Siis aloitin vasta eilen... joidenkin tutoriaalien mukaan olen tehnyt todella alkeellisia ohjelmia. Mistä johtuu kun painan enter siinä ohjelmassa se aina sammuu.. mitä siiinä pitää painaa kun kirjoittaa vaikka vastauksen tai jotain.. toivottavasti joku ymmärsi
Helppiä
7
700
Vastaukset
Emme ymmärtäneet. Laita se koko ohjelma tähän, niin se jo valaisisi lisää ongelmaasi.
- aloittelija192u4rnkfs
Siis Jos minulla on jonkun ohjelman koodit, liitän ne Dev-C :aan ja teen kaiken tarpeellisen ja painan RUN ohjelma käynistuuu... siinä kysytään vaikka mikä on ikäsi?
jos vastaa alle 50 tulee jotain juttuu jos vastaa yli 50 tulee jotain juttuu.. minä painan vaikka 20 ja painan ENTER, mutta hupsis ohjelma sammu.. :S - semmosta
aloittelija192u4rnkfs kirjoitti:
Siis Jos minulla on jonkun ohjelman koodit, liitän ne Dev-C :aan ja teen kaiken tarpeellisen ja painan RUN ohjelma käynistuuu... siinä kysytään vaikka mikä on ikäsi?
jos vastaa alle 50 tulee jotain juttuu jos vastaa yli 50 tulee jotain juttuu.. minä painan vaikka 20 ja painan ENTER, mutta hupsis ohjelma sammu.. :SEttä miks tämä vain välähtää näytöllä.. Mihin kohtaan pitää listätä SETUP("PAUSE") vai miten se meni`??
- kannabis
aloittelija192u4rnkfs kirjoitti:
Siis Jos minulla on jonkun ohjelman koodit, liitän ne Dev-C :aan ja teen kaiken tarpeellisen ja painan RUN ohjelma käynistuuu... siinä kysytään vaikka mikä on ikäsi?
jos vastaa alle 50 tulee jotain juttuu jos vastaa yli 50 tulee jotain juttuu.. minä painan vaikka 20 ja painan ENTER, mutta hupsis ohjelma sammu.. :Smitä lääkketiä sä vedät ku sulta lähtee nii outoo juttuu. Ohjelmointi on homojen hommaa
- tietoa
aloittelija192u4rnkfs kirjoitti:
Siis Jos minulla on jonkun ohjelman koodit, liitän ne Dev-C :aan ja teen kaiken tarpeellisen ja painan RUN ohjelma käynistuuu... siinä kysytään vaikka mikä on ikäsi?
jos vastaa alle 50 tulee jotain juttuu jos vastaa yli 50 tulee jotain juttuu.. minä painan vaikka 20 ja painan ENTER, mutta hupsis ohjelma sammu.. :SKuten tuossa ylempänä mainittiin kysymykseesi on mahdoton vastata jos et laita tänne edes sitä kysymyksesi kohtaa ja muutamaa seuraavaa riviä koodistasi.
Kristallipallo olis tietysti hyvä näissä hommissa mutta ainakaan mulla ei sellaista ole.:) - *BSD
semmosta kirjoitti:
Että miks tämä vain välähtää näytöllä.. Mihin kohtaan pitää listätä SETUP("PAUSE") vai miten se meni`??
Siis kun käännät dev-c :lla niin sinne hakemistoon syntyy myös foo.exe, joka on suoritettava versio tosta c/c -koodista. Windowsissa helpoin tapa on nähdä mitä ohjelmassa tapahtuu (ilman system("PAUSE")-kikkailuja) on ajaa se ohjelma komentoriviltä:
cd hakemisto
foo.exe
Noin näkee sitten kaikki loputkin tekstit, joita ohjelma suoltaa.
- n0b
...ellet halua komentorivikikkailuja niin esimerkikiksi mainin lopppuun
std::cin.get(); tai getchar();
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437