Tupakoitsijoille ihan omat kerrostalot.

Anonyymi-ap

Savuttomille ihmisille täytyisi olla kerrostalo mihin ei pääsisi asumaan jos tupakoi.

24

222

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketään ei voi kieltää tupakoimasta, mutta onhan paljonkin kerrostaloja, joissa ei saa tupakoida.

• Anonyymi

Kyllä voi kieltää.

• Anonyymi

Ei ihmisiltä ole tupakointi vielä kiellety,mutta missä sitä saa polttaa onkin sitten toinen juttu.

• Anonyymi

Alkoholinkäyttö pitäisi kieltää laissa siitä on yhteiskunnalle paljon enemmän haittaa kuin tupakoinnilla

• Anonyymi

Ketään ei voi kieltää juomasta alkoholia, saa juoda vaikka Lasolia.

• Anonyymi

Kessun tupakointi on joissakin kerrostalon pihoissakin kielletty. Eihän se järin sopivaa olisikaan.👫💋

• Anonyymi

Entäs höpötupakki?

• Anonyymi

mites tupakan tupakointi🤣🤣🤣 jos kessua ei saa tupakoida.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mites tupakan tupakointi🤣🤣🤣 jos kessua ei saa tupakoida.

Onneksi se kallistuu vaan, mutta kerrostaloihin koira kielto, äänihäiriöitä! Alkaa ininä jos rakin räksyttämisestä ilmoittaa ,ja mulkoilut, ei tajuta että vahtirodut ei sovellu kerrostaloihin joissa asuu työssä käyviä ja vuorotyöläisiä! Missä iso rakki,siellä aina ongelma jos omistaja tyhmä eikä päätä opettaa tapoja lemmikilleen kuten mulla ongelma tapaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi se kallistuu vaan, mutta kerrostaloihin koira kielto, äänihäiriöitä! Alkaa ininä jos rakin räksyttämisestä ilmoittaa ,ja mulkoilut, ei tajuta että vahtirodut ei sovellu kerrostaloihin joissa asuu työssä käyviä ja vuorotyöläisiä! Missä iso rakki,siellä aina ongelma jos omistaja tyhmä eikä päätä opettaa tapoja lemmikilleen kuten mulla ongelma tapaus.

Pudota postiluukusta lopullinen syötti mustille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisiä ei pois laskea asumaan kerrostaloihin. Järkyttävää piereskelyä ja kusen lorinaa kuuluu

• Anonyymi

JVA kerrostalot verrattavissa kaasukammioihin tupakoinnin johdosta.

• Anonyymi

Pudota pekonipaketti postiluukusta mustille!

• Anonyymi

Tupakoimattomat johonki korpeen asumaan, niin ei savu haittaa.

• Anonyymi

JA äänekkäät mölkit

• Anonyymi

Ei vaan tupakoitsijat korpeen asumaan, polttakoot siellä vaikka mökkinsä ja itsensä.

• Anonyymi

No ala mennä jo hopi hopi.

• Anonyymi

Tupakoitsijoille haittavero. Pilaavat ilmastoa, jättävät tupakantumppejaaahan ja tyhjiä tupakka-askeja. Ikää kun tulee niin rasittavat terveydenhuoltoa keuhkosairauksineen.
      Ehdotan että he maksavat valtiolle vuosittain 400 euroa haittaveroa.

• Anonyymi

Mille valtiolle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mille valtiolle?

Venäjän valtiolle.

• Anonyymi

kannatan

• Anonyymi

Minun puolestani kerrostaloissa saa jokainen tehdä ihan mitä huvittaa niin teen minäkin. Roskapussi olen viikonloppuisin nakannut partsilta alas ja aina me joku on kerännyt pois alhaalta.
      Useamman kerran oon grillannutkin sisällä. Ikkunat ja partsin ovi auki niin pahin km käry lähtee.

• Anonyymi

Ahaa, asut JVA:n luukussa. No et ole sitten aikonut työpaikkaa etsiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa, asut JVA:n luukussa. No et ole sitten aikonut työpaikkaa etsiä?

Älä kuvittele että töihin lähtisin.
        Lähetän kyllä työpaikkahakemuksia mutta alalaitaan kirjoitan että minä en tule teille orjaksi.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      158
      6430
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      51
      1854
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      44
      1560
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1122
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      326
      1050
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      48
      981
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      950
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      908
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      908
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      887
    Aihe