisin, olen asunut vähän muuallakin kuin saman tunkion takana koko elämäni

        mediatietojen mukaan Savalojallahan ne sijaitsevat.
        Tunkioita nyt löytynee pitkin pitäjää..


    • Anonyymi

      Kuoleva kylä tämä on!!!!!

    • Anonyymi

      Luonnonkaunis Haapavesi - Pohjanmaan Heömi!

      • Anonyymi

        Hömiö tosiaan on. Luonnon kauniita paikkoja löytyy ja todella kauniimpia kuin Haapaveellä joka puolelta Suomea. Mutalammikoita järvemme ovat ja joki mutaa kuljettava virta kun virtausta on. Kirkkaita vesiä löytyy etelämpää Suomesta, pohjoisesta puhumattakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hömiö tosiaan on. Luonnon kauniita paikkoja löytyy ja todella kauniimpia kuin Haapaveellä joka puolelta Suomea. Mutalammikoita järvemme ovat ja joki mutaa kuljettava virta kun virtausta on. Kirkkaita vesiä löytyy etelämpää Suomesta, pohjoisesta puhumattakaan.

        Näin se on, karulla alueella sijaiitsee, Jo talvi on 2vk pidempi kuin Nivalassa, niin ne syntyperäset sano.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      496
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe