Minun käsitykseni mukaan kaupunginjohtajan tulisi olla puolueeton.
Jostain kumman syystä kepulla on tarve saada aina oma mies piikkipaikalle.
Tälläkertaa ilmeisesti tarkoitus on lobata tuulivoima pitäjään.
Ei kannata Keskustapuolueen enää tupailtoja pitää kun on tähtäimessä paremmat bisnekset.
Toinen kepun lobbari touhuaa ympäristön ja puhtaat vedet pilaavaa kaivoshanketta Rautavaaralle.
Kaupunginjohtajan rooli
6
104
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kaupungin johtajat ja kunnanjohtajat valitaan aina poliittisin perustein. Valinnan tekevat poliittiset henkilöt, kunnanhallituksen ja kunnanvaltuuston poliittisesti valitut jäsenet. Valtuustossa olevien puolueiden kesken sovitaan mikä puolue saa kaupungin/kunnanjohtajan paikan, yleensä se menee kunnan suurimman puolueen edustajalle.
- AnonyymiUUSI
"Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat"!
- AnonyymiUUSI
Tuossa virassa pitäisi toimia yleisen edun mukaan eikä yhden puolueen.
- AnonyymiUUSI
Ei siinä toimita yhden puolueen edun mukaan. Kunnan/ kaupunginjohtajat valitaan yleensä yksimielisesti puolueiden kesken, joten kaikki puolueet on valitun johtajan takana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä toimita yhden puolueen edun mukaan. Kunnan/ kaupunginjohtajat valitaan yleensä yksimielisesti puolueiden kesken, joten kaikki puolueet on valitun johtajan takana.
Mites tuo tuulimyllylobbaus. Kaikkiko sen takana on?
Muutkin kuin kepu?
- AnonyymiUUSI
Paitsi, että se Rautavaaran kaivos tuo työpaikkoja yhtä paljon kuin Rautavaaralla on asukkaita. Kaivokset toimii tiukkojen ympäristölupaehtojen mukaisesti ja niitä valvotaan tarkkaan. On kunnalle lottovoitto jos onnistuu kuntaansa kaivoksen saamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264795Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233530Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2682047Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,91929Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381257Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611219Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1061002- 31803
- 61767
- 176750