Helppiä

alaoittelija

Siis aloitin vasta eilen... joidenkin tutoriaalien mukaan olen tehnyt todella alkeellisia ohjelmia. Mistä johtuu kun painan enter siinä ohjelmassa se aina sammuu.. mitä siiinä pitää painaa kun kirjoittaa vaikka vastauksen tai jotain.. toivottavasti joku ymmärsi

7

700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emme ymmärtäneet. Laita se koko ohjelma tähän, niin se jo valaisisi lisää ongelmaasi.

      • aloittelija192u4rnkfs

        Siis Jos minulla on jonkun ohjelman koodit, liitän ne Dev-C :aan ja teen kaiken tarpeellisen ja painan RUN ohjelma käynistuuu... siinä kysytään vaikka mikä on ikäsi?
        jos vastaa alle 50 tulee jotain juttuu jos vastaa yli 50 tulee jotain juttuu.. minä painan vaikka 20 ja painan ENTER, mutta hupsis ohjelma sammu.. :S


      • semmosta
        aloittelija192u4rnkfs kirjoitti:

        Siis Jos minulla on jonkun ohjelman koodit, liitän ne Dev-C :aan ja teen kaiken tarpeellisen ja painan RUN ohjelma käynistuuu... siinä kysytään vaikka mikä on ikäsi?
        jos vastaa alle 50 tulee jotain juttuu jos vastaa yli 50 tulee jotain juttuu.. minä painan vaikka 20 ja painan ENTER, mutta hupsis ohjelma sammu.. :S

        Että miks tämä vain välähtää näytöllä.. Mihin kohtaan pitää listätä SETUP("PAUSE") vai miten se meni`??


      • kannabis
        aloittelija192u4rnkfs kirjoitti:

        Siis Jos minulla on jonkun ohjelman koodit, liitän ne Dev-C :aan ja teen kaiken tarpeellisen ja painan RUN ohjelma käynistuuu... siinä kysytään vaikka mikä on ikäsi?
        jos vastaa alle 50 tulee jotain juttuu jos vastaa yli 50 tulee jotain juttuu.. minä painan vaikka 20 ja painan ENTER, mutta hupsis ohjelma sammu.. :S

        mitä lääkketiä sä vedät ku sulta lähtee nii outoo juttuu. Ohjelmointi on homojen hommaa


      • tietoa
        aloittelija192u4rnkfs kirjoitti:

        Siis Jos minulla on jonkun ohjelman koodit, liitän ne Dev-C :aan ja teen kaiken tarpeellisen ja painan RUN ohjelma käynistuuu... siinä kysytään vaikka mikä on ikäsi?
        jos vastaa alle 50 tulee jotain juttuu jos vastaa yli 50 tulee jotain juttuu.. minä painan vaikka 20 ja painan ENTER, mutta hupsis ohjelma sammu.. :S

        Kuten tuossa ylempänä mainittiin kysymykseesi on mahdoton vastata jos et laita tänne edes sitä kysymyksesi kohtaa ja muutamaa seuraavaa riviä koodistasi.

        Kristallipallo olis tietysti hyvä näissä hommissa mutta ainakaan mulla ei sellaista ole.:)


      • *BSD
        semmosta kirjoitti:

        Että miks tämä vain välähtää näytöllä.. Mihin kohtaan pitää listätä SETUP("PAUSE") vai miten se meni`??

        Siis kun käännät dev-c :lla niin sinne hakemistoon syntyy myös foo.exe, joka on suoritettava versio tosta c/c -koodista. Windowsissa helpoin tapa on nähdä mitä ohjelmassa tapahtuu (ilman system("PAUSE")-kikkailuja) on ajaa se ohjelma komentoriviltä:

        cd hakemisto
        foo.exe

        Noin näkee sitten kaikki loputkin tekstit, joita ohjelma suoltaa.


    • n0b

      ...ellet halua komentorivikikkailuja niin esimerkikiksi mainin lopppuun

      std::cin.get(); tai getchar();

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe