ihana paikka. Tämä on syntymäkunta ja sitä arvostaa. Täällä on paljon hyvää, joista moni kehä1 sisäpuolella unelmoi. Meidän täytyy itse luoda puitteet, jolla pysymme pystyssä. Tuon tämän tähän siitäkin huolimatta, että joku piip sabotoi.
Haapavesi on
25
705
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän ne asiat haapavedessä on, jota kehän sisäpuolella ihannoidaan?
- Anonyymi
Luonnosta, rauhallisuudesta, jääkarhuista kuten eräs hesalainen totesi.
- Anonyymi
Hyvä Vasuri-Esko , sinä tiedät Haapaveden hyvyyden , kun olet ympäri Suomea suunnannut .
- Anonyymi
Juuri hän tietää kokemuksesta paremmin .
- Anonyymi
Eipä Esko aloittanut viestiä, hah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä Esko aloittanut viestiä, hah
eikö muka ? määki usko vasuri-eskoon.
- Anonyymi
Normaali sisäänlämpiävä kepulaiskunta. Ei käy katteeksi...
- Anonyymi
Yhden tähden kunta.
- Anonyymi
Täällä mittää oo ja ihmisetki muuttaa pois ja yritykset lähtee tai lyö ovet säppiin!! Valioki lähtee 2v.sisällä....maito loppuu ja seinäjoki ja lapinlahti laajenee....kuoleva kylä!!
- Anonyymi
Älä vie rahoja Ylivieskaan pitsabaariin. Haapavedeltäkin saa pitsaa.
- Anonyymi
Sittehän valio antaa lämmintä vettä sähkökattilastaan ympäröiville asukkaille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittehän valio antaa lämmintä vettä sähkökattilastaan ympäröiville asukkaille.
Kohta valio kiinni ei tu lämmintä...maitotilat loppuu...
- Anonyymi
Helsinki aurauttaa talvipyöräilijöille joita on laskennan ja tutkimusten mukaan n.800
aktiivia mm.baanaa ja pyörätieverkon runko-osaa kesäkelipuhtaaksi n. 15 minuutin kuluttua lumisateesta.
Tätä varten osa kalustosta on non stop hälyvalmiudessa.
Likaista katulunta ei saa läjittää puistoihin vaan se ajetaan mereen tai lumenkaatopaikalle.
Tässä on myös hyvä tavoite Haapavedelle.- Anonyymi
Voit msksaa oman osuutes kunnan ove pielen lastikkoo joka aamu.
Fillarisosialistien kaupunki tuo Helsinki . - Anonyymi
Minä taas kannatan pyöräteiden aurauksen lakkauttamista. Ne menee ket maksaa
T. Kok
- Anonyymi
Kukka ja hautausala menestyy.
- Anonyymi
Korjaisivat vittu tiet ensin kesällä pelkkää paikka ei riitä vammaset, päättät esimerkiksi, ja paskoo nämä tiet talvellakin
- Anonyymi
En ymmärtänyt vittuakaan. En tosin puhu vammaista.
- Anonyymi
Pitäisi olla toimiva terveydenhuolto,työpaikkoja ym perusjuttuja että tänne muuttaisi porukkaa. Lapsiperheitä joissa on tulevaisuus. Eihän tämä nykyinen systeemi vedä kun palvelut lakkautetaan. Ei auta jos on kauniit maisemat,ei sillä elä
- Anonyymi
Missä ne kauniit maisemat on? Terveisin, olen asunut vähän muuallakin kuin saman tunkion takana koko elämäni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ne kauniit maisemat on? Terveisin, olen asunut vähän muuallakin kuin saman tunkion takana koko elämäni
mediatietojen mukaan Savalojallahan ne sijaitsevat.
Tunkioita nyt löytynee pitkin pitäjää..
- Anonyymi
Kuoleva kylä tämä on!!!!!
- Anonyymi
Luonnonkaunis Haapavesi - Pohjanmaan Heömi!
- Anonyymi
Hömiö tosiaan on. Luonnon kauniita paikkoja löytyy ja todella kauniimpia kuin Haapaveellä joka puolelta Suomea. Mutalammikoita järvemme ovat ja joki mutaa kuljettava virta kun virtausta on. Kirkkaita vesiä löytyy etelämpää Suomesta, pohjoisesta puhumattakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hömiö tosiaan on. Luonnon kauniita paikkoja löytyy ja todella kauniimpia kuin Haapaveellä joka puolelta Suomea. Mutalammikoita järvemme ovat ja joki mutaa kuljettava virta kun virtausta on. Kirkkaita vesiä löytyy etelämpää Suomesta, pohjoisesta puhumattakaan.
Näin se on, karulla alueella sijaiitsee, Jo talvi on 2vk pidempi kuin Nivalassa, niin ne syntyperäset sano.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167089- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1011942En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708