Siis aloitin vasta eilen... joidenkin tutoriaalien mukaan olen tehnyt todella alkeellisia ohjelmia. Mistä johtuu kun painan enter siinä ohjelmassa se aina sammuu.. mitä siiinä pitää painaa kun kirjoittaa vaikka vastauksen tai jotain.. toivottavasti joku ymmärsi
Helppiä
7
671
Vastaukset
Emme ymmärtäneet. Laita se koko ohjelma tähän, niin se jo valaisisi lisää ongelmaasi.
- aloittelija192u4rnkfs
Siis Jos minulla on jonkun ohjelman koodit, liitän ne Dev-C :aan ja teen kaiken tarpeellisen ja painan RUN ohjelma käynistuuu... siinä kysytään vaikka mikä on ikäsi?
jos vastaa alle 50 tulee jotain juttuu jos vastaa yli 50 tulee jotain juttuu.. minä painan vaikka 20 ja painan ENTER, mutta hupsis ohjelma sammu.. :S - semmosta
aloittelija192u4rnkfs kirjoitti:
Siis Jos minulla on jonkun ohjelman koodit, liitän ne Dev-C :aan ja teen kaiken tarpeellisen ja painan RUN ohjelma käynistuuu... siinä kysytään vaikka mikä on ikäsi?
jos vastaa alle 50 tulee jotain juttuu jos vastaa yli 50 tulee jotain juttuu.. minä painan vaikka 20 ja painan ENTER, mutta hupsis ohjelma sammu.. :SEttä miks tämä vain välähtää näytöllä.. Mihin kohtaan pitää listätä SETUP("PAUSE") vai miten se meni`??
- kannabis
jos vastaa alle 50 tulee jotain juttuu jos vastaa yli 50 tulee jotain juttuu.. minä painan vaikka 20 ja painan ENTER, mutta hupsis ohjelma sammu.. :Smitä lääkketiä sä vedät ku sulta lähtee nii outoo juttuu. Ohjelmointi on homojen hommaa
- tietoa
jos vastaa alle 50 tulee jotain juttuu jos vastaa yli 50 tulee jotain juttuu.. minä painan vaikka 20 ja painan ENTER, mutta hupsis ohjelma sammu.. :SKuten tuossa ylempänä mainittiin kysymykseesi on mahdoton vastata jos et laita tänne edes sitä kysymyksesi kohtaa ja muutamaa seuraavaa riviä koodistasi.
Kristallipallo olis tietysti hyvä näissä hommissa mutta ainakaan mulla ei sellaista ole.:) - *BSD
semmosta kirjoitti:
Että miks tämä vain välähtää näytöllä.. Mihin kohtaan pitää listätä SETUP("PAUSE") vai miten se meni`??
Siis kun käännät dev-c :lla niin sinne hakemistoon syntyy myös foo.exe, joka on suoritettava versio tosta c/c -koodista. Windowsissa helpoin tapa on nähdä mitä ohjelmassa tapahtuu (ilman system("PAUSE")-kikkailuja) on ajaa se ohjelma komentoriviltä:
cd hakemisto
foo.exe
Noin näkee sitten kaikki loputkin tekstit, joita ohjelma suoltaa.
- n0b
...ellet halua komentorivikikkailuja niin esimerkikiksi mainin lopppuun
std::cin.get(); tai getchar();
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276828Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624234Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523406Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903014Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2862001Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361683Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja161532- 911513
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406