Savuttomille ihmisille täytyisi olla kerrostalo mihin ei pääsisi asumaan jos tupakoi.
Tupakoitsijoille ihan omat kerrostalot.
24
222
Vastaukset
- Anonyymi
Ketään ei voi kieltää tupakoimasta, mutta onhan paljonkin kerrostaloja, joissa ei saa tupakoida.
- Anonyymi
Kyllä voi kieltää.
- Anonyymi
Ei ihmisiltä ole tupakointi vielä kiellety,mutta missä sitä saa polttaa onkin sitten toinen juttu.
- Anonyymi
Alkoholinkäyttö pitäisi kieltää laissa siitä on yhteiskunnalle paljon enemmän haittaa kuin tupakoinnilla
- Anonyymi
Ketään ei voi kieltää juomasta alkoholia, saa juoda vaikka Lasolia.
- Anonyymi
Kessun tupakointi on joissakin kerrostalon pihoissakin kielletty. Eihän se järin sopivaa olisikaan.👫💋
- Anonyymi
Entäs höpötupakki?
- Anonyymi
mites tupakan tupakointi🤣🤣🤣 jos kessua ei saa tupakoida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mites tupakan tupakointi🤣🤣🤣 jos kessua ei saa tupakoida.
Onneksi se kallistuu vaan, mutta kerrostaloihin koira kielto, äänihäiriöitä! Alkaa ininä jos rakin räksyttämisestä ilmoittaa ,ja mulkoilut, ei tajuta että vahtirodut ei sovellu kerrostaloihin joissa asuu työssä käyviä ja vuorotyöläisiä! Missä iso rakki,siellä aina ongelma jos omistaja tyhmä eikä päätä opettaa tapoja lemmikilleen kuten mulla ongelma tapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi se kallistuu vaan, mutta kerrostaloihin koira kielto, äänihäiriöitä! Alkaa ininä jos rakin räksyttämisestä ilmoittaa ,ja mulkoilut, ei tajuta että vahtirodut ei sovellu kerrostaloihin joissa asuu työssä käyviä ja vuorotyöläisiä! Missä iso rakki,siellä aina ongelma jos omistaja tyhmä eikä päätä opettaa tapoja lemmikilleen kuten mulla ongelma tapaus.
Pudota postiluukusta lopullinen syötti mustille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisiä ei pois laskea asumaan kerrostaloihin. Järkyttävää piereskelyä ja kusen lorinaa kuuluu
- Anonyymi
JVA kerrostalot verrattavissa kaasukammioihin tupakoinnin johdosta.
- Anonyymi
Pudota pekonipaketti postiluukusta mustille!
- Anonyymi
Tupakoimattomat johonki korpeen asumaan, niin ei savu haittaa.
- Anonyymi
JA äänekkäät mölkit
- Anonyymi
Ei vaan tupakoitsijat korpeen asumaan, polttakoot siellä vaikka mökkinsä ja itsensä.
- Anonyymi
No ala mennä jo hopi hopi.
- Anonyymi
Tupakoitsijoille haittavero. Pilaavat ilmastoa, jättävät tupakantumppejaaahan ja tyhjiä tupakka-askeja. Ikää kun tulee niin rasittavat terveydenhuoltoa keuhkosairauksineen.
Ehdotan että he maksavat valtiolle vuosittain 400 euroa haittaveroa.- Anonyymi
Mille valtiolle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mille valtiolle?
Venäjän valtiolle.
- Anonyymi
kannatan
- Anonyymi
Minun puolestani kerrostaloissa saa jokainen tehdä ihan mitä huvittaa niin teen minäkin. Roskapussi olen viikonloppuisin nakannut partsilta alas ja aina me joku on kerännyt pois alhaalta.
Useamman kerran oon grillannutkin sisällä. Ikkunat ja partsin ovi auki niin pahin km käry lähtee.- Anonyymi
Ahaa, asut JVA:n luukussa. No et ole sitten aikonut työpaikkaa etsiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, asut JVA:n luukussa. No et ole sitten aikonut työpaikkaa etsiä?
Älä kuvittele että töihin lähtisin.
Lähetän kyllä työpaikkahakemuksia mutta alalaitaan kirjoitan että minä en tule teille orjaksi.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1586430
- 511854
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441560- 541122
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3261050Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48981Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887