Ovatko eräiden maaseudun asukkaiden Youtube videot pelkkää ryhmäpervoilua?
Mitä mieltä olette?
27
314
Vastaukset
- Anonyymi
Palkkatyöstä vapahtaja puhuu:
https://youtu.be/4Nt3LOFxKSs?si=VzFB2NB_aT7EGbqY
Miksi vapahtaja et pysty kertomaan sukupuolielämästäsi muuten kuin pervoilemalla, vai onko halut tahhiutunnu?
Varmasti Ponssella on mukava tehdä metsätöitä.- Anonyymi
Tee sä hinuli ne videot.
- Anonyymi
Metsäman jankkaa itsestään selvyyksiä kuin myöhäisherännyt.
Silmät pyöreinä selittää asioita joista on tuhansia viestiketjuja avattu ja kirjoitettu. - Anonyymi
Isä ja mirrit antavat metsämanille elämän iloa kirjoittaa eräs kommentoija.
Kuitenkin metsäman itse kertoo kuinka leikkilennokin liimailu ja Ponssen lämpimässä kopissa istuminen on mukavaa. - Anonyymi
Käsiään levitellen paasaa, "ajatelkoopa sitten kun ette pystykkään kokkoomaan leekkikalua, noosemaan Ponssen koppiin tai naimaan.
Kun kirjoitin nuo samat asiat Kys:in osastolta kyseisen käsien levittelijän kommenttikentälle jo vuosia sitten niin sain bannit. - Anonyymi
Tämä perintöpojan elämä on tosi mukavaa kun ei tarvitse lähteä yönselkään ajamaan autolla kylmille holveille vaan voi laittaa aamukahvin tippumaan ja avata television aamulähetykset.
- Anonyymi
Se on tollojen osa suvusta toiseen.
- Anonyymi
Olen nauttinut aina elämästäni, jo siitä hetkestä lähtien kun seisoin perintötilani korkeilla rappusilla ja ymmärsin, että kaikki tämä ympärilleni kauas laaksoihin levittäytyvä komeus ja loisto on minun.
Tunsin olevani kuningas MINÄ.- Anonyymi
Mitähän liittyy tuusniemeen joku homoilu pohjanmaalla?
- Anonyymi
Ajatelkaapa maanmatoset miltä metsämanista tuntuu kun kiipeää ketterästi korkealle ponssen ohjaamoon ja irmelit tähtisilmät tuikkien heiluttavat ja sinä onneton kötöksen poika poljet kaupan edessä Soliferia käyntiin.
- Anonyymi
Kötöksen pojan ja vauraan talon perintöpojan elämällä on suuri ero.
- Anonyymi
Täällä varmaan sitten itkee se vauraantalon velkatollo.
- Anonyymi
Käsittämätöntä puhetta mieheltä jonka elämä oli peruskoulun ensimmäiseltä luokalta lähtien 50 vuotiaaksi pelkkää vitutusta.
Peruskoulussa kiusattiin, kyläkaupalla kiusattiin, töissä kiusattiin ja oman kylän eliitti kyseli kummia.
Tuhansilla videoillaan on kertonut surkeasta elämästään.
Eikö saanutkaan ajaa isänsä traktorilla ja Solifer mobedilla tarpeekseen?
Eikö saanutkaan lukea Koneviesti lehteä, istuksia television ja tietokoneen ääressä riittävästi?- Anonyymi
Paha koulukiusaaminen jättää jälkensä loppuelämäksi, sitä ei pidä kenenkään väheksyä ja yllyttää jatkamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paha koulukiusaaminen jättää jälkensä loppuelämäksi, sitä ei pidä kenenkään väheksyä ja yllyttää jatkamaan.
Tuo kiusasi itse ala- luokkalaisia mutta pilkkailu ja naaman vääntely osui omaan nilkkaan. Pitemmät ja turhautuneet "koulukaverit" nykäisi persjalkaa pattiin, loppui irvistelyt ja huutelut. Rattorit alkoi kiinnostelemaan sen jälkeen, hyvä suoja itkeä pakoon ympäri ämpäri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kiusasi itse ala- luokkalaisia mutta pilkkailu ja naaman vääntely osui omaan nilkkaan. Pitemmät ja turhautuneet "koulukaverit" nykäisi persjalkaa pattiin, loppui irvistelyt ja huutelut. Rattorit alkoi kiinnostelemaan sen jälkeen, hyvä suoja itkeä pakoon ympäri ämpäri.
Siinäpä taitaa yksi kiusaajista ilkkua ja jatkaa tapojansa.
- Anonyymi
Tarvitsiko yhdestäkään lapsestaan huolta kantaa, keskellä yötä viedä päivystykseen tai talvi iltoina harrastuksiin?
Oliko vain se MINÄ jota vitutti?- Anonyymi
Lapsiahan hankitaan ihan itse jos niin tyhmä on kärsiköön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsiahan hankitaan ihan itse jos niin tyhmä on kärsiköön.
Niin, ja 60 vuotias ukko saa pöristellä leluillaan vaikka hiekkalaatikolla ja runkata kaluaan illasta aamun niin tuskin sinne keskelle metsää tulee kukaan itsensä viihdyttämistä kieltämään, ei edes ne kymmenen lakimiestä.
- Anonyymi
Jos ihmisen elämäntehtävä on itsensä viihdyttäminen niin semmoinen elämä on turha.
- Anonyymi
Kärvisele sinä onneton elämäsi mutta älä muille itke.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kärvisele sinä onneton elämäsi mutta älä muille itke.
"Kärvisele sinä onneton elämäsi mutta älä muille itke."
Kirjoita sinä kärviselli tuo metsämanin kommentti kentälle.
Mitään muuta metsäman videoillaan ei ole tehnytkään kuin elänyt eilispäivää "paskakylässään"
Kukaan tässä hetkessä elävä 60 vuotias ei vatvo 50 vuotta sitten tapahtunutta koulukaveriensa (ehkä) harrastamaa kiusaamista.
Kyläläiset ovat kiusanneet ja työpaikallakin ovat kiusanneet, miksi?
- Anonyymi
Kaikkien elämä on lopulta turhaa.
- Anonyymi
Totuus satuttaa kerran, mutta valhe sattuu ikuisesti.
- Anonyymi
Aivan käsittämätön video!
Kuka on se SINÄ jota se silmät tulta leiskuen videolla esim. 10 minuutin kohdalla kaksin käsin ojentaa kuin keskitysleirin vartija?
Mistä se tietää ettei SINÄ osaa elää tässä ajassa? - Anonyymi
Ja hetkessä se on kielillä puhuva pallopäinen luppoisa nallepuh.
Pirunkiilto ja liekkien loimotus on silmistä kadonnut.
Kolmekymmentä vuotta katsoin lähes joka päivä samaa näytelmää jossa piru ja nallekarhu vuorotteli mutta näyttelijä oli sama
Vielä tänäkään päivänä en ymmärrä mikä oli näytelmän juoni. - Anonyymi
Myös se hetki, kun Otto oli ajanut sen lämmittimen yli, oli just se HETKI, TÄSSÄ JA NYT. Ei elämää kummempaa! 😂
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1703273
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541869Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471809Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591694- 771594
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411520Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811389The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581132
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251125