Teen etätöitä. Medias oli juttua siitä mitä etätyö tekijät työaikana tekee.
Mulla työaika 8 tuntii, mut tehokasta työaikaa on ehkä noin 5-6 tuntii.
Pesen pyykkiä, laitan ruokaa, voin käydä jopa kaupassa pikaisesti, otan usein torkut sohvalla, pelaan pelejä jne.
Ihan kivaa. Tänään en ole edes aloittanut kunnolla työpäivää. Mennyt haukotellessa.
Tosi juttuja
10
224
Vastaukset
- Anonyymi
Itellä on vapaata 24/7.
- Anonyymi
Minä mene ilmaistöihin suvimäen klubitalolle.
- Anonyymi
Etätöissä tässä minäkin. Ajelen rekkaa Helsingistä Rovaniemelle. Aamulla Mäntsälän kohdalla laitoin astianpesukoneen päälle ja kohta Lahden kohdalla nautin aamiaista keittiön pöydän ääressä.
- Anonyymi
Minä teen portsarin hommia etänä. Juuri estin romanilauman sisäänpääsyn ravintolaan. Saa nähdä tuleeko syyte rasismista.
- Anonyymi
Kesätöissä tuli tosiaan koodattua se 10h pätkä kerralla kun ei viitsinyt useampaa päivää kesästä uhrata koneen ääressä. Ja usein kotona opiskelijasolussa, koska siellä sai keskityttyä paremmin töihin. Työpaikalla olisi ollut häiriötekijöitä mm. työkavereita ja työn johtoa, joka helposti pudottaa työtehoa 30%.
- Anonyymi
Olen Postilla jakajana ja nyt teen etätöinä kotona. Autan myös Tullia tarkastamalla joidenkin kirjeiden sisällön yleisen turvallisuuden nimissä. Jos vaikka jauheita löytyisi.
- Anonyymi
Minä teen etätöitä mutta tsiikaan netistä pokee ja tumputan. Voi mennä kolmekin tuntia niin että nuppi punottaa
- Anonyymi
Aiotko jatkaa samoin sitten kun tulet kouluikään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiotko jatkaa samoin sitten kun tulet kouluikään?
Apukolusta pääsin vuonna 1979
- Anonyymi
Tässä olisi mukava etätyömahdollisuus, tätä voi tehdä missä vain ja milloin vain kun itselle sopii, tarvitsee vain vakaan nettiyhteyden
Tehtävänä olisi vastailla asiakkaiden viesteihin
Itse olen työttömänä tienannut tämän avulla tosi mukavasti, palkkiot maksetaan viikoittain, ja juuri nyt olisi bonuksiakin tarjolla joihin osallistumalla voi korottaa palkkiota mukavasti, täältä lisätietoa, jos on rahan tarvetta tai muuten vain haluat kukkarolle lihotusta niin todellakin suosittelen, hae nyt https://asiakas-palvelut.com/ref/FI2566659
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 595089
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai544592Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1224529Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san2961747- 911422
- 811388
- 2281328
- 3151039
- 199950
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.50850