Poikaystävä ei puhu mulle enää

Anonyymi-ap

Poikaystävä sai burnout, vein hänet lääkäriin ja nyt hän ei puhu mulle enää. Nyt Sairaalassa 2vk, pyytää että tuon hänelle vaatteita, mutta en pääse sisään, vaan kassit annan hoitajille. Muut pääsee sisään.
4v suhde ja mietin jos hän haluaa erota? Nyt on vain huono fiilis... pelkään että hän alkaa kohdella mua huonosti.

7

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tais olla töissä viimeseen asti kun sairaalaan joutui sen takia. Anna hänelle aikaa toipua. Tais olla aika rankkaa töissä.

• Anonyymi

No kysy hoitajilta miksi ei pääse sisään. Hän on voinut sanoa ettei halua puhua kenenkään kanssa, siis tarvitsee ilmeisesti rauhaa ainoastaan nyt.

• Anonyymi

Pelkäät, että poikaystävä alkaa kohdella sua huonosti. Mutta eikö hän ole kohdellut sua huonosti kaikki 4 yhteistä vuottanne? Minä katsoisin jo parempaa seuraa tai olisin yksin!

Mitään hyvää ei ole poikaystävän tahota tiedossa.

• Anonyymi

Siis aloittaja on huolissaan enemmän siitä että jättääkö poikaystävä kuin se että paraneeko poikaystävä. Eli poikaystävä saa olla sairas kuhan ei jätä.

• Anonyymi

Hän on siis naistenmies,tj, joka haluaisi 20v nuorempi nainen.
      Ja nyt kun sairastui, vielä yli kuukauden ajan, niin ehkä hän nyt ottaa se askel.. löytää se 45v.
      Ja jos tää suhde jatkuu niin hän on jääkylmä... ei luota minuun jos vien hänet lääkäriin..

• Anonyymi

Jos miesraukka sai sen burnoutin juurikin naisystävänsä nalkutuksesta. Eihän sitä silloin sairaalahoidossa halua enempää nalkutusta kuunnella!

• Anonyymi

Olisko poikaystävän kannattanut olla saikulla töistä jos olo oli noin huono että joutuu sairaalaan. Jos olis ajoissa huomannut uupumisen niin ei makais sairaalassa nyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      142
      1840
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      279
      970
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      838
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      787
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      729
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      671
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      630
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      55
      616
    Aihe